|
Мекеме атауы |
Ақтөбе қаласы «№51 гимназия» КММ |
||||||||||
|
Бөлім |
6.4A: Экология және тұрақты даму |
||||||||||
|
Бөлімше |
Экология |
||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жоламан Аяжан Ельамановна |
||||||||||
|
Күні |
03.05.2024 |
||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Экологиялық мәселелерді шешу жолдары |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: а)оқушылармен амандасу, түгендеу; ә)оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, оқушылар зейінін ұйымдастыру; Үй тапсырмасы: « WordWall» платформасында «Айналмалы бекет» әдісі арқылы ашық және жабық сұрақтар қою. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. «Кинометафора» әдісі арқылы «Қайта өңдеу» туралы видеоролик көрсету арқылы жаңа сабақ түсіндіріледі. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Кезекші сыныптың және оқушылардың сабаққа даярлығын баяндайды. Жаңа тақырыппен танысу үшін оқулық пен видео ақпараттар қолданылады. |
Мұғалім кері байланыс береді. Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, тақылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды «Жарайсың!» «Бес бармақ» әдістерімен, мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқу құралдары, презентация, https://wordwall.net/resource/61069717/1
https://youtu.be/gMZBiSjygyA?si=tHrwjyzGZwf_5YsG |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ меңгеріліп болған соң, оқушылардың нәтижесін көру мақсатында қалыптастырушы бағалау тапсырмалары таратылады. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы №1 (Топтық жұмыс) І-топ « SWOT- талдау». Топқа мәтін таратылады. Берілген мәтінді SWOT ұяшықтарына орналастыру тапсырылады.
ІІ- топ «Суретпен жұмыс». Топқа сурет қиындылары таратылады. Берілген А3 қағазына суреттерді орналастырып, бір-бірімен байланыстыру арқылы өз ойларымен бөліседі.
ІІІ- топ «Шығармашылық эссе». Берілген проблемалық сұрақ төңірегінде өз ойларын дәптерге түсіреді. ІV-топ «Макет». Оқушылар алдарына берілген заттарды пайдалану арқылы бүгінгі сабаққа қатысты макет дайындайды және түсіндіреді.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын дескрипторге сүйеніп орындайды. |
Дескриптор Білім алушылар - Экологиялық мәселелердің себеп-салдары мен шешу жолдарын анықтайды. -1 балл - Экологиялық мәселелердің шешу жолдарын талдайды ;-2балл - Экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады;- 2 балл |
сурет қиындылары, интербелсенді тақта, оқулық |
|||||||
|
|
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы №2 (Жұптық жұмыс) «Кестемен жұмыс», берілген кестедегі бос орындарды 2 адам біріге отырып толтырады.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы №3 (Жеке жұмыс) « WordWall» платформасында «Шындық-Жалған» әдісі арқылы берілген тұжымдардың шындық немесе жалған екендігін анықтайды.
|
Оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын дескрипторге сүйеніп орындайды. Оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын дескрипторге сүйеніп орындайды. |
Дескриптор Білім алушылар -экологиялық мәселелердің себеп- салдарын анықтайды;-1балл - экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады; - 2балл
Дескриптор Білім алушылар - экологиялық мәселелерге байланысты тұжырымдардың шындық екенін анықтайды;-1балл - экологиялық мәселелерге байланысты тұжырымдардың жалған екенін анықтайды ;-1балл
|
қалыптастырушы бағалау парағы қалыптастырушы бағалау парағы
Интербелсенді тақта, тарапта қағаздар |
|||||||
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: «Экологиялық мәселелерді шешу жолдары» тақырыбын оқу, мазмұндау. Рефлексия «3 қорап»
|
Берілген үй тапсырмасын жазып алады. Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Интербелсенді тақта Рефлексия парағы |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Экологиялық мәселелерді шешу жолдары
Экологиялық мәселелерді шешу жолдары
|
Мекеме атауы |
Ақтөбе қаласы «№51 гимназия» КММ |
||||||||||
|
Бөлім |
6.4A: Экология және тұрақты даму |
||||||||||
|
Бөлімше |
Экология |
||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жоламан Аяжан Ельамановна |
||||||||||
|
Күні |
03.05.2024 |
||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Экологиялық мәселелерді шешу жолдары |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: а)оқушылармен амандасу, түгендеу; ә)оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, оқушылар зейінін ұйымдастыру; Үй тапсырмасы: « WordWall» платформасында «Айналмалы бекет» әдісі арқылы ашық және жабық сұрақтар қою. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. «Кинометафора» әдісі арқылы «Қайта өңдеу» туралы видеоролик көрсету арқылы жаңа сабақ түсіндіріледі. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Кезекші сыныптың және оқушылардың сабаққа даярлығын баяндайды. Жаңа тақырыппен танысу үшін оқулық пен видео ақпараттар қолданылады. |
Мұғалім кері байланыс береді. Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, тақылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды «Жарайсың!» «Бес бармақ» әдістерімен, мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқу құралдары, презентация, https://wordwall.net/resource/61069717/1
https://youtu.be/gMZBiSjygyA?si=tHrwjyzGZwf_5YsG |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ меңгеріліп болған соң, оқушылардың нәтижесін көру мақсатында қалыптастырушы бағалау тапсырмалары таратылады. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы №1 (Топтық жұмыс) І-топ « SWOT- талдау». Топқа мәтін таратылады. Берілген мәтінді SWOT ұяшықтарына орналастыру тапсырылады.
ІІ- топ «Суретпен жұмыс». Топқа сурет қиындылары таратылады. Берілген А3 қағазына суреттерді орналастырып, бір-бірімен байланыстыру арқылы өз ойларымен бөліседі.
ІІІ- топ «Шығармашылық эссе». Берілген проблемалық сұрақ төңірегінде өз ойларын дәптерге түсіреді. ІV-топ «Макет». Оқушылар алдарына берілген заттарды пайдалану арқылы бүгінгі сабаққа қатысты макет дайындайды және түсіндіреді.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын дескрипторге сүйеніп орындайды. |
Дескриптор Білім алушылар - Экологиялық мәселелердің себеп-салдары мен шешу жолдарын анықтайды. -1 балл - Экологиялық мәселелердің шешу жолдарын талдайды ;-2балл - Экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады;- 2 балл |
сурет қиындылары, интербелсенді тақта, оқулық |
|||||||
|
|
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы №2 (Жұптық жұмыс) «Кестемен жұмыс», берілген кестедегі бос орындарды 2 адам біріге отырып толтырады.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы №3 (Жеке жұмыс) « WordWall» платформасында «Шындық-Жалған» әдісі арқылы берілген тұжымдардың шындық немесе жалған екендігін анықтайды.
|
Оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын дескрипторге сүйеніп орындайды. Оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын дескрипторге сүйеніп орындайды. |
Дескриптор Білім алушылар -экологиялық мәселелердің себеп- салдарын анықтайды;-1балл - экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады; - 2балл
Дескриптор Білім алушылар - экологиялық мәселелерге байланысты тұжырымдардың шындық екенін анықтайды;-1балл - экологиялық мәселелерге байланысты тұжырымдардың жалған екенін анықтайды ;-1балл
|
қалыптастырушы бағалау парағы қалыптастырушы бағалау парағы
Интербелсенді тақта, тарапта қағаздар |
|||||||
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: «Экологиялық мәселелерді шешу жолдары» тақырыбын оқу, мазмұндау. Рефлексия «3 қорап»
|
Берілген үй тапсырмасын жазып алады. Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Интербелсенді тақта Рефлексия парағы |
|||||||
шағым қалдыра аласыз


















