Материалдар / Екі таңбалы санды қосу,азайту

Екі таңбалы санды қосу,азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қырқүйек 2023
197
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 38-сабақ


Бөлім:

Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту. Жүздіктер. Есептер

Мұғалімнің аты-жөні

Доскалиева Г.Т

Күні:


Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Екі таңбалы сандарды разрядттан аттап жазбаша қосу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.8.34 + 23, 57 – 23, 45 ± 19, 47 + 33, 80 – 47, 100 – 35 жағдайларында екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: 34 + 23, 57 – 23, 45 ± 19, 47 + 33, 80 – 47, 100 – 35 жағдайларында екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолданады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Біз ақылды баламыз,

Есеп, жұмбақ ойынның,

Жауабын тез табамыз.

Туын ұстап білімнің,

Саяхатқа шығамыз!

Өткенді тексеру «Джунглиге саяхат»

https://wordwall.net/resource/9412863

-Біз жаңа қандай сандарды қосып алдық?

Біз бүгін екі таңбалы сандарды разрядттан аттап жазбаша азайту тақырыбын жалғастырамыз.

-Сабағымыздың мақсаты:

34 + 23, 57 – 23, 45 ± 19, 47 + 33, 80 – 47, 100 – 35 жағдайларында екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолданатын боламыз.








Сандардың қосындысын табады.






Сұраққа жауап береді.

Балдық шкала


Оқушылар алған балдарын белгілеп отырады.



















Тақта,оқулық,үлестірмелі парақтар










Интер тақта

Сабақтың ортасы

32 мин





















Жаңа сабақ.

-Енді осы ережеге сүйеніп, 47 мен 33 сандарын баған түрінде қосуды өзің орындап көр.

Дескриптор: Екі таңбалы санды разрядттан аттамай қосады.

2-тапсырма топтық жұмыс.

«Су ли фа» әдісімен тапсырманы бөліп алады.

  • Көркемеңбек сабағында қыздар 34 оюдың және 42 гүлдің суретін бояды.Олар барлығы неше сурет бояды?


  • Көркемеңбек сабағында қыздар 76 ою мен гүлдің суретін бояды. Оның 55 ін сынып бөлмесін безендіруге жұмсады.Неше сурет қалды.



  • Көркемеңбек сабағында ұлдар 50 құстың ұясын жасады. Оның 30ын ағаштарға ілді. Қанша ұя қалды?


«Сен маған мен саған» әдісімен тапсырманы орындайды.

1-топ есепті модельде.

2-топ есептің өрнегін жаз

3-топ есептің шешуін тап

3-тапсырма жұптық жұмыс.

Оқулықтағы №6- есеп. Теңдеуді шеш. Жұбыңның теңдеуін тексер.

Көңілді үзіліс

«Ақиқат,жалған»ойыны

Көрсетілген табличкадағы жауап ақиқат болса, шапалақтайды, жалған болса, аяқтарын тарсылдатады.

Дәптермен жұмыс. Оқулықтағы №5- есепті дәптерге орындайды.

Дескриптор: Екі таңбалы санды разрядттан аттамай қосады.

Көңілді үзіліс

«Баскетбол» ойыны. Оқушылар серги отырып тапсырмаларды орындайды.Саралау.













Берілген тапсырманы баған түрінде қосады.












Есептің шартын жазады.

Есептің өрнегін жазады.

Есептің жауабын жазады
















Жұптасып теңдеулерді шешеді.

Бірін бірі тексереді








1- өрнекті бағанмен орындайды

2-өрнекті орындайды

3- өрнекті орындайды






















Дескриптор

-
















Дескриптор

3 балл













Дескриптор

2 балл











Дескриптор

3 балл



Дескриптор

1 балл

Оқулық, дәптер қалам. Үлестірме парақтар






Оқулық



Үлестірмелі тапсырмалар.





















Тапсырма








Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия: «Белгі бер» әдісі бойынша өтеді.

Жинаған балдарының санына байланысты көңіл күйлерін шаблонға қарап қолмен көрсетеді..











































Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!