Сабақтың
басы
7
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Біз ақылды
баламыз,
Есеп, жұмбақ
ойынның,
Жауабын тез
табамыз.
Туын ұстап
білімнің,
Саяхатқа
шығамыз!
Өткенді тексеру
«Джунглиге саяхат»
https://wordwall.net/resource/9412863
-Біз жаңа қандай сандарды қосып
алдық?
Біз бүгін екі таңбалы сандарды разрядттан аттап жазбаша
азайту тақырыбын жалғастырамыз.
-Сабағымыздың мақсаты:
34 + 23, 57
– 23, 45 ± 19, 47 + 33, 80 – 47, 100 – 35 жағдайларында екі таңбалы
сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолданатын
боламыз.
|
Сандардың қосындысын
табады.
Сұраққа жауап
береді.
|
Балдық
шкала
Оқушылар алған балдарын
белгілеп отырады.
|
Тақта,оқулық,үлестірмелі
парақтар
Интер
тақта
|
Сабақтың
ортасы
32
мин
|
Жаңа сабақ.
-Енді осы ережеге сүйеніп, 47 мен 33 сандарын баған
түрінде қосуды өзің орындап көр.
Дескриптор: Екі таңбалы санды разрядттан аттамай
қосады.
2-тапсырма топтық жұмыс.
«Су ли фа» әдісімен тапсырманы бөліп
алады.
«Сен маған мен саған» әдісімен тапсырманы
орындайды.
1-топ есепті модельде.
2-топ есептің өрнегін жаз
3-топ есептің шешуін тап
3-тапсырма жұптық жұмыс.
Оқулықтағы №6- есеп. Теңдеуді шеш. Жұбыңның теңдеуін
тексер.
Көңілді
үзіліс
«Ақиқат,жалған»ойыны
Көрсетілген
табличкадағы жауап ақиқат болса, шапалақтайды, жалған болса,
аяқтарын тарсылдатады.
Дәптермен жұмыс.
Оқулықтағы №5- есепті дәптерге орындайды.
Дескриптор: Екі
таңбалы санды разрядттан аттамай қосады.
Көңілді үзіліс
«Баскетбол» ойыны. Оқушылар серги отырып тапсырмаларды
орындайды.Саралау.
|
Берілген тапсырманы баған
түрінде қосады.
Есептің шартын
жазады.
Есептің өрнегін
жазады.
Есептің жауабын
жазады
Жұптасып теңдеулерді
шешеді.
Бірін бірі тексереді
1- өрнекті бағанмен
орындайды
2-өрнекті орындайды
3- өрнекті орындайды
|
Дескриптор
-1б
Дескриптор
3
балл
Дескриптор
2
балл
Дескриптор
3
балл
Дескриптор
1
балл
|
Оқулық, дәптер қалам.
Үлестірме парақтар
Оқулық
Үлестірмелі
тапсырмалар.
Тапсырма
|