Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. «Жүректен жүректе»
әдісі
Бір-біріне жақсы тілектер,
жақсы сөздер айтады
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы ой қозғау
сұрақтарын қояды.
Экология қандай
ғылым?
Қазіргі қоршаған
ортаның экологияық хал-ахуалы
қандай?
Туған өлкеміздің экологиясы
жайында не білеміз?
|
Әр оқушы өз оймен
бөліседі, сұрақтарға жауап
береді.
|
Мұғалім оқушылардың жауабына
қарай бағалайды.
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
|
Видеоролик
көру.
«Табиғатты
аялау»
-
Бұл бейнероликтен нені
көрдіңіз?
-
Неліктен бұлай болды деп
ойлайсыз?
-
Жасалған іс-әрекеті адами
факторға
жата
ма?
|
Видеоролик
көреді,
ойларын
ортаға
салады.
Берілген сұрақтарға
жауап
береді.
|
Оқушылар
сыныптастарының жауабын тыңдай отырып, бірін-бірі
бағалайды.
|
Тақырып бойынша
интернет көздерін пайдаланып видеоролик
көреді.
https://youtu.be/BxVc98TFH8Q
|
5
мин
|
Оқулықпен
жұмыс
|
Тақырыпты оқиды,
талдайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
7 сынып биология
оқулығы. Авторлары:
Е.А.Очкур,
Ж.Ж.Құр-
манғалиева 22-23
беттер
|
5
мин
|
1
тапсырма
«Фишбоун» әдісі
арқылы тақырыпты зерттеу
|
Оқушылар
балықтың басына: зерттелетін,
қаралатын, талқыланатын тақырып
жазады, проблеманы , себептерін
анықтап, дәлелдерін келтіреді, қорытынды
жасайды
|
Мұғалім оқушылардың жауабына
қарай бағалайды.
|
Слайд
|
2
мин
|
Сергіту
сәті
|
Музыка арқылы табиғатты
тамашалау
|
|
https://youtu.be/ptfNTXDvjAg
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
«Төрт
сөйлем»
Тәсілін
пайдаланып
тақырыпты
қорытындылау.
-
Пікір. Тақырып бойынша өз
пікірін бір сөйлеммен айту.
-
Дәлел. Өз пікірін бір
сөйлеммен дәлелдеу.
-
Мысалы. Пікірін өмірмен
байланыстырып мысал келтіру.
-
Қорытынды. Тақырып бойынша
қорытынды жасау.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар осы тәсілмен өз
ойларын айтады.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|