|
Бөлім: |
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің саяси картасы |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Джуаева Ф. |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемнің саяси картасы қалай өзгерді? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.3.2.8 ХХ ғасырдың
екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді
айқындау; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ортақ тарихи заңдылықтарды, анализдеу арқылы анықтау Тарихи фактілерге негізделіп болашақтағы оқиғаларды моделдеу. Өз ойын аргументер мен фактілерге негізделіп қолдану |
||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; Талап: физикалық белсенді болу; Ар-ұят: Отбасының,өз ортасының абыройын асыру; |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Миға шабуыл
-Картада бейнеленген елдердегі тарихи оқиғалар туралы не білесіз? -Екінші дүниежүзілік соғыстың зардаптары әлем халықтарына қандай зардаптар әкелді? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
|
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс 1-тапсырма Екінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі
1.1945 жылдай кейінгі мемлекеттердің тізімін жасайды. 2.Жаңа одақтарды анықтайды 3.Қандай мемлекеттер әлсіз және мықты? Қалай және не себепті саяси шекаралар өзгерді? «Қалай?» деген сұрққа жауап береді. «Не үшін?» деген сұраққа жауап береді.5 өзгеріс пен 5 себепті анықтайды
«Попс формуласы»: Соғыс зардаптары әлемнің саяси картасындағы өзгерістер әкелді ме? 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» 3 тапсырма “3 таяқша”
әдісі |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескрипторы - Соғыс зардаптары әлемнің саяси картасындағы өзгерістерге сипаттама жасайды; -әлем елдеріндегі соғыс зардаптарына талдау жасайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Алақан-жұлдыз» ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|
|
Үй тапсырмасы |
Зерттеу жұмысы: «Соғыс жылдарындағы әлем» |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемнің саяси картасы қалай өзгерді?
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемнің саяси картасы қалай өзгерді?
|
Бөлім: |
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің саяси картасы |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Джуаева Ф. |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемнің саяси картасы қалай өзгерді? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.3.2.8 ХХ ғасырдың
екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді
айқындау; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ортақ тарихи заңдылықтарды, анализдеу арқылы анықтау Тарихи фактілерге негізделіп болашақтағы оқиғаларды моделдеу. Өз ойын аргументер мен фактілерге негізделіп қолдану |
||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; Талап: физикалық белсенді болу; Ар-ұят: Отбасының,өз ортасының абыройын асыру; |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Миға шабуыл
-Картада бейнеленген елдердегі тарихи оқиғалар туралы не білесіз? -Екінші дүниежүзілік соғыстың зардаптары әлем халықтарына қандай зардаптар әкелді? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
|
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс 1-тапсырма Екінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі
1.1945 жылдай кейінгі мемлекеттердің тізімін жасайды. 2.Жаңа одақтарды анықтайды 3.Қандай мемлекеттер әлсіз және мықты? Қалай және не себепті саяси шекаралар өзгерді? «Қалай?» деген сұрққа жауап береді. «Не үшін?» деген сұраққа жауап береді.5 өзгеріс пен 5 себепті анықтайды
«Попс формуласы»: Соғыс зардаптары әлемнің саяси картасындағы өзгерістер әкелді ме? 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» 3 тапсырма “3 таяқша”
әдісі |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескрипторы - Соғыс зардаптары әлемнің саяси картасындағы өзгерістерге сипаттама жасайды; -әлем елдеріндегі соғыс зардаптарына талдау жасайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Алақан-жұлдыз» ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|
|
Үй тапсырмасы |
Зерттеу жұмысы: «Соғыс жылдарындағы әлем» |
||||
шағым қалдыра аласыз
















