|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
|
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
. Екіөлшемді массивті сұрыптау, жолды өшіру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.2 – екіөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Python программалау тілінде екіөлшемді массив элементтеріне сілтеме жасау түрін анықтау; |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Екіөлшемді массив элементтерін қолданып есептерді программалау; |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Екіөлшемді массивті сұрыптау программасының кодын ұсыну. |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. Ой сергіту жаттығуы. «Бұрылып секіріс» ойыны (қатарда). Оқушылар арақашықтығы кем дегенде жарты метрдей, бір бағытқа қарап тұрады. Дабыл берілгенде бір мезетте барлығы орнында бұрылып секіреді. Секіргенде кез келген жағына бұрылып (90º, 180º немесе 360º - қа дейін) секіруге болады. Қалай және қаншалықты айналуына болатындығын әркім өзі шешеді. Бірақ ақылдасуға болмайды. Кезекті секірістен кейін бір бағытқа бұрылып тұру керек. Күрделі нұсқасы әр секірісте көзді жұмады. Көзді жұмған қалпы ашпастан жаттығуды жасауға болады, онда оқушылар арасында өзекті қатынас бір жүйемен шешіледі. Үй тапсырмасын пысықтау Өткен тақырып бойынша оқулықта берілген тапсырмалардың шешімін топта талдайды. Өзара бағалайды |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау Матрица ұғымын қалай түсінесің? Техникада қай салаларда кездеседі? Күнделікті өмірде кесте түрінде берілген деректермен жұмыс жасауға қандай мысалдар келтіре аласың? Оқулықпен жұмыс Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді. Мұғалім толықтырып отырады. Практикалық жұмыс С[N] [N] екіөлшемді массиві берілген(1<N<20). Осы массивтің ең көп тақ элементтер орналасқан қатарды өшір. Массив элементтерінің мәні 100 ден аспайды. Массивте ең көп тақ элементтер орналасқан қатарды өшіру үшін, тақ сандар ең көп орналасқан қатардың орнын сақтап аламыз. Сол орынды пайдаланып қатарды өшіреміз (4-код). Программаның орындалу нәтижесі 5-суретте берілген. 4-код from random import randint N=int(input()); max=k=0 a = [ [0 for j in range(N)] for i in range(N)] for i in range(0, N): for j in range(0,N): a[i][j]=randint(1,50) for i in (a): print(i) for i in range(0, N): k=0 for j in range(0,N): if a[i][j] % 2 == 1: k+=1(тақ элементтерді санайды) if k> max: max=k;p=i; (тақ элементі көп қатардың) print() нөмірін р-ға сақтайды) a.remove(a[p]) (р қатарын өшіреді) for i in (a): (массивті баспаға береді) print(i)
Дескриптор Екі өлшемді массив элементтерін анықтайды. Python программалау тілінде программалай алады. Топтық жұмыс Екі өлшемді массивтерді сұрыптау және қатарды өшіру программасын талдаңдар. Программаның әрбір қатарының қандай қызмет орындайтынын анықтаңдар. Жұптық жұмыс Екі өлшемді массивтің ең үлкен және ең кіші элементтері орналасқан қатарларды тауып, өшіріп тастайтын программа кодын ұсыныңдар. Егер ең үлкен және ең кіші элемент бір қатарда орналасса онда тек сол қатарды ғана өшіру керек. Оқушылардың жұмыстарын «Температура» әдісі бойынша бағалау. Термометр шкаласына оқушылардың аттарын жазу арқылы. |
Мұғалімді тыңдайды Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады Анықтамасын дәптерге жазады Кестемен танысады 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
Стикер 4 балл Стикер 3 балл Стикер 3 балл |
Жұмыс дәптері Кесте Кесте Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырманы орындап келу |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екіөлшемді массивті сұрыптау, жолды өшіру 9-сынып ҚМЖ
Екіөлшемді массивті сұрыптау, жолды өшіру 9-сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
|
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
. Екіөлшемді массивті сұрыптау, жолды өшіру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.2 – екіөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Python программалау тілінде екіөлшемді массив элементтеріне сілтеме жасау түрін анықтау; |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Екіөлшемді массив элементтерін қолданып есептерді программалау; |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Екіөлшемді массивті сұрыптау программасының кодын ұсыну. |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. Ой сергіту жаттығуы. «Бұрылып секіріс» ойыны (қатарда). Оқушылар арақашықтығы кем дегенде жарты метрдей, бір бағытқа қарап тұрады. Дабыл берілгенде бір мезетте барлығы орнында бұрылып секіреді. Секіргенде кез келген жағына бұрылып (90º, 180º немесе 360º - қа дейін) секіруге болады. Қалай және қаншалықты айналуына болатындығын әркім өзі шешеді. Бірақ ақылдасуға болмайды. Кезекті секірістен кейін бір бағытқа бұрылып тұру керек. Күрделі нұсқасы әр секірісте көзді жұмады. Көзді жұмған қалпы ашпастан жаттығуды жасауға болады, онда оқушылар арасында өзекті қатынас бір жүйемен шешіледі. Үй тапсырмасын пысықтау Өткен тақырып бойынша оқулықта берілген тапсырмалардың шешімін топта талдайды. Өзара бағалайды |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау Матрица ұғымын қалай түсінесің? Техникада қай салаларда кездеседі? Күнделікті өмірде кесте түрінде берілген деректермен жұмыс жасауға қандай мысалдар келтіре аласың? Оқулықпен жұмыс Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді. Мұғалім толықтырып отырады. Практикалық жұмыс С[N] [N] екіөлшемді массиві берілген(1<N<20). Осы массивтің ең көп тақ элементтер орналасқан қатарды өшір. Массив элементтерінің мәні 100 ден аспайды. Массивте ең көп тақ элементтер орналасқан қатарды өшіру үшін, тақ сандар ең көп орналасқан қатардың орнын сақтап аламыз. Сол орынды пайдаланып қатарды өшіреміз (4-код). Программаның орындалу нәтижесі 5-суретте берілген. 4-код from random import randint N=int(input()); max=k=0 a = [ [0 for j in range(N)] for i in range(N)] for i in range(0, N): for j in range(0,N): a[i][j]=randint(1,50) for i in (a): print(i) for i in range(0, N): k=0 for j in range(0,N): if a[i][j] % 2 == 1: k+=1(тақ элементтерді санайды) if k> max: max=k;p=i; (тақ элементі көп қатардың) print() нөмірін р-ға сақтайды) a.remove(a[p]) (р қатарын өшіреді) for i in (a): (массивті баспаға береді) print(i)
Дескриптор Екі өлшемді массив элементтерін анықтайды. Python программалау тілінде программалай алады. Топтық жұмыс Екі өлшемді массивтерді сұрыптау және қатарды өшіру программасын талдаңдар. Программаның әрбір қатарының қандай қызмет орындайтынын анықтаңдар. Жұптық жұмыс Екі өлшемді массивтің ең үлкен және ең кіші элементтері орналасқан қатарларды тауып, өшіріп тастайтын программа кодын ұсыныңдар. Егер ең үлкен және ең кіші элемент бір қатарда орналасса онда тек сол қатарды ғана өшіру керек. Оқушылардың жұмыстарын «Температура» әдісі бойынша бағалау. Термометр шкаласына оқушылардың аттарын жазу арқылы. |
Мұғалімді тыңдайды Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады Анықтамасын дәптерге жазады Кестемен танысады 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
Стикер 4 балл Стикер 3 балл Стикер 3 балл |
Жұмыс дәптері Кесте Кесте Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырманы орындап келу |
|
|
шағым қалдыра аласыз















