Материалдар / Экология және менің өлкемнің экологиялық жағдайы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Экология және менің өлкемнің экологиялық жағдайы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2021
969
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Педагогтің аты-жөні:

Жансеитова А.Б.

Күні:

12.03.2021

Сыныбы: 7 А

Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Экология және менің өлкемнің экологиялық жағдайы

Сабақтың мақсаты:








Бағалау критерийлері

Барлық оқушылар орындай алады:

Жергілікті мекеннің экологиялық жағдайын басты назарда ұстайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Экологиялық ахуалдың нашарлау жолдарын анықтайды

Кейбір оқушылар орындай алады:

Экологиялық жағдайдың жақсаруына өз үлесін қосады

Экология ғылымы туралы біледі, өз өлкесінің экологиялық жағдайы туралы ойын айтады, сыныптастарымен пікір алмасады.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. «Жүректен жүректе» әдісі

Бір-біріне жақсы тілектер, жақсы сөздер айтады

Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы ой қозғау сұрақтарын қояды.

Экология қандай ғылым?

Қазіргі қоршаған ортаның экологияық хал-ахуалы қандай?

Туған өлкеміздің экологиясы жайында не білеміз?

Әр оқушы өз оймен бөліседі, сұрақтарға жауап береді.


Мұғалім оқушылардың жауабына қарай бағалайды.

Слайд

Сабақтың ортасы


15 мин









Видеоролик көру.

«Табиғатты аялау»

  1. Бұл бейнероликтен нені көрдіңіз?

  2. Неліктен бұлай болды деп ойлайсыз?

  3. Жасалған іс-әрекеті адами факторға

жата ма?

Видеоролик көреді,

ойларын

ортаға салады.

Берілген сұрақтарға жауап

береді.





Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып, бірін-бірі бағалайды.






Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.

https://youtu.be/BxVc98TFH8Q


5 мин

Оқулықпен жұмыс

Тақырыпты оқиды, талдайды.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


7 сынып биология оқулығы. Авторлары:

Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құр-

манғалиева 22-23 беттер

5 мин

1 тапсырма

«Фишбоун» әдісі арқылы тақырыпты зерттеу


Picture 5

Оқушылар балықтың басына: зерттелетін, қаралатын, талқыланатын тақырып жазады,
проблеманы , себептерін анықтап, дәлелдерін келтіреді, қорытынды жасайды

Мұғалім оқушылардың жауабына қарай бағалайды.

Слайд


2 мин

Сергіту сәті


Музыка арқылы табиғатты тамашалау


https://youtu.be/ptfNTXDvjAg

Сабақтың соңы

5 минут

«Төрт сөйлем»

Тәсілін пайдаланып

тақырыпты қорытындылау.

  • Пікір. Тақырып бойынша өз пікірін бір сөйлеммен айту.

  • Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдеу.

  • Мысалы. Пікірін өмірмен байланыстырып мысал келтіру.

  • Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жасау.



Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар осы тәсілмен өз ойларын айтады.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!