Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Экожүйелер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
6.4А Экология және тұрақты даму |
Педагогтің аты-жөні: |
Әкімжан Л.М |
Күні: |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Экожүйелер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.6.1.4 -табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру |
Сабақтың мақсаты: |
табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: - Оқушылармен амандасады - оқу –құралдарын түгендейді Топқа бөлу: «Flippity» платформасы арқылы оқушыларды 3-топқа бөлемін. Парта бетінде әр топтың атаулары жазылып тұрады. 1-топ: Табиғи экожүйе 2- топ: Жасанды экожүйе 3- топ: Ғаламдық деңгейдегі экожүйе
Жаңа сабақтың тақырыбын айқындау мақсатында, «Идеялар себеті» әдісін қолданамын. Білім алушыларға суреттер ұсынылады, сол суреттерге мұқият қарап, зерттеп, сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбын айқындайды. 1. Берілген сурттен не байқадыңыздар? 2. Бізді қоршаған орта қалай аталады? 3. Тірі ағзалар бірлестігін құрайтын орта ? |
Мұғаліммен сәлемдеседі Оқу-құралдарын түгендейді Оқушылар дайын платформа арқылы бөлінген өз топтарына барып отырады. Жаңа сабақтың тақырыбын айқындау мақсатында, «Идеялар себеті» әдісін қолданамын. Білім алушыларға суреттер ұсынылады, сол суреттерге мұқият қарап, зерттеп, сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбын айқындайды. |
ҚБ: көңіл –күйді білдіретін қанатты сөздер. Мысалы: Жарайсың! Тамаша! Керемет ! Сенің қолыңнан бәрі келеді! Сен мықтысың! |
Оқу –құралдары, әр түрлі сөздер , қағаз қиындылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Тапсырма №1. ТЖ Білім алушылар топтық жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі және https://www.youtube.com/watch?v=u8PxzRu8tDs сілтеме арқылы ресурстармен толықтай танысып, 1-топ. * «Иерархиялық кесте» әдісі арқылы, Экожүйенің түрлерін атап, ерекшеліктеріне сипаттама беріңіздер?
Экожүйенің түрлері 2-топ. «Салыстыру сызығы» әдісі арқылы, Табиғи және жасанды экожүйе түрлерін ажыратып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырыңыздар?
3-топ. «Көлемді Төрттік» әдісі арқылы, Экожүйелердің көлемі бойынша жіктелуін атап, сипаттама беріңіздер?
Экожүйе түрлері (көлемі бойынша) Тапсырма №2. ЖЖ Білім алушылар, жеке жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі ресурстармен толықтай танысып, «Суреттер сыры » әдісі арқылы, Берілген суреттерден Табиғи және Жасанды экожүйелерді анықтап, мысалдар келтіріңіздер?
Жеке жұмыс барысында, еббқ ететін оқушыға тапсырма, білім алушы берілген мәліметтерді мұқият талдап, «Сипаттау» әдісі арқылы, берілген сөздерді табиғи және жасанды экожүйелерге ажыратып, сипаттаңыз? (көл, өзен, бау-бақша, орман, тоғай, су қойма, газон, алқап, елді мекен, ) Тапсырма №3. ЖЖ Білім алушылар, жеке жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі ресурстармен толықтай танысып, «Салыстыру сызығы» әдісі арқылы, Табиғи және Жасанды экожүйелерге мысалдар келтіріп, толтырыңыздар?
Тапсырма №4. ЖЖ Білім алушылар, жұптық жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі ресурстармен толықтай танысып, Экожүйелерді сызбаға жеке- жеке түсіріп, Экожүйелер арасындағы өзара байланысты талдаңыздар? Әр экожүйедегі тірі организмдерге: өндірушілер,тұтынушылар мен бүлдірушілерге мысал келтіріңіздер?
Жұптық жұмыс барысында еббқ білім алушыға тапсырма: «Күн нұры» әдісі арқылы, Күн сәулесінің тірі ағзаларға әсерін сипаттаңыз?
|
Білім алушылар топтық жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі және https://www.youtube.com/watch?v=u8PxzRu8tDs сілтеме арқылы ресурстармен толықтай танысады, 1-топ. «Иерархиялық кесте» әдісі арқылы, Экожүйенің түрлерін атайды және ерекшеліктеріне сипаттама береді.
2-топ. «Салыстру сызығы» әдісі арқылы, Табиғи және жасанды экожүйе түрлерін ажыратады және ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады.
3-топ. «Көлемді Төрттік» әдісі арқылы, Экожүйелердің көлемі бойынша жіктелуін атайды және сипаттама береді.
Білім алушылар, жеке жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі ресурстармен толықтай танысады, «Суреттер сыры » әдісі арқылы, Берілген суреттерден Табиғи және Жасанды экожүйелерді анықтайды және мысалдар келтіреді.
Жеке жұмыс барысында, еббқ ететін оқушыға тапсырма, білім алушы берілген мәліметтерді мұқият талдап, «Сипаттау» әдісі арқылы, берілген сөздерді табиғи және жасанды экожүйелерге ажыратады, сипаттайды.
Білім алушылар, жеке жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі ресурстармен толықтай танысып, «Салыстыру сызығы» әдісі арқылы, Табиғи және Жасанды экожүйелерге мысалдар келтіреді және толтырады.
Білім алушылар, жұптық жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі ресурстармен толықтай танысады, Экожүйелерді сызбаға жеке- жеке түсіреді, Экожүйелер арасындағы өзара байланысты талдайды. Әр экожүйедегі тірі организмдерге: өндірушілер,тұтынушылар мен бүлдірушілерге мысал келтіреді.
Жұптық жұмыс барысында еббқ білім алушыға тапсырма: «Күн нұры» әдісі арқылы, Күн сәулесінің тірі ағзаларға әсерін сипаттайды.
|
|
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері https://www.youtube.com/watch?v=u8PxzRu8tDs экожүйе суреттері экожүйе түрлері оқулықтар кестелер диаграммалар салыстыру сызығы
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері https://www.youtube.com/watch?v=u8PxzRu8tDs экожүйе суреттері экожүйе түрлері оқулықтар кестелер диаграммалар салыстыру сызығы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс «Данышпан үкі» әдісі
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
Тапсырма №1. ТЖ
Білім алушылар топтық жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі және https://www.youtube.com/watch?v=u8PxzRu8tDs сілтеме арқылы ресурстармен толықтай танысып,
1-топ. *
«Иерархиялық кесте» әдісі арқылы,
Экожүйенің түрлерін атап, ерекшеліктеріне сипаттама беріңіздер?
Экожүйенің түрлері
Дескриптор |
Балл |
Экожүйенің түрлерін атайды және ерекшеліктеріне сипаттама береді. |
3 |
2-топ.
«Салыстыру сызығы» әдісі арқылы, Табиғи және жасанды экожүйе түрлерін ажыратып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырыңыздар?
Дескриптор |
Балл |
Табиғи және жасанды экожүйе түрлерін ажыратады және ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады. |
3 |
3-топ.
«Көлемді Төрттік» әдісі арқылы, Экожүйелердің көлемі бойынша жіктелуін атап, сипаттама беріңіздер?
Экожүйе түрлері
(көлемі бойынша)
Дескриптор |
Балл |
Экожүйелердің көлемі бойынша жіктелуін атайды және сипаттама береді. |
3 |
Тапсырма №2. ЖЖ
Білім алушылар, жеке жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі ресурстармен толықтай танысып, «Суреттер сыры » әдісі арқылы, Берілген суреттерден Табиғи және Жасанды экожүйелерді анықтап,
мысалдар келтіріңіздер?
Дескриптор |
Балл |
Табиғи және Жасанды экожүйелерді анықтайды және мысалдар келтіреді. |
3 |
Жеке жұмыс барысында, еббқ ететін оқушыға тапсырма, білім алушы берілген мәліметтерді мұқият талдап, «Сипаттау» әдісі арқылы, берілген сөздерді табиғи және жасанды экожүйелерге ажыратып, сипаттаңыз?
(көл, өзен, бау-бақша, орман, тоғай, су қойма, газон, алқап, елді мекен, )
Табиғи экожүйе
Жасанды экожүйе
Дескриптор |
Балл |
берілген сөздерді табиғи және жасанды экожүйелерге ажыратады, сипаттайды. |
3 |
Тапсырма №3. ЖЖ
Білім алушылар, жеке жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі ресурстармен толықтай танысып, «Салыстыру сызығы» әдісі арқылы, Табиғи және Жасанды экожүйелерге мысалдар келтіріп, толтырыңыздар?
Адамның қатысуымен |
Салыстыру сызығы |
Адамның қатысуынсыз |
|
Шығу тегі бойынша |
|
|
Көлемі бойынша |
|
|
Энергия көзі типі бойынша |
|
Дескриптор |
Балл |
Табиғи және Жасанды экожүйелерге мысалдар келтіреді және толтырады. |
3 |
Тапсырма №4. ЖЖ
Білім алушылар, жұптық жұмыс барысында, 5-сыныптың жаратылыстану оқулығының 115-118 оқу беттеріндегі ресурстармен толықтай танысып, Экожүйелерді сызбаға жеке- жеке түсіріп, Экожүйелер арасындағы өзара байланысты талдаңыздар?
Әр экожүйедегі тірі организмдерге: өндірушілер,тұтынушылар мен
бүлдірушілерге мысал келтіріңіздер?
Дескриптор |
Балл |
Экожүйелер арасындағы өзара байланысты талдайды. Әр экожүйедегі тірі организмдерге: өндірушілер,тұтынушылар мен бүлдірушілерге мысал келтіреді. |
3 |
Жұптық жұмыс барысында еббқ білім алушыға тапсырма:
«Күн нұры» әдісі арқылы, Күн сәулесінің тірі ағзаларға әсерін сипаттаңыз?
Дескриптор |
Балл |
Күн сәулесінің тірі ағзаларға әсерін сипаттайды. |
3 |