Материалдар / Экологиялық мәселелерді шешу жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Экологиялық мәселелерді шешу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2024
190
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мекеме атауы

Ақтөбе қаласы «№51 гимназия» КММ

Бөлім

6.4A: Экология және тұрақты даму

Бөлімше

Экология

Педагогтың аты-жөні

Жоламан Аяжан Ельамановна

Күні

03.05.2024

Сынып: 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Экологиялық мәселелерді шешу жолдары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну

Сабақтың мақсаты


  1. Экологиялық мәселелердің себеп-салдары мен шешу жолдарын анықтайды;

  2. Экологиялық мәселелерді шешу жолдары бойынша талдайды.

  3. Экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады;

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

а)оқушылармен амандасу, түгендеу;

ә)оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, оқушылар зейінін ұйымдастыру;

Үй тапсырмасы: « WordWall» платформасында «Айналмалы бекет» әдісі арқылы ашық және жабық сұрақтар қою. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.


«Кинометафора» әдісі арқылы «Қайта өңдеу» туралы видеоролик көрсету арқылы жаңа сабақ түсіндіріледі.

Оқушылар мұғаліммен амандасады. Кезекші сыныптың және оқушылардың сабаққа даярлығын баяндайды.


Жаңа тақырыппен танысу үшін оқулық пен видео ақпараттар қолданылады.

Мұғалім кері байланыс береді.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, тақылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды «Жарайсың!»

«Бес бармақ» әдістерімен, мадақтау сөзімен ынталандыру.

Оқу құралдары, презентация, https://wordwall.net/resource/61069717/1

Freeform 1











https://youtu.be/gMZBiSjygyA?si=tHrwjyzGZwf_5YsG


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ меңгеріліп болған соң, оқушылардың нәтижесін көру мақсатында қалыптастырушы бағалау тапсырмалары таратылады.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы №1

(Топтық жұмыс)

І-топ « SWOT- талдау». Топқа мәтін таратылады.

Берілген мәтінді SWOT ұяшықтарына орналастыру тапсырылады.

Күшті жақтары

Мүмкіндіктері

Әлсіз жақтары

Қауіп-қатерлер

ІІ- топ «Суретпен жұмыс». Топқа сурет қиындылары таратылады. Берілген А3 қағазына суреттерді орналастырып, бір-бірімен байланыстыру арқылы өз ойларымен бөліседі.

ІІІ- топ «Шығармашылық эссе». Берілген проблемалық сұрақ төңірегінде өз ойларын дәптерге түсіреді.

ІV-топ «Макет». Оқушылар алдарына берілген заттарды пайдалану арқылы бүгінгі сабаққа қатысты макет дайындайды және түсіндіреді.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





Оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын дескрипторге сүйеніп орындайды.



Дескриптор

Білім алушылар

- Экологиялық мәселелердің себеп-салдары мен шешу жолдарын анықтайды. -1 балл

- Экологиялық мәселелердің шешу жолдарын талдайды ;-2балл

- Экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады;- 2 балл


сурет қиындылары, интербелсенді тақта, оқулық































Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы №2

(Жұптық жұмыс)

«Кестемен жұмыс», берілген кестедегі бос орындарды 2 адам біріге отырып толтырады.


Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы №3

(Жеке жұмыс)

« WordWall» платформасында «Шындық-Жалған» әдісі арқылы берілген тұжымдардың шындық немесе жалған екендігін анықтайды.



Оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын дескрипторге сүйеніп орындайды.


















Оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын дескрипторге сүйеніп орындайды.







Дескриптор

Білім алушылар

-экологиялық мәселелердің себеп- салдарын анықтайды;-1балл

- экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады; - 2балл






Дескриптор

Білім алушылар

- экологиялық мәселелерге байланысты тұжырымдардың шындық екенін анықтайды;-1балл

- экологиялық мәселелерге байланысты тұжырымдардың жалған екенін анықтайды ;-1балл



қалыптастырушы бағалау парағы








қалыптастырушы бағалау парағы





https://wordwall.net/resource/53322016/%d1%88%d1%8b%d0%bd%d0%b4%d1%8b%d2%9b-%d0%b6%d0%b0%d0%bb%d2%93%d0%b0%d0%bd


Интербелсенді тақта, тарапта қағаздар




Сабақтың соңы


Үйге тапсырма: «Экологиялық мәселелерді шешу жолдары» тақырыбын оқу, мазмұндау.

Рефлексия «3 қорап»



Берілген үй тапсырмасын жазып алады.


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.







Интербелсенді тақта




Рефлексия парағы









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!