Сабақтын
басы(13мин)
Мақсат:Сыныпта ынтымақтастық
атмосфера қалыптастырып,сыныптың білім деңгейін
анықтау, алдыңғы сабақты қысқаша
пысықтау.
|
Психологиялық
ахуал «Жылы жүрек- сәттілік, ізгілік
тілегі»
-Балалар
шеңбер жасап тұрайық.
-Қолымызға жүрекшелерді алып бір-бірімізге бүгінгі күнге
жақсы тілектер айтайық
«Сыртқы және ішкі
шеңбер» әдісімен өткенді
қайталау.
-Балалар,2 шеңберде тұрып ,бір – біріңе
қарама-қарсы қарап тұрып ,өткен сабақтан сұрақтар
қоямыз.
«Жұбыңмен
тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеру.
№11
(108-бет)
Нұсқаулық:
-Әр қайсың жанарыңда отырған
көршілеріңмен дәптерлеріңді алмастырып үйден шығарған есептеріңді
тексеріңдер.
Музыка
ойнатылады. Топқа бөлу. «Кемедегі
капитан»
«Кариб
теңізінің қарақшылары» әуені ойналады. Оқушылар «Капитан» дегенде
бір-бірден жүреді, «палуба» дегенде жұптасады. «Бортан адам құлады»
дегенде үштен топтасады, «Юнкер» дегенде еден жуады, «түскі ас»
дегенде қайықпен жүзу әрекетін жасап, бес-бестен топқа
бөлінеді.
|
Оқушылар
шеңбер жасап бір-біріне жүрекше сыйлау арқылы жылы лебіздерін
білдіреді.
2 шеңбердегі
оқушылар бір-біріне қарама-қарсы қарап тұрады да. Бір-біріне сұрақ
қояды. Шеңбер бағыты ауыстырылуы арқылы жұптар да
ауыстырылады..
Жұптар көршілерінің
үйден шығарған есептерін
тексереді.
№11
(108-бет)
104*4=408
202*3=606
201*2=402
303*3=909
303*2=606
201*3=603
404*2=808
Оқушылар топқа
бөлінеді.
|
Ауызша
мадақтау
«Мадақтау сэндвичі»
өзара бағалау
|
жүрекше
Ресурс қажет
емес
Ресурс қажет
емес
компьютер
|
Сабақтын ортасы
(20-22 мин)
Мақсат:
|
Жаңа сабақтың
тақырыбы мен мақсатын
таныстырамын.
Екі топқа
тапсырма
«Иә-жоқ» математикалық
диктант
- 29 бен 3-тің
көбейтіндісі 87-ге тең;
- 5 санын 19 есе
арттырғанда 85 шығады;
-1- 7 мен 5
сандарының қосындысын 4 есе арттырғанда 98
шықты.
-56-ның жетіден бір
бөлігін 12-ге арттырғанда 96
болады.
- Бірінші көбейткіш
25-тің бестен бір бөлігіне тең, екінші көбейткіш 11-ге тең.
Көбейтіндінің мәні 55.
- 12 мен 8-дің
көбейтіндісі 100-ден кіші.
- 57 мен 37-нің
айырмасын 4 есе арттырғанда 90
шықты
Тапсырма «Ойлан
,жұптас ,талқыл» берілген өрнектердің мәнін
табыңдар.
Тапсырма «Алтын балықты аквариум»
әдісі
- Балалар,алтын балықтың суреті
кімге түссе, сол оқушы тақтада әріпті өрнектің орнына мәнін қойып,
кестені толтырады
Тапсырма
«Әткеншек» әдісі
Парақшаға жазылған
мәселе есептер ұсынамын.
Флипчарт
таратамын.
-Есепте не туралы
айтылған?
-Есепте не
белгілі?
-Есеп нені
сұрайды?
-Есеп неше амалмен
шығады?
Сергіту
сәт
орнымыздан
тұрамыз
Электронды
оқулықпен жұмыс.
Тапсырма «Кім жылдам
ойыны»
-Балалар,ойын шарты қай жұп тез,жылдам бос
орындарға тиісті сандарды қояды, сол тақтаға шығып
қорғайы.
|
Екі топ бір-бірінің жауаптарын
тексеріп,өз пікірлерін білдіріп отырады.
Математикалық диктантты тыңдай
отырып, балалар дұрыс жауапқа +, қате жауапқа – қойып
отырады.
+
-
-
+
+
+
-
Әр топтан бір
оқушы тақтаға шығып
орындайды.
37*3+126=237
48*4+249=441
600-34*5+240=670
800-49*3-160=49
Бір оқушы тақтаға
шығып кестені толтырады.Қалғаны орнында
орындайды.
(28+6)*4=136
(47+6)*4=212
(39+6)*4=180
(46+6)*4=208
Топ болып есепті
постерге орындайды.
Балалар есеп
мазмұнын топта талдайды.
«Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісі арқылы
қайта бөлініп, бір - бірімен мәлімет алмасады, қайта орнына
отырады. Тақырыпты талдайды,
қорғайды.
І
топ
Әкелінді – ?
15*4
Салды – 12
қалташаға
1 қалташада -
?
Шешуі: 1)
15*4=60
2)
60:12=4
Жауабы: 1
қалташадағы алма 4 кг.
ІІ
топ
Запырангүл – 124
түп
Түймедағы - ? 2 есе
арт ?
Лалагүл – 142
кем
Шешуі: 1)
124*2=248
2) 248+142=
390
3)
124+248+390=762
Жауабы: барлығы 762
гүл
Электронды
оқулықтағы қызықты тапсырмаларды топпен
шешеді.
Жұппен жұмыс. Екі
жұп ақылдаса отырып
орындайды.
2м4см=204см
3м2дм8см=328см
2саг50мин=170мин
3ц56кг=356кг
2ц3кг=203кг
8саг15мин=495мин
|
Өзін-өзі
бағалау
смайлик
«Әр оқушы
өзін «Басбармақ» әдісімен
бағалау.
Оқушы өз-өзін
бағалайды.
Екі жұлдыз ,бір
тілек
смайлик
|
Таратпа
материалдар,парақшалар,маркер
оқулық
№2.
113-бет
маркерлер, қағаз,
стикерлер, флипчарттар, үлестірмелі парақшалар және
т.б.
Ж № 7.
111-бет
Электронды
оқулық
|
Сабақтын аяғы
(10мин)
Мақсат:
Осы өткен тақырып
бойыншажазба жұмыстары арқылы білімерін
жинақтау
|
«Конверт-сұрақ»
әдісі арқылы сабақты
бекіту.
Әр топқа стикерлері
бар конверттер таратылады.
Мұғалімнің
бағалауы.
Үйге тапсырма:
№11. (111-бет)
-Бүгінгі сабақ
сендерге ұнады ма?
-Қандай қиындықтар
болды?
|
Әр топ мүшелері сол
стикерлерге тақырып бойынша сұрақ жазып, сағат тілінің бағыты
бойынша келесі топқа айналдырады. Келесі топтар келген сұрақтарға
жауап жазып, келесі топқа беру арқылы әр топтың сұрағы өзіне кері
оралғанша жалғаса береді.Сұрақ иесін тапқан соң, жауаптарын оқып,
дұрыс-бұрысын айтады.
Үй тапсырмасын
күнделікке белгілейді.
Оқушылар сабақта не ұнады, не
қиын болғанын айтып, өздерін блоб
ағашынабелгілейді.
|
Өзін-өзі
бағалау
Блоб
ағашы
|
конверт
|