|
Бөлім: |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Сәуір |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Экологиялық тәртіп ережелері» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекқорлық, құрмет, жауапкершілік құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Экологиялық ережелер ұғымын және олардың маңыздылығын түсіндіру. 2. Қоршаған ортаны қорғаудағы еңбексүйгіштік, құрмет, жауапкершілік құндылықтарын қолдану. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып ой қозғау: Экология нені білдіретіні туралы қысқаша талқылаудан бастаңыз. Оқушылардан өздері білетін экологиялық ережелерді атай алатындарын сұраңыз. Мақсатты шолу: Сабақтың мақсаты мен экологиялық ережелердің күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіру. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Экологиялық ережелер туралы презентация: 1.Экологиялық ережелерді және олардың маңызын анықтаңыз. 2. Қайта өңдеу, суды үнемдеу, қалдықтарды азайту және жабайы табиғатты қорғау сияқты нақты ережелерді талқылаңыз. 3. Осы ережелерге байланысты еңбек (еңбекқорлық), құрмет (құрмет) және жауапкершілік (жауапкершілік) құндылықтарын белгілеңіз. Интерактивті талқылау: Оқушыларды осы ережелерді күнделікті өмірде қалай қолдануға болатыны туралы өз ойларымен бөлісуге шақырыңыз. Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөлу. Әр топ бір экологиялық ережені суреттеп, оның маңыздылығын түсіндіретін постер жасайды. Олар өздерінің постерлеріне экологиялық тәртіп ережелерімен еңбекқорлық, құрмет және жауапкершілік құндылықтарын байланыстыруы керек. Нұсқаулық: Топтарға көмектесу және шығармашылықты ынталандыру. |
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өздері таңдаған экологиялық ережені және оның талқыланған құндылықтармен байланысын түсіндіре отырып, постерін сыныпқа ұсынады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Қол шапалақтау мен оң пікірлерді мадақтаңыз. |
Презентацияға арналған проектор мен экран Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Рефлексия: Оқушылардан күнделікті өмірде ұстануға міндеттенетін бір экологиялық ереже туралы ойлауды сұраңыз. Үйге тапсырма: Өз қауымдастығында экологиялық ережелерді қалай насихаттай алатыны туралы қысқаша абзац жазыңыз. |
. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Эклологиялық тәртіп ережелері
Эклологиялық тәртіп ережелері
|
Бөлім: |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Сәуір |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Экологиялық тәртіп ережелері» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекқорлық, құрмет, жауапкершілік құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Экологиялық ережелер ұғымын және олардың маңыздылығын түсіндіру. 2. Қоршаған ортаны қорғаудағы еңбексүйгіштік, құрмет, жауапкершілік құндылықтарын қолдану. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып ой қозғау: Экология нені білдіретіні туралы қысқаша талқылаудан бастаңыз. Оқушылардан өздері білетін экологиялық ережелерді атай алатындарын сұраңыз. Мақсатты шолу: Сабақтың мақсаты мен экологиялық ережелердің күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіру. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Экологиялық ережелер туралы презентация: 1.Экологиялық ережелерді және олардың маңызын анықтаңыз. 2. Қайта өңдеу, суды үнемдеу, қалдықтарды азайту және жабайы табиғатты қорғау сияқты нақты ережелерді талқылаңыз. 3. Осы ережелерге байланысты еңбек (еңбекқорлық), құрмет (құрмет) және жауапкершілік (жауапкершілік) құндылықтарын белгілеңіз. Интерактивті талқылау: Оқушыларды осы ережелерді күнделікті өмірде қалай қолдануға болатыны туралы өз ойларымен бөлісуге шақырыңыз. Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөлу. Әр топ бір экологиялық ережені суреттеп, оның маңыздылығын түсіндіретін постер жасайды. Олар өздерінің постерлеріне экологиялық тәртіп ережелерімен еңбекқорлық, құрмет және жауапкершілік құндылықтарын байланыстыруы керек. Нұсқаулық: Топтарға көмектесу және шығармашылықты ынталандыру. |
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өздері таңдаған экологиялық ережені және оның талқыланған құндылықтармен байланысын түсіндіре отырып, постерін сыныпқа ұсынады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Қол шапалақтау мен оң пікірлерді мадақтаңыз. |
Презентацияға арналған проектор мен экран Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Рефлексия: Оқушылардан күнделікті өмірде ұстануға міндеттенетін бір экологиялық ереже туралы ойлауды сұраңыз. Үйге тапсырма: Өз қауымдастығында экологиялық ережелерді қалай насихаттай алатыны туралы қысқаша абзац жазыңыз. |
. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
шағым қалдыра аласыз














