Материалдар / "Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері" 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін үйрету, есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
495
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
4 - сынып
Пәні: Математика
Сабақтың мақсаты:
• Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін үйрету;
• есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту;
• балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекіліктері: Интерактивті тақта, "МАТЕМАТИКА" сөзі жазылған көрнекі материал, ойынға қажетті кесте.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
• 11 - бет №4. Оқушы математикалық тілде дұрыс оқып, амалдардың орындалу ретін түсіндіреді.
ІІІ. Жаңа сабақ:
• Жаңа сабақты бастамас бұрын дайындық кезеңі жүргізіледі.
Слайдта "Кім жылдам" ойыны

• № 1. Бөліндінің мәні мен қалдығын табуға берілген, ауызша есептелінеді.
4205: 20=210 (қалд. 5) ----------- 8102: 90= 90 (қалд. 2) ---------- 7203: 8=900 (қалд. 3)
24050: 80= 300 (қалд. 50) ---------- 63008: 10=6300 (қалд. 8)

- Балалар, бүгінгі сабағымызда екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдерімен есептер шығарамыз. Енді, сабақ барысында мына көрнекі қағаздарға назар аударуымыз керек. Әр қағаздың артында бір әріп бар, 1 есеп дұрыс шықса 2 әріптен ашылады. Қандайсөзжасырылдыекен?! Мұныбілуүшінбәрімізат салысайық.

• №2
а) оқушыларғатүсіндіреотырыпшығарту, қосымшабірнешемысалдаркелтіру.
ә) 4 оқушы тақтада
(Үйге)
294: 98=3
345: 69=5
276: 46=6
837: 31=27
420: 84=5
936: 78=12
558: 18=31
667: 29=23
16 692: 52=321
31 458: 98=321
12 456: 24=519
59 215: 65=911

• №3 Слайдтаізденіскежетелейтінтапсырма.

Шешуі: s= (v1 + v2) • t
(66км/сағ + 95км/сағ) • 6сағ = 966 км
Жауабы: екіқаланыңарасы 966 км.

• №4.
Шешуі: 255: (10+7) =15
15•10=150
15•7=105
Жауабы: Әркітапта 150 және 105 бет бар.

IV. Жаңа сабақты пысықтау:
• Слайдта №5. Мысалдартізбегін 3қатардан 3 оқушы шығып жалғастырады.
1560•17=26520
26520 - 350=26170
26170: 5=5234
5234+3325=8559
8559: 27=317
1358: 14=97
97+926=1023
1023•38=38874
38874 - 10819=28055
28055+1507=29562
115668: 36=3213
3213+38955=42168
42168: 12=3514
3514•18=63252
63252+51486=114738

• №6 Слайдтаереже. Ереженіпайдаланыптеңдеудішешу.

240: а=480: 80 -------------- х•81+67=553
а• (288 - 190)=392 ------------- 489+c•5=9614

V. Сабақтыбекіту.
• №8 берілгенсандардыңцифрларыныңқосындысынешегетеңболатынынесептеужәнешыққансанды 9 - ғажәне 3 - кебөлу. (ауызшаорындалады)
231=2+3+1=6
7887=7+8+8+7=30
624=6+2+4=12
34 281=3+4+2+8+1=18
378=3+7+8=18

- Міне, балалар, №2, 3, 4, 5, 6 есептерді жазбаша орындадық және көрнекі қағаздардың жасырған сөзі де белгілі болды.
"МАТЕМАТИКА" сөзі. Математикадан алған бағаларымызды білейік, үйге тапсырма алайық.
Үйге тапсырма
Бағалау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!