|
Күні: |
14.01.2018ж |
||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу. Санды қосындыға көбейту |
||||||||||||
|
Сынып: 4 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу және санды қосындыға көбейту тәсілдерін меңгерту.
|
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||
|
Есептерді әртүрлі тәсілдермен шығара алады, көп таңбалы сандармен есептеу тәсілдерінің өтілген түрлерін толық біледі |
|||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||
|
Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады. |
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді |
|||||||||||||
|
Тапсырмаларды орындау барысында болған қиындықтардың негізін зерделеуге ынталанады |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Көкшетау, Солт.Қазақстан, Қостанай, Атырау, Семей қалаларын картадан көрсетеді салыстырады, мәселе есептерді талдайды |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Шаршы, тік төртбұрыш, текше |
||||||||||||
|
Жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Басталуы |
1.Психологиялық ахуал орнату.Әлем елдерінше амандасу. Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. Жапонияда -бір-біріне
иіледі. қолдарды бүгіп, иілу қажет. ІІ. Топқа бөліну «Сиқырлы қорапша» ойыны. Қорапша ішінде геометриялық фигуралар болады, сол фигураларды оқушылар қарамай алады. Алған фигура бойынша орындарына отыру.(Төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек.) Топ ережесін еске түсіру ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 9. 148*20= 2960
728*40=29120 5670:30=189 72080:80=901 256*30=7680 587*50=29350
8240:20=412 81090:90=901 Ауызша есептеу: 1) жоғарыда 21 кітап, төменде 7 кітап болса,онда жоғарыдағы кітап, төмендідегі кітаптардан неше есе артық? 3 есе артық 2) Егер сыныпта 12 ұл және 6 қыз болса, онда қыздар ұлдардан неше есе кем? 2 есе 3) Егер аквариумда 9ақ балық және 3 көк балық болса, онда ақ балық көк балықтан неше есе артық? 3 есе |
Қима қағаздар. Кесте Сызба қағаздар |
|||||||||||
|
Ортасы |
ІV. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс: № 1. Мысалдарды тиімді тәсілмен, әрі тез есептеу. АВСД тік төртбұрышы неше шаршыдан құрастырылғанын әр түрлі тәсілмен есептеп шығар. (4+2)*3= 6*3=18 Көбейтудің терімділік қасиеті (4+2)*3 = 4*3+2*3=12+6=18 Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті 3*( 4+2 )=3*6=18 және 3* (4+2)=3*4+3*2=12+6=18 Суретті және жазуларды пайдаланып, өрнектердің мәндерін есептеп табу тәсілдерін түсіндіру. № 2. Әрбір өрнектің мәнін екі түрлі тәсілмен есептеп шығару.
№ 4.Әр баған мысалдарындағы есептеу тәсілдері салыстыр.Не байқадың ? Жазуды жалғастыр: а) 35*14= 35*(10+4) =35*10+35*4 =350+140 = 490 35*40= 35*(4*10) =35*4*10 = 140*10 = 1400 16*12=16*(10+2) = 16*10+16*2=160+32=192 16*20=16*(2*10)=16*2*10=320 ә) 25*40=25*(4*10) =1000 45*200=45*(2*100) =9000 25*42=25*(40+2) =1050 25*440=25*(400+40) =11 000
№ Солт.Қазақстан -?356 көл артық 11898 көл Қостанай -? қалғаны Ш:1896+356=2252(к) –( Солт.Қазазстан) 11898-(2252+1896) =7750 (к) Ж: Қостанайда 7750 көл бар.
б
С Ақтөбе -? 784 көл артық Ш. 2150-1186 =964к - (Семей) 964+784=1748к –(Ақтөбе) 1748+964+2150 =4862 (к) Ж: Үш өңірде барлығы 4862 көл.
№6.а)24кг сүт - 3кг қаймақ Ш:24:3=8кг 40: 8=5 кг 40 кг сүт -? кг қаймақ Ж: 40 кг сүттен 5 кг қаймақ алынады.
Ә)24кг сүт - 6кг сүзбе Ш:24:6=4кг 40: 4=10 кг 40 кг сүт -? Кг сүзбе Ж: 40 кг сүттен 10 кг сүзбе алынады
СЕРГІТУ СӘТІ. (бүгінгі сабақтан қандай баға алғыларын келетінің ауада оң қол,сол қол, оң аяқ, сол аяқ,мұрын,көзбен жазу) № 7 1 - топ а) S = 16 дм² 16 дм² : 4 = 4 дм 2- топ б) V= 64 дм³ а = 4 дм 3- топ қасиеттерін айтады ШАРШЫ - жазықтық, ТЕКШЕ – кеңістік фигуралар
№ 8.Салыстыр: 12*5 = (10+2)*5 10*7+7 < 13*7 10*4+6*4 = (10+6)*4 10+8*5 < (10+8) * 9
|
Геометриялық фигуралар
Қазақстанның картасы
Сергіп алады |
|||||||||||
|
Аяқталуы |
1.Мәтіндегі сөйлемді толықтыр. Барлық қабырғалары тең фигураны …………….. дейміз. Фигураныңбарлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысын …. дейміз. Оны латынша …… әрпімен белгілейміз. Шаршының қабырғасы 1 см болса, периметрі … см болады. Шаршының қабырғасы 5 см болса, периметрі … см болады. Қызықты логикалық есептер
1.Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп
алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұр) |
|
|||||||||||
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу. Санды қосындыға көбейту. 4-сынып
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу. Санды қосындыға көбейту. 4-сынып
|
Күні: |
14.01.2018ж |
||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу. Санды қосындыға көбейту |
||||||||||||
|
Сынып: 4 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу және санды қосындыға көбейту тәсілдерін меңгерту.
