Материалдар / Екіөлшемді массивті сұрыптау 9-сынып, 3-тоқсан

Екіөлшемді массивті сұрыптау 9-сынып, 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Екіөлшемді массивті сұрыптау 9-сынып, 3-тоқсан
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді ______________

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python программалау тілінде алгоритмдеоді программалау

Педагогтың аты-жөні

Аширова Л.Б.

Күні

6.03.2025ж

Сынып 9 «Ә,Б»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Екіөлшемді массивті сұрыптау, жолды өшіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.3.3.2 – екіөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау

тілінде бағдарламаларды жасау

Сабақтың мақсаты:

Python программалау тілінде екіөлшемді массив элементтеріне

сілтеме жасау түрін анықтау. Екіөлшемді массив элементтерін қолданып есептерді программалау. Екіөлшемді массивті сұрыптау программасының кодын ұсыну.

Құндылықтар ға баулу

  1. Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

  2. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

1.Оқушылармен амандасу.

Ой сергіту жаттығуы. «Бұрылып секіріс» ойыны (қатарда).

Оқушылар арақашықтығы кем дегенде жарты

метрдей, бір бағытқа қарап тұрады. Дабыл

берілгенде бір мезетте барлығы орнында

бұрылып секіреді. Секіргенде кез келген жағына

бұрылып (90º, 180º немесе 360º - қа дейін)

секіруге болады. Қалай және қаншалықты

айналуына болатындығын әркім өзі шешеді.

Бірақ ақылдасуға болмайды. Кезекті секірістен

кейін бір бағытқа бұрылып тұру керек. Күрделі нұсқасы әр секірісте көзді жұмады. Көзді жұмған қалпы ашпастан жаттығуды жасауға болады, онда оқушылар арасында өзекті қатынас бір жүйемен шешіледі.

Үй тапсырмасын пысықтау

Өткен тақырып бойынша оқулықта берілген

тапсырмалардың шешімін топта талдайды.

Өзара бағалайды

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4. Үй жұмысына шолу жасайды

Асық арқылы бағалау






Әр дұрыс жауап

1 балл

Презентация видео проектор

Python программа

Сабақтың ортасы

11 минут





10 минут




















































10 минут

Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау

Матрица ұғымын қалай түсінесің? Техникада қай салаларда кездеседі?

Күнделікті өмірде кесте түрінде берілген деректермен жұмыс жасауға қандай мысалдар келтіре аласың? Видео сабақ көрсету.

Оқулықпен жұмыс. Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген

сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді.

Мұғалім толықтырып отырады.

Практикалық жұмыс

С[N] [N] екіөлшемді массиві берілген(1<N<20).

Осы массивтің ең көп тақ элементтер орналасқан қатарды өшір. Массив элементтерінің мәні 100 ден аспайды.

Массивте ең көп тақ элементтер орналасқан қатарды өшіру үшін, тақ сандар ең көп орналасқан қатардың орнын сақтап аламыз. Сол орынды пайдаланып қатарды өшіреміз (4-код). Программаның орындалу нәтижесі 5-суретте берілген. 4-код

from random import randint

N=int(input()); max=k=0

a = [ [0 for j in range(N)] for i in range(N)]

for i in range(0, N):

for j in range(0,N):

a[i][j]=randint(1,50)

for i in (a):

print(i)

for i in range(0, N):

k=0

for j in range(0,N):

if a[i][j] % 2 == 1:

k+=1(тақ элементтерді санайды)

if k> max:

max=k;p=i; (тақ элементі көп қатардың)

print() нөмірін р-ға сақтайды)

a.remove(a[p]) (р қатарын өшіреді)

for i in (a): (массивті баспаға береді)

print(i)



Дескриптор

Екі өлшемді массив элементтерін анықтайды.

Python программалау тілінде программалай

алады.

Топтық жұмыс

Екі өлшемді массивтерді сұрыптау және қатарды

өшіру программасын талдаңдар. Программаның

әрбір қатарының қандай қызмет орындайтынын

анықтаңдар.

Жұптық жұмыс

Екі өлшемді массивтің ең үлкен және ең кіші

элементтері орналасқан қатарларды тауып,

өшіріп тастайтын программа кодын ұсыныңдар.

Егер ең үлкен және ең кіші элемент бір қатарда

орналасса онда тек сол қатарды ғана өшіру керек.

Оқушылардың жұмыстарын «Температура»

әдісі бойынша бағалау. Термометр шкаласына

оқушылардың аттарын жазу арқылы.

Мұғалімді тыңдайды




Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады










Анықтамасын дәптерге жазады












Кестемен танысады





1-тапсырманы орындайды










2-тапсырманы орындайды












1 балл

































Стикер

4 балл










Стикер

3 балл







Стикер

3 балл








Жұмыс дәптері



Кесте





















Кесте









Жұмыс дәптері



Сабақтың соңы

7 минут

1.Саған-сұрақ, маған-жауап әдісі.

Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Өзара сұрақ-жауап


Өзін-өзі бағалау.

Әр дұрыс жауап

1 балл

Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Оқулықта берілген тапсырманы орындап келу









Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі