Сабақтың
басы:
5
мин
|
І. Ұйымдастыру
бөлімі
А) оқушылармен
амандасады.
Б) оқушыларды түгендеп,
зейіндерін сабаққа аударады.
ІІІ. Топқа
бөлу
«Фонарик» әдісі арқылы
бөлу
Ақ қағаз топқа бөліну
сөздері жазылып тұрады. Оны фонарикпен көру арқылы 3 топқа
бөледі.
-
Бит
-
Байт
-
Килобайт
ІІ. Үй жұмысын
тексеру
«Менің Отаным –
Қазақстан!»
«Мен – өз елімнің
болашағымын»
деген тақырыптардың бірін
таңдап, эссе жазып келу.
IV . Өткен тақырыпты
бекіту
«Конверттегі
сұрақ»
Конвертке сұрақтар жазып,
партаға тастайды. Оған топтасып жауап
береді.
-
Шифрлау не үшін
қолданылады?
-
Кодтау деген
не?
-
Кілт деген
не?
-
Өз есімінді морземен
шифрла
-
Мәтіндік ақпарат деген
не?
|
Оқушылар мұғаліммен амандасып,
сабаққа кіріседі.
Фонарикті түсіру арқылы
көрінген сөздер бойынша бөліну
Бір-бірінің дәптерлерін алып,
тексереді. Бағалайды.
Сұрақтарға жауап
беру.
|
Мұғалімнің
бағалауы:
-
Жарайсыздар!
-
Тамаша!
-
Керемет!
Мұғалімнің
бағалауы:
-
Жарайсыздар!
-
Тамаша!
-
Керемет!
|
Фонарик
суреті
карточкалар
слайд
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
6-35
мин
|
жаңа тақырыпқа
көпір
«Видеоролик»
/ Тақырыпқа қатысты
видеоролик көрсетіледі, қарай отырып, бүгінгі тақырыпты
табады./
Жаңа материалды
игеру
«Екілік ақпаратты
ұсыну»
Сабақтың мақсатымен
таныстырамын.
Жаңа материалды
игеру
«Оқып ал!»
әдісі
/оқушылар тақырыпты өздері
оқып, түсініп, талқылайды/
Практикалық
тапсырмалар
1
тапсырма
Топтық
тапсырма
Есептерді шығарып, жауабын
мәтіндік редакторында жаз.
1
топ:
Егер әр бетте 30 жол, 70
символ болса, мәтіннің әрбір бетінде қанша символ болатынын анықта.
1 бетте қанша байт, қанша бит болатынын
тап.
2
топ:
Берілген ондық кодпен жазылған
сандарды екілік кодта жаз.
84, 101, 97, 99, 104, 101,
114
3
топ:
Символдарды екілік кодпен
жаз.
N, Q, S, T,
L
2
тапсырма
Жеке
жұмыс
Ауызша
орындайды
Сөздердегі ақпарат көлемін
санап, салыстыр. Қай сөзде ақпарат көлемі
үлкен?
ИНФОРМАТИКА
ЕКІЛІК
АҚПАРАТ
3
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Ақпаратты кодтау әдістерінің
қандай түрі тиімді деп ойлайсың? Ойыңды шағын мәтін түрінде
дәптерге жаз.
Қосымша
тапсырма:
Қаблеті төмен
оқушы:
1. Өз есімінде қанша байт,
қанша бит бар?
|
Бүгінгі тақырыпты
табады.
Бүгінгі күннің жадын жазып,
тақырыпты жазып алады.
Тақырыпты оқып танысады және
топпен талқылап, мұғалімге
жеткізеді.
Тапсырмаларды топтасып,
компьютерде орындайды.
Оқушылар тапсырманы ауызша өз
бетімен орындап, мұғалімге
жеткізеді.
Тапсырманы дәптерге жұптасып
орындайды.
Егер сыныпта ерекше білімді
қажет ететін оқушы болса соларға арнайы
тапсырма.
|
/Қолпаштау,
мадақтау/
Дескриптор
|
Балл
|
1 бетте қанша байт, қанша бит барын
анытайды
|
3
|
1 бетте қанша байт барын анықтайды
|
2
|
Дескриптор
|
Балл
|
Берілген барлық сандарды екілік кодқа
айналдырады
|
3
|
Берілген 2-3 сандарды екілік кодқа
айналдырады
|
2
|
Дескриптор
|
Балл
|
Символдарды екілік кодпен жазады
|
3
|
Тек 2-3 символды ғана екілік кодпен
кодтайды.
|
2
|
Дескриптор
|
Балл
|
Ақпараттың көлемін санап, салыстырады
|
1
|
Дескриптор
|
Балл
|
Ақпаратты кодтау әдістерінің тиімдісін
жазады
|
1
|
/Қолпаштау,
мадақтау/
|
https://www.youtube.com/watch?v=4_2Fly7FvgI
Оқулық,
дәптер
Слайд
шоу
Оқулық,
дәптер
топшама
компьютер
|
Сабақтың
соңы:
5
мин
|
1.Бекіту
«АВС»
әдісі
А – сұрақ
қояды
В – жауап
береді
С – айтқан жауаптарды
бақылайды, толық болмаса
толықтырады.
2.Үйге
тапсырма
ASCII кодтау кестесінің
көмегімен мына сөздерді
кодта:
А)
OTAN,
MEKTEP
Б)
COMPUTER,
INTERNET
В)MONITOR,
MODEM
3.Бағалау
Бүгінгі сабақтағы дескриптор
бойынша алған ұпайларының қорытындысын
шығарады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Үйге тапсырманы жазып
алады.
Әр тапсырмадағы өздерінің
ұпайларын қосып, есептеп, бағаға
айналдырады.
|
/Қолпаштау,
мадақтау/
|
«АВС»
сұрақтары
|