Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән Дискретті және жоғары математика негіздеріМерзімі «___»____________201 ж. Топ______________________________Сабақ №22Сабақтың тақырыбы:Екінші ретті туындыны қолдану.Сабақтың мақсаты: Студенттердің функционалдық сауаттылығын дамытуға жағдай жасау және интелектуалдық,танымдық біліктіліктер мен дағдыларын жетілдіру.Міндеттері: Білімділік:Екінші ретті туындыны қолдану ережесімен таныстыру,мысалдар талдау.Дамытушылық :Екінші ретті туындынытабуға есептер шығарып жаттығу, білім, білік дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік : Азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу,логикалық ойлау қабілетін дамыту.Сабақтың типі:Білім мен дағдыны қолдану сабағыСабақтың қамтамасыздандырылуы:а) оқу көрнекілік құралдар оқулықтарб) үлестірмелі материалдар жеке тапсырмаларв) ТҚОвидеопроектор_, экран,презентацияПән аралық байланыс:алгебра, геометрияӨз бетінше жұмыс: жеке, топтық Сабақтың өту барысы:Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу,аудиторияны сабаққа әзірлеу .Сабақтың тақырыбын белгілеп, оның мақсат, міндеттерін түсіндіру (5мин.)Оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру: (10мин.)
Рооль ,Лагранж, Коши тттеоремалары, олардың геометриялық мағынасын түсіндіріңдер?
Жаңа тақырыптың мазмұны мен жұйесі (конспект): (50мин.)
Екінші ретті туынды формуласын қорытыту.
f функцияның (a,b) аралығында туындысы бар болса, онда белгілі функция болады. Өз кезегінде бірінші туындының да (a,b) аралығында туындысы болуы мүмкін. Бұл жағдайда оны f функциясының екінші ретті туындысы дейді және немесе арқылы белгілейді. Бірінші ретті туындының туындысын екінші ретті туынды деп атаймыз. немесе мына түрде жазылады.Екінші ретті туынды сияқты жоғары ретті туындыларды да табуға болады.
Екінші ретті туынды үдеу табылады.
Есептер шығару,тақтамен, жеке оқушылармен жұмыс
Жаңа материалды бекіту, біліктілік пен дағдыны қалыптастыру: (10мин.)
Екінші ретті туынды формуласын қорытыңдар?
Сабақтың қорытындысы: (5мин.)
Жеке оқушылар білімін бағалау.
Жалпы оқушылардың сабаққа қатысуының сапасын бағалау
Рефлексия: сабақ не туралы?
нені пайдаландың ? нені үйрендің ?
бүгінгі сабақ өмірде қажет пе ? көңіл күйің қандай ?
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз