Материалдар / Экожүйенің ауысымы қмж 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Экожүйенің ауысымы қмж 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Экожүйенің ауысымы қмж 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2024
43
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

6.4 Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:

Күн:

Сыныбы : 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Экожүйенің ауысымы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

  • 6.6.1.2 экожүйе ауысымдарының себептерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

  • экожүйе ауысымдарының себептерін түсіндіру ;

  • экожүйені қалпына келтіру үдерісімен таныстыру;


Бағалау критерийлері:

  • экожүйе ауысымдарының себептерін түсіндіру ;

  • экожүйені қалпына келтіру үдерісімен таныстыру;

Құндылықтарды дарыту

  • оқушыларды академиялық адалдыққа тәрбиелеу ;

  • оқушыларың бойында жауапты азаматтық ұстанымды, ар ұят, адамгершілік қасиетті қалыптастыру ;

  • оқушылар арасында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Көршіңмен бөліс» ойыны бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады


« Фигуралар пішіні» арқылы топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар шеңберге тұрып «Көршіңмен бөліс» ойыны арқылы бір біріне жылы лебіздерін білдіреді, сыныпта жағымды ахуал орнатады .



«Фигуралар пішіні»

арқылы топтарға бірігеді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Атом, молекула суреттері

7 мин

ІІ Үй тапсырмасы

«Попкорн» тәсілі арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру және тақырып бойынша білімдерін бағалау



«Миға шабуыл» тәсілі арқылы бейнеролик көруді ұсынады

Оқушылар «Попкорн» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


Экожүйенің ауысымы деген не?

Экожүйені қалпына келтіруге бола ма?

«Миға шабуыл» тәсілі сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Жіп,

Экран


Сабақтың ортасы


15 мин

Мұғалімнің түсіндіруі

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, ұжымда талқылау жұмысын ұйымдастырады

1-топ «Экожүйенің ауысуына қандай себептер әсер етеді?»

2-топ « Қарағайлы орман қалай қалпына келеді?»

3-топ « Экожүйенің солтүстіктен оңтүстікке ауысымы» туралы оқулықтан ақпаратты оқып, танысуды ұсынады

Оқушылар .берілген тақырыптар бойынша оқулықтан оқып танысады, ұжымда талдайды , нұсқаулық бойынша топтық жұмыс жасайды.




1-топ «Экожүйенің ауысуына қандай себептер әсер етеді?»

2-топ « Қарағайлы орман қалай қалпына келеді?»

3-топ « Экожүйенің солтүстіктен оңтүстікке ауысымы»

туралы оқулықтан ақпаратты оқып, танысады, қорғайды



Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі



А4 парағы



суреттер


15

Сабақты бекіту тапсырмалары



Мұғалім жұмыстың қалай орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады











Мұғалім сырттай бақылап, әр топтың жауаптарын тыңдап, соңында оқушылармен бірге қорытынды шығарады.



1-тапсырма Жеке жұмыс

Экожүйенің ауысымы қандай факторларға байланысты түсіндір және мысал келтіріңдер. (кем дегенде екеу)













2-тапсырма Жұптық жұмыс

Не себепті субтропикалық экожүйе өсімдік және жануарлар түрлеріне бай? Егер климат суыса экожүйеде қандай өзгерістер болар еді?


Дескриптор:

экожүйенің ауысымына әсер ететін факторларды атайды;

мысал келтіреді;.

Жалпы балл-5

ҚБ: «Өзін өзі бағалау» парағы

Жұптардың бағалауы



Дескриптор :

себебін түсіндіреді;

мысал келтіреді;

Жалпы балл-5


А4 парағы, маркер, тапсырма жазылған парақтар т.б
















Сабақтың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Банкомат» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар «Банкомат» арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Банкомат» арқылы

Сурет

1 мин

Үй тапсырмасы § 47




.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!