Сабақтың басы
2 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
« Арқаға сурет
салу» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
« 1 ,2,
3 »тәсілі арқылы топқа
бірігуге нұсқау береді.
|
Оқушылар «Арқаға сурет салу» әдісі
арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .
« 1,
2, 3
»тәсілі арқылы
топтарға бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Атом, молекула суреттері
|
5мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«wordwall»
платформасы арқылы оқушылардың белсенділіктерін
арттыру және тақырып бойынша білімдерін бағалау
« Миға шаубыл»
тәсілі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа
сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды
|
Оқушылар «wordwall » платформасыарқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Табиғи және жасанды экожүйе
https://wordwall.net/ru/resource/54908442
https://wordwall.net/ru/resource/31377179
Оқушылар « Миға шабуыл» тәсілі
сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен
байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын
анықтайды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
3 мин
|
ІІІ Білімді толықтыру үшін
оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек
сөздерді дәптерге жазып алады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Окулык
Жаратылыстану
|
Сабақтың ортасы
15 мин
|
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс
ұйымдастырады.
1-топ
« Биотикалық факторлар»
2-топ
«Абиотикалық факторлар»
3-топ «Антропогендік
факторлар» туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, суретті талдап, өз
ойларымен бөлісуді ұсынады.
|
Оқушылар .мұғалімнің түсіндіруін мұқият
тыңдайды, керекті ақпаратты дәптерге жазып
алады.
Қосымша интернет ресурстарын пайдалану
керек
1-топ
« Биотикалық факторлар»
2-топ
«Абиотикалық факторлар»
3-топ «Антропогендік
факторлар»
туралы оқулықтағы ақпаратты
оқып, талдап, өз ойларымен бөліседі, таныстырылым
жасайды
№11 сарамандық
жұмыс
Тұқымның өнуіне
температура мен судың әсері
|
Кері байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
беріледі
|
А4 парағы
суреттер
|
15
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары
Мұғалім жұмыстың қалай
орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты
ұйымдастырады
Мұғалім жұмыстың қалай
орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты
ұйымдастырады
Мұғалім жұмыстың қалай
орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты
ұйымдастырады
|
1-тапсырма. Жеке
жұмыс
«Конверт сұрақ»
тәсілі
-
Экологиялық фактор деген не?
-
Антропогендік факторға сипаттама бер
-
Биотикалық факторлар деген не?
-
Абиотикалық факторларға сипаттама
беріңдер
2-тапсырма Жеке
жұмыс (ЕБК)
«Шындық» немесе «жалған» тәсілі
Тұжырымдар
|
ш
|
ж
|
Жер бедері, жауын шашын, температура биотикалық
факторға жатады
|
|
ж
|
Тірі ағзалардың бір біріне әсері биотикалық
фактор деп аталады
|
ш
|
|
Ағаштарды кесу, жануарларды жою биотикалық
факторға жатады
|
|
ж
|
Экологиялық факторлар үш топқа
бөлінеді
|
ш
|
|
3-тапсырма. Жұптық
жұмыс
Мәтінді мұқият оқыңыз.
Мәтіннен экологиялық факторларды теріп жазыңыз және ықпал ету
себептерін сипаттаңыз.
Адам табиғатсыз өмір сүре алмайды. Адамдар
табиғат байлықтарын есепсіз пайдаланып, экологиялық ойсырауға
ұшырады. Елді мекен маңындағы ағаштардың кесілуі, бұлақ көздері мен
өзендерінің ластануы, қоқыстардың көбеюі, кейбір аңдар мен
құстардың жойылуы – бұл үлкен мәселе. Әсіресе автокөліктер мен
өнеркәсіптердің көбеюі ауаны және топырақты ластауда. Адамдардың
электр қуатына сұранысының артуы жер қойнауындағы минералды
ресурстардың игерілуін тездетіп, пайдалы қазбалардың сарқылуына
және жер бедерінің өзгеруіне әсерін тигізуде.
Экологиялық факторлар
|
Ықпал ету себебі
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
сұрақтарға толық жауап береді;
Жалпы балл-4
Әр дұрыс жауап үшін
ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»
Дескриптор:
тұжырымның «шындық» немесе «жалған» екенін
анықтайды;
Жалпы балл-4
ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»
Дескриптор :
экожүйеге ықпал ететін
экологиялық факторларды атайды; - экожүйеге экологиялық
факторлардың ықпал ету себептерін сипаттайды.
Жалпы балл-2
ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»
|
А4 парағы, маркер, тапсырма жазылған парақтар
т.б
|