|
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||
|
Есептерді әртүрлі тәсілдермен шығара алады, көп таңбалы сандармен есептеу тәсілдерінің өтілген түрлерін толық біледі |
|||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||
|
Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады. |
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді |
|||||||||||||
|
Тапсырмаларды орындау барысында болған қиындықтардың негізін зерделеуге ынталанады |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Көкшетау, Солт.Қазақстан, Қостанай, Атырау, Семей қалаларын картадан көрсетеді салыстырады, мәселе есептерді талдайды |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Шаршы, тік төртбұрыш, текше |
||||||||||||
|
Жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Басталуы |
1.Психологиялық ахуал орнату.Әлем елдерінше амандасу. Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. Жапонияда -бір-біріне
иіледі. қолдарды бүгіп, иілу қажет. ІІ. Топқа бөліну «Сиқырлы қорапша» ойыны. Қорапша ішінде геометриялық фигуралар болады, сол фигураларды оқушылар қарамай алады. Алған фигура бойынша орындарына отыру.(Төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек.) Топ ережесін еске түсіру ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 9. 148*20= 2960
728*40=29120 5670:30=189 72080:80=901 256*30=7680 587*50=29350
8240:20=412 81090:90=901 Ауызша есептеу: 1) жоғарыда 21 кітап, төменде 7 кітап болса,онда жоғарыдағы кітап, төмендідегі кітаптардан неше есе артық? 3 есе артық 2) Егер сыныпта 12 ұл және 6 қыз болса, онда қыздар ұлдардан неше есе кем? 2 есе 3) Егер аквариумда 9ақ балық және 3 көк балық болса, онда ақ балық көк балықтан неше есе артық? 3 есе |
Қима қағаздар. Кесте Сызба қағаздар |
|||||||||||
|
Ортасы |
ІV. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс: № 1. Мысалдарды тиімді тәсілмен, әрі тез есептеу. АВСД тік төртбұрышы неше шаршыдан құрастырылғанын әр түрлі тәсілмен есептеп шығар. (4+2)*3= 6*3=18 Көбейтудің терімділік қасиеті (4+2)*3 = 4*3+2*3=12+6=18 Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті 3*( 4+2 )=3*6=18 және 3* (4+2)=3*4+3*2=12+6=18 Суретті және жазуларды пайдаланып, өрнектердің мәндерін есептеп табу тәсілдерін түсіндіру. № 2. Әрбір өрнектің мәнін екі түрлі тәсілмен есептеп шығару.
№ 4.Әр баған мысалдарындағы есептеу тәсілдері салыстыр.Не байқадың ? Жазуды жалғастыр: а) 35*14= 35*(10+4) =35*10+35*4 =350+140 = 490 35*40= 35*(4*10) =35*4*10 = 140*10 = 1400 16*12=16*(10+2) = 16*10+16*2=160+32=192 16*20=16*(2*10)=16*2*10=320 ә) 25*40=25*(4*10) =1000 45*200=45*(2*100) =9000 25*42=25*(40+2) =1050 25*440=25*(400+40) =11 000
№ Солт.Қазақстан -?356 көл артық 11898 көл Қостанай -? қалғаны Ш:1896+356=2252(к) –( Солт.Қазазстан) 11898-(2252+1896) =7750 (к) Ж: Қостанайда 7750 көл бар.
б
С Ақтөбе -? 784 көл артық Ш. 2150-1186 =964к - (Семей) 964+784=1748к –(Ақтөбе) 1748+964+2150 =4862 (к) Ж: Үш өңірде барлығы 4862 көл.
№6.а)24кг сүт - 3кг қаймақ Ш:24:3=8кг 40: 8=5 кг 40 кг сүт -? кг қаймақ Ж: 40 кг сүттен 5 кг қаймақ алынады.
Ә)24кг сүт - 6кг сүзбе Ш:24:6=4кг 40: 4=10 кг 40 кг сүт -? Кг сүзбе Ж: 40 кг сүттен 10 кг сүзбе алынады
СЕРГІТУ СӘТІ. (бүгінгі сабақтан қандай баға алғыларын келетінің ауада оң қол,сол қол, оң аяқ, сол аяқ,мұрын,көзбен жазу) № 7 1 - топ а) S = 16 дм² 16 дм² : 4 = 4 дм 2- топ б) V= 64 дм³ а = 4 дм 3- топ қасиеттерін айтады ШАРШЫ - жазықтық, ТЕКШЕ – кеңістік фигуралар
№ 8.Салыстыр: 12*5 = (10+2)*5 10*7+7 < 13*7 10*4+6*4 = (10+6)*4 10+8*5 < (10+8) * 9
|
Геометриялық фигуралар
Қазақстанның картасы
Сергіп алады |
|||||||||||
|
Аяқталуы |
1.Мәтіндегі сөйлемді толықтыр. Барлық қабырғалары тең фигураны …………….. дейміз. Фигураныңбарлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысын …. дейміз. Оны латынша …… әрпімен белгілейміз. Шаршының қабырғасы 1 см болса, периметрі … см болады. Шаршының қабырғасы 5 см болса, периметрі … см болады. Қызықты логикалық есептер
1.Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп
алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұр) |
|
|||||||||||
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














