Материалдар / экологиялық орта

экологиялық орта

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға экологиялық тәрбие және білім беру.Табиғаттын кееремқұбылыстарымен таныстыру. Экологияны лас заттардан тазартып , көркейтуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2021
515
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2020 -2021 Оқу жылы

Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық

тексеру хаттамасы салыстырмалы


Бақылау түрі

«» ерте жас тобы

1

Топтағы өсімдіктердің жеткілікті санының бар болуы.


2

Өсімдіктерді күтуге керекті құралдардың бар болуы: қопсытқыш, жуу, сүрту, суғару.


3

Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы (өсімдіктер биік сөрелерде тұрған жоқ, ілулі емес, жарықты жауып тұрған жоқ).


4

Көрнекті құралдардың бар болуы.



5

Күнтізбенің дұрыс толтыруы




















Shape2 Shape1

Shape3 - төмен - орташа - жоғары


Қорытынды: Топтарда балалардың жас ерекшелігіне сай табиғат күнтізбесі бар. Балалар ауа райын бақылап, күнтізбемен жұмыс істеуді меңгеруде. Табиғаттағы өзгерістерді бақылап, күнтізбеде белгілеп отырады. Табиғаттағы өзгерістерді бағалап, өз ойларын айта біледі. Табиғатты бақылау кезінде, қуану, таңқалу, қызығы сияқты сезімдерін көрсете біледі. Топтарда өсімдіктердің саны жеткіліксіз, күтуге керекті құралдар да аз.


Ұсыныс: Өсімдіктердің саны толтыру және бағдарламаға сай, күтуге керекті құралдар толықтыру.
















2020-2021 Оқу жылы

Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық

тексеру хаттамасы салыстырмалы


Бақылау түрі


«» кіші тобы


«» кіші тобы


«» кіші тобы


«» кіші тобы


1

Топтағы өсімдіктердің жеткілікті санының бар болуы.

Shape4

Shape5

Shape6

Shape7

2

Өсімдіктерді күтуге керекті құралдардың бар болуы: қопсытқыш, жуу, сүрту, суғару.

Shape8

Shape9

Shape10

Shape11

3

Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы (өсімдіктер биік сөрелерде тұрған жоқ, ілулі емес, жарықты жауып тұрған жоқ).

Shape12

Shape13

Shape14

Shape15

4

Көрнекті құралдардың бар болуы.

Shape16


Shape17

Shape18

Shape19

5

Күнтізбенің дұрыс толтыруы

Shape20


Shape21

Shape22

Shape23

6

Әр гүлге гүл атауларының жазылуы





7

Өсімдіктер мен жануарлардың бала өмірі мен денсаулығына қауіпті еместігінің ескерілуі





Shape25 Shape24

Shape26 - төмен - орташа - жоғары


Қорытынды: Топта балалардың жас ерекшелігіне сай табиғат күнтізбесі бар. Балалар ауа райын бақылап, күнтізбемен жұмыс істеуді меңгеруде. Табиғаттағы өзгерістерді бақылап, күнтізбеде белгілеп отырады. Табиғаттағы өзгерістерді бағалап, өз ойларын айта біледі. Табиғатты бақылау кезінде, қуану, таңқалу, қызығы сияқты сезімдерін көрсете біледі. Топтарда өсімдіктердің саны жеткіліксіз, күтуге керекті құралдар да аз. Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы қарастырылған.


Ұсыныс: Өсімдіктердің саны толтыру және бағдарламаға сай, күтуге керекті құралдар толықтыру. Өсімдіктер мен жануарлардың бала өмірі мен денсаулығына қауіпті еместігінің ескерілуі тиіс. Әр гүлге гүл атауларының жазылуын аяқтау.




2020-2021 Оқу жылы

Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық

тексеру хаттамасы салыстырмалы


Бақылау түрі

«» ортаңғы

тобы

«» ортаңғы

тобы

«» ортаңғы

тобы

«» ортаңғы тобы

1

Топтағы өсімдіктердің жеткілікті санының бар болуы.

Shape27

Shape28

Shape29

Shape30

2

Өсімдіктерді күтуге керекті құралдардың бар болуы: қопсытқыш, жуу, сүрту, суғару.

Shape31

Shape32

Shape33

Shape34

3

Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы (өсімдіктер биік сөрелерде тұрған жоқ, ілулі емес, жарықты жауып тұрған жоқ).

Shape35

Shape36

Shape37

Shape38

4

Көрнекті құралдардың бар болуы.

Shape39


Shape40

Shape41

Shape42

5

Әр гүлге гүл атауларының жазылуы

Shape43


Shape44

Shape45

Shape46

6

Күнтізбенің дұрыс толтырылуы





7

Өсімдіктер мен жануарлардың бала өмірі мен денсаулығына қауіпті еместігінің ескерілуі





8

Жануарлар мен өсімдіктерді күтуге арналған нұсқаулар мен әдебиеттердің бар болуы, балалармен сабақты ұйымдастырудың әдістемелік нұсқауы





9

Бөлмедегі барлық өсімдіктер мен жануарларды баптау мен күту барысында гигиеналық талаптардың сақталуы





Shape48 Shape47

Shape49 - төмен - орташа - жоғары


Қорытынды: Топта балалардың жас ерекшелігіне сай табиғат күнтізбесі бар. Балалар ауа райын бақылап, күнтізбемен жұмыс істеуді меңгеруде. Табиғаттағы өзгерістерді бақылап, күнтізбеде белгілеп отырады. Табиғаттағы өзгерістерді бағалап, өз ойларын айта біледі. Табиғатты бақылау кезінде, қуану, таңқалу, қызығы сияқты сезімдерін көрсете біледі.

Ұсыныс: Өсімдіктерді бағдарламаға сай қою, күтуге керекті құралдар толықтыру. Балалардың айналадағы табиғатқа деген сүйіспеншілігін оятып, ұғымын кеңейту, оның әсемдігін нәзік сезінуге, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қамқорлыққа алуға баулу.


2020-2021 Оқу жылы

Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық

тексеру хаттамасы салыстырмалы


Бақылау түрі

«» ересек тобы

«» ересек тобы

«» ересек

тобы

«» ересек

тобы


«» ересек

тобы

1

Топтағы өсімдіктердің жеткілікті санының бар болуы.

Shape50

Shape51

Shape52

Shape53

Shape54

2

Өсімдіктерді күтуге керекті құралдардың бар болуы: қопсытқыш, жуу, сүрту, суғару.

Shape55

Shape56

Shape57

Shape58

Shape59

3

Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы (өсімдіктер биік сөрелерде тұрған жоқ, ілулі емес, жарықты жауып тұрған жоқ).

Shape60

Shape61

Shape62

Shape63

Shape64

4

Көрнекті құралдардың бар болуы.

Shape65


Shape66

Shape67

Shape68

Shape69

5

Күнтізбенің дұрыс толтыруы

Shape70


Shape71

Shape72

Shape73

Shape74

6

Әр гүлге гүл атауларының жазылуы






7

Балалардың экологиялық сауығуының дамуы үшін атқарылатын жұмыстарға көгалдандырылған зоналар құрылуы және ұйымдастырылуы






8

Өсімдіктер мен жануарлардың бала өмірі мен денсаулығына қауіпті еместігінің ескерілуі





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