Қысқамерзімді жоспар
№1-сабақ.
|
Бөлім: |
6.4А Экология және тұрақты даму |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Экожүйе компонентері арасында қандай байланыс бар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.6.1.1 экожүйе құрамдас бөліктерінің өзара байланысын график түрінде көрсету және түсінду |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар экожүйе мен биоценозды оқып үйренеді және ажырата алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Елін, жерін құрметтеуге, жауапкершілікке баулу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1. Экожүйе қандай компоненттерден тұрады? 2. Экожүйе компоненттері бір-бірімен қалай байланысқан? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау |
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
№1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Тірек сөздерді дәптерлеріне жазып алады. |
Суретпен жұмыс. Суретте қайсысын экожүйе деп атауға болады? Ал қайсысы экожүйеге жатпайды? Неліктен? Түсіндіреді.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Суретпен жұмыс жасайды; -Тапсырманы түсіндіреді. |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Биоценоз және экотон ұғымына сипаттама береді.
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -тапсырмаларды сипаттайды және ерекшеліктерін ажыратады. -мысалдар келтіреді және талдайды |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||
|
|
№3-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Суреттегі экожүйеге атау береді. «Биоценоз», «экотоп» бағандарына экожүйенің компоненттерін жазады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -сұлбамен жұмыс жасайды - бағандарға бөліп жазады. |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайд |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Экожүйе компонентері арасында қандай байланыс бар
Экожүйе компонентері арасында қандай байланыс бар
Қысқамерзімді жоспар
№1-сабақ.
|
Бөлім: |
6.4А Экология және тұрақты даму |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Экожүйе компонентері арасында қандай байланыс бар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.6.1.1 экожүйе құрамдас бөліктерінің өзара байланысын график түрінде көрсету және түсінду |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар экожүйе мен биоценозды оқып үйренеді және ажырата алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Елін, жерін құрметтеуге, жауапкершілікке баулу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1. Экожүйе қандай компоненттерден тұрады? 2. Экожүйе компоненттері бір-бірімен қалай байланысқан? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау |
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
№1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Тірек сөздерді дәптерлеріне жазып алады. |
Суретпен жұмыс. Суретте қайсысын экожүйе деп атауға болады? Ал қайсысы экожүйеге жатпайды? Неліктен? Түсіндіреді.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Суретпен жұмыс жасайды; -Тапсырманы түсіндіреді. |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Биоценоз және экотон ұғымына сипаттама береді.
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -тапсырмаларды сипаттайды және ерекшеліктерін ажыратады. -мысалдар келтіреді және талдайды |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||
|
|
№3-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Суреттегі экожүйеге атау береді. «Биоценоз», «экотоп» бағандарына экожүйенің компоненттерін жазады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -сұлбамен жұмыс жасайды - бағандарға бөліп жазады. |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайд |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз




















