Сабақтың
ортасы
28
мин
|
Тапсырма
1.
«Көзбен көріп, айқындайық» әдісі
арқылы интер белсенді тақта арқылы тақырып бойынша
видеотүсіндірмені қосу, жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
Тапсырма 2. «Фотогалерея
стратегиясы» бойынша мәтіннен
суретті сипаттайтын үзінділерді тауып,
түсіндіреді.
Тапсырма 3.
Картамен жұмыс.
Картаға экологиялық апат аймақтарын
орналастыр.
|
Қазақстанның
экологиялық мәселелерін
талдайды;
суретке қарап
экологиялық мәселелерді
сипаттайды;
экологиялық
мәселелердің туу себептерін
анықтайды.
Қазақстанның
экологиялық апат аймақтарының картасын
жасайды.
Қазақстанның
экологиясын талдайды.
Экологиялық мәселелерді шешу
жолдарын қарастырады.
|
Мұғалім тарапынан
«мақтау,мадақтау» сөздер
Good, Super,
Great,
Good
job
Bravo
«Бағдар-шам»
әдісі.
«Бас бармақ»
әдісі
|
https://www.youtube.com/watch?v=zw8Afy-jIlU
Сурет-тер, оқулық,
дәптер,
карта
https://www.youtube.com/watch?v=IqdHDnrFMQM
|
Сабақтың
соңы
7
мин
|
Сабақты
бекіту: Сабақты қорытындылау:
бүгінгі сабақтың түйінді сөзі қандай сөз деп
ойлайсыздар?
Республика көлемінде
қоршаған ортаны қорғауға бағытталған жұмыстар жоспарлы түрде іске
асуда. Олар: жер қойнауын тиімді пайдалану (минералды шикізаттарды
кешенді пайдалану, игерілген жерді рекультивациялау және
көгалдандыру).
Кері
байланыс:
«Жетістік
баспалдағы» стратегиясы
Үй тапсырмасы: Эссе жазу:
«Қоршаған ортаны қорғау»
.
|
Бүгінгі сабақтан
алған білімдері бойынша сұрақтарға жауап беріп,өз ойларын
толықтырып отырады.
«Жетістік баспалдағы»
стратегиясы көмегімен рефлексия жасап, өздерінің қай сатыда екенін
анықтайды.
|
«Мақтау,мадақтау»
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|