Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
9.3.3.1Бір өлшемді массивті
пайдаланып Python программалау тілінде
программалар жасау;
9.3.3.2 Екіөлшемді массивті
пайдаланып Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылар түгенделіп, сабаққа
назары аударылады.
Жағымды психологиялық
аухал.
«Өмірге риза болып,
алғыс айт» әдісі. (Классикалық музыка
жіберіледі.)
- Көздеріңізді жұмып,
денелеріңізді еркін ұстаңыздар.
- Демдеріңізді ішке алып,
сыртқа шығарыңдар және содан соң аз ғана үзіліс
жасаңдар
- Енді соңғы кездердегі өкпе -
реніштеріңді еске түсіріңдер.(Кімге, не себепті
ренжідіңіз?)
- Осы өкпе - реніштер бұлт
болып сіздің ішіңде орналасып алған екен. Ол мына кіндіктеріңнің
тұсында тұр. Енді сол жерге саусақтарыңызды апарып, өкпе - реніш
бұлтын көтеріп алғандай сезініңіздер. Бірте - бірте бұлтты жоғары
көтеріп ауыздарыңыздан шығарып
жіберіңіздер.
Енді оның орнын жақсы алғыс
сөздерімен толықтырайық. Бір –бірлеріне ізгі тілектерін алғысын
білдіреді.
Рубик текшелерінде орналасқан
QR кодты сканерлеу арқылы топқа бөлемін.
1- топ: Бірөлшемді массив ;
2-топ: Екіөлшемді массив .
Өткен сабақты пысықтау
мақсатында «Baamboozle»
платформасында қолдана отырып,сұрақ
қоямын.
-
Ең жылдам сұрыптау әдісі қалай
жұмыс жасайды?
-
Массив дегеніміз
не?
-
Массивті сұрыптау дегеніміз
не?
-
Бірөлшемді массивте деректерді
шығару және енгізу түрлерін атаңыз?
-
Массивтерді сұрыптауда
алгоритмінде қойылатын басты талап?
-
Бірөлшемді массив элементін
қалай өшіруге болады?
-
Әр екі жұп элементті
салыстырып шығатын сұрыптау алгоритмі қалай
аталынады?
-
Ең жылдам сұрыптау әдісі қалай
жұмыс жасайды?
-
Өсу ретімен сұрыптауда қай
программалық кодты қолданамыз?
-
Массив типтерін
ата?
-
Бірөлшемді массивте қай іс
әрекет жиі қолданылады?
|
Оқушылар түгенделіп,сабаққа
назары аударылады.
Топқа
бөлінеді.
Миға шабуыл
әдісі.
Бір біріне сұрақ қою арқылы
өткенді пысықтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
Мұғалімнің қолдау сөздері.
«Жарайсың!,
Бәрекелді»
«Әуе шары» арқылы
бағалау
«Әуе шары» арқылы
бағалау
|
Классикалық
музыка
QR
код
Смартфон
https://www.baamboozle.com/quiz/2145967
|
|
«Ой қозғау»
әдісі. Сұрақ қою арқылы тақырыпты
ашу.
Массивтің түрлерін атаңыз ?
Алдыңғы сабақтарда қай массивті өттік?
Шахмат тақтасын көрсетіп ой
түріткі боламын.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Сабақ тақырыбын дәптерге
жазады.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
Мұғалімнің қолдау сөздері.
«Жарайсың!,
Бәрекелді»
|
Дәптер
|
Сабақтың
ортасы
3 минут
5
минут
10
минут
3
минут
10
минут
|
«Кинометафора
әдісі» арқылы жаңа ақпаратпен ютуб
платформасынан видеороликпен таныстыру.
Сократ
әдісі арқылы оқушылар тапсырманы
топта оқып, өзара бір-бірінің сұрақтарына жауап
береді.
Топтық
жұмыс.
Постер қорғау
әдісі.
Бірөлшемді массив тобына
тапсырма:
Өздеріңе таныс күнделікті
қолданып жүрген екіөлшемді кестелерге массив құрап,ұсыныңдар.Мысалы
көбейту кестесін алуға болады.
Екіөлшемді массив тобына
тапсырма: Екі өлшемді массивтің бас және
жанама диагональдарын салыстырыңыздар.
Жұптық
тапсырма.
Бірөлшемді массив тобына
тапсырма: Екіөлшемді А[N][N]
квадраттық массив берілген. Осы массив элементтеріне 1 мен 9
аралығындағы кездейсоқ сандарды жүктейтін программалық кодын
құра.
Екіөлшемді массив тобына
тапсырма: А[N][N]
екіөлшемді массив берілген (
1<N<20). Осы массив элементің жанама диоганалінің төменгі
бөлігінде орналасқан элементтердің арасынан нөлге теңдерінің санын
анықтайтын код берілген.Адасқан программалық кодты
сәйкестендіріңдер.
Сергіту сәті. STEM әдісі
арқылы қағаз ракета ұшыру.
Жеке
тапсырма. А[N][N] екіөлшемді массив
берілген
(1<N<20).Осы массивтің
бас диагоналінде орналасқан элементтердің қосындысын
тап.
|
Видеоны көре отырып .қажетті
ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.
Дескриптор:
Екіөлшемді массивті пайдаланып
мысал келтіреді;
Екіөлшемді массивтің
диагональдарын салыстырады.
Жалпы балл -2
балл
Дескриптор:
Екіөлшемді массивке кездейсоқ
сандарды табатын программа құрады және талдау
жасайды;
Екіөлшемді массивтің жанама
диоганалінің нөлге теңін анықтайтын программа құрады және
сәйкестендіреді.
Жалпы балл – 3
балл
Дескриптор:
Екіөлшемді массивтің бас
диагоналінде орналасқан элементінің қосындысын
табады.
Программалық кодын
құрады.
Құрған кодын
талдайды.
Жалпы
балл –
3 балл
|
Мұғалімнің қолдау сөздері.
«Жарайсың!,
Бәрекелді»
«Әуе шары» арқылы
бағалау
«Әуе шары» арқылы
бағалау
|
https://youtu.be/UcT0d9LK-uk?si=yeDsB9FvZHYWhMcl
Постер
Кітап
|