Материалдар / "Екі таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту" 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Екі таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар Пән:Математика Идея:Оқушылар арасында диалог құра отырып , топтық жұмыстар жасату арқылы пікір алмасу Жас мамандарға Қысқа мерзімді жоспарды қалай құру керектігіне үлгі ретінде жариялап отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
859
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар


Пән:Математика

Идея:Оқушылар арасында диалог құра отырып , топтық жұмыстар жасату арқылы пікір алмасу


Тақырыбы: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

Мектеп: 32ЖББОМ

Мерзімі:

Мұғалімнің ТАӘ: Хасенова Жұлдыз Жумагельдиевна

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту тәсілдерін тапсырмалар орындауда пайдалану

Оқу мақсаттары/

Күтілетін нәтиже

Барлығы (А (жоғары), В (жақсы), (орташа):Екі таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілдерін біледі

Көпшілігі (А, В):Екі таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілдерін қолданады, есептерді әр түрлі тәсілмен шығарады

Кейбіреуі (А): Көбейту кестесін басшылыққа ала отырып, екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге берілген кестені толтырады


Тілдік мақсаттар (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым)

Оқушылар:

Тыңдалым: болжайды, тыңдайды, негізгі ойды анықтайды.

Оқылым: мәсел есепті оқиды, ақпаратты анықтайды.

Жазылым:есептер шығарады

Айтылым: еркін жауап береді,мәсел есептерді талдайды,сұрақтарға жауап береді.

Негізгі сөздер мен тіркестер:қосылғыш,қосындының мәні,,азайғыш,азайтқыш,айырма мәні,көбейткіш,көбейтіндінің мәні, бөлгіш,бөлінгіш,бөліндінің мәні

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

-Есепте не туралы айтылған?

-Есепте не белгілі?

-Есеп нені сұрайды?

-Есеп неше амалмен шығады?

Талқылауғаарналғантармақтар:


Жазылым бойынша ұсыныстар:

Алдыңғы оқу

113бет №11 есеп

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекеттер

Бағалау

Ресурстар

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті



Сабақтын басы(13мин)

Мақсат:Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастырып,сыныптың білім деңгейін анықтау, алдыңғы сабақты қысқаша пысықтау.

Психологиялық ахуал «Жылы жүрек- сәттілік, ізгілік тілегі»

-Балалар шеңбер жасап тұрайық.

-Қолымызға жүрекшелерді алып бір-бірімізге бүгінгі күнге жақсы тілектер айтайық


«Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісімен өткенді қайталау.

-Балалар,2 шеңберде тұрып ,бір – біріңе қарама-қарсы қарап тұрып ,өткен сабақтан сұрақтар қоямыз.


«Жұбыңмен тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

11 (108-бет)

Нұсқаулық:

-Әр қайсың жанарыңда отырған көршілеріңмен дәптерлеріңді алмастырып үйден шығарған есептеріңді тексеріңдер.


Музыка ойнатылады. Топқа бөлу. «Кемедегі капитан»

«Кариб теңізінің қарақшылары» әуені ойналады. Оқушылар «Капитан» дегенде бір-бірден жүреді, «палуба» дегенде жұптасады. «Бортан адам құлады» дегенде үштен топтасады, «Юнкер» дегенде еден жуады, «түскі ас» дегенде қайықпен жүзу әрекетін жасап, бес-бестен топқа бөлінеді.

Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне жүрекше сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді.





2 шеңбердегі оқушылар бір-біріне қарама-қарсы қарап тұрады да. Бір-біріне сұрақ қояды. Шеңбер бағыты ауыстырылуы арқылы жұптар да ауыстырылады..





Жұптар көршілерінің үйден шығарған есептерін тексереді.

11 (108-бет)

104*4=408 202*3=606

201*2=402 303*3=909

303*2=606 201*3=603

404*2=808






Оқушылар топқа бөлінеді.



Ауызша мадақтау









«Мадақтау сэндвичі» өзара бағалау









жүрекше









Ресурс қажет емес







Ресурс қажет емес










компьютер

Сабақтын ортасы (20-22 мин)

Мақсат:




Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын.

Екі топқа тапсырма

«Иә-жоқ» математикалық диктант



- 29 бен 3-тің көбейтіндісі 87-ге тең;

- 5 санын 19 есе арттырғанда 85 шығады;

-1- 7 мен 5 сандарының қосындысын 4 есе арттырғанда 98 шықты.

-56-ның жетіден бір бөлігін 12-ге арттырғанда 96 болады.

- Бірінші көбейткіш 25-тің бестен бір бөлігіне тең, екінші көбейткіш 11-ге тең. Көбейтіндінің мәні 55.

- 12 мен 8-дің көбейтіндісі 100-ден кіші.

- 57 мен 37-нің айырмасын 4 есе арттырғанда 90 шықты

Тапсырма «Ойлан ,жұптас ,талқыл» берілген өрнектердің мәнін табыңдар.




Тапсырма «Алтын балықты аквариум» әдісі

- Балалар,алтын балықтың суреті кімге түссе, сол оқушы тақтада әріпті өрнектің орнына мәнін қойып, кестені толтырады

Тапсырма «Әткеншек» әдісі

Парақшаға жазылған мәселе есептер ұсынамын.

Флипчарт таратамын.

-Есепте не туралы айтылған?

-Есепте не белгілі?

-Есеп нені сұрайды?

-Есеп неше амалмен шығады?













Сергіту сәт

орнымыздан тұрамыз


Электронды оқулықпен жұмыс.


Тапсырма «Кім жылдам ойыны»

-Балалар,ойын шарты қай жұп тез,жылдам бос орындарға тиісті сандарды қояды, сол тақтаға шығып қорғайы.




Екі топ бір-бірінің жауаптарын тексеріп,өз пікірлерін білдіріп отырады.

Математикалық диктантты тыңдай отырып, балалар дұрыс жауапқа +, қате жауапқа – қойып отырады.


+



-



-



+




+



+


-






Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып орындайды.

37*3+126=237

48*4+249=441

600-34*5+240=670

800-49*3-160=49




Бір оқушы тақтаға шығып кестені толтырады.Қалғаны орнында орындайды.

(28+6)*4=136

(47+6)*4=212

(39+6)*4=180

(46+6)*4=208




Топ болып есепті постерге орындайды.

Балалар есеп мазмұнын топта талдайды.

«Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісі арқылы қайта бөлініп, бір - бірімен мәлімет алмасады, қайта орнына отырады.
Тақырыпты талдайды, қорғайды.

І топ

Әкелінді – ? 15*4

Салды – 12 қалташаға

1 қалташада - ?

Шешуі: 1) 15*4=60

2) 60:12=4

Жауабы: 1 қалташадағы алма 4 кг.

ІІ топ

Shape1 Запырангүл – 124 түп

Түймедағы - ? 2 есе арт ?

Лалагүл – 142 кем

Шешуі: 1) 124*2=248

2) 248+142= 390

3) 124+248+390=762

Жауабы: барлығы 762 гүл





Электронды оқулықтағы қызықты тапсырмаларды топпен шешеді.


Жұппен жұмыс. Екі жұп ақылдаса отырып орындайды.

2м4см=204см

3м2дм8см=328см

2саг50мин=170мин

3ц56кг=356кг

2ц3кг=203кг

8саг15мин=495мин






Өзін-өзі бағалау

смайлик




































«Әр оқушы өзін «Басбармақ» әдісімен бағалау.








Оқушы өз-өзін бағалайды.









Екі жұлдыз ,бір тілек





















смайлик











Таратпа материалдар,парақшалар,маркер



















оқулық

2. 113-бет

маркерлер, қағаз, стикерлер, флипчарттар, үлестірмелі парақшалар және т.б.













Ж № 7. 111-бет
















Электронды оқулық


Сабақтын аяғы (10мин)


Мақсат:

Осы өткен тақырып бойыншажазба жұмыстары арқылы білімерін жинақтау



«Конверт-сұрақ» әдісі арқылы сабақты бекіту.

Әр топқа стикерлері бар конверттер таратылады.






Мұғалімнің бағалауы.

Үйге тапсырма: №11. (111-бет)


-Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

-Қандай қиындықтар болды?



Әр топ мүшелері сол стикерлерге тақырып бойынша сұрақ жазып, сағат тілінің бағыты бойынша келесі топқа айналдырады. Келесі топтар келген сұрақтарға жауап жазып, келесі топқа беру арқылы әр топтың сұрағы өзіне кері оралғанша жалғаса береді.Сұрақ иесін тапқан соң, жауаптарын оқып, дұрыс-бұрысын айтады.


Үй тапсырмасын күнделікке белгілейді.


Оқушылар сабақта не ұнады, не қиын болғанын айтып, өздерін блоб ағашынабелгілейді.















Өзін-өзі бағалау

Блоб ағашы



конверт

Қосымша ақпараттар

Саралау

- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

(жалпылама ақпарат/бағалау идеясы)

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Топта бір- біріне көмек көрсетеді, бір- біріне сұрақ қояды, есептерді бірігіп шығарады, ортақ пікірге келеді.

Жұптық жұмыс жасау арқылы есептерді талдайды, салыстырады


Ауызша мадақтау,«Мадақтау сэндвичі» өзара бағалау, «Бас бармақ» смайлик, «Блоб ағашы»



Рефлексия

«Конверт-сұрақ» әдісі

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы және менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!