2020 -2021 Оқу жылы
Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық
тексеру хаттамасы салыстырмалы
|
№ |
Бақылау түрі |
«» ерте жас тобы |
|
1 |
Топтағы өсімдіктердің жеткілікті санының бар болуы. |
|
|
2 |
Өсімдіктерді күтуге керекті құралдардың бар болуы: қопсытқыш, жуу, сүрту, суғару. |
|
|
3 |
Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы (өсімдіктер биік сөрелерде тұрған жоқ, ілулі емес, жарықты жауып тұрған жоқ). |
|
|
4 |
Көрнекті құралдардың бар болуы. |
|
|
5 |
Күнтізбенің дұрыс толтыруы |
|
![]()
- төмен - орташа -
жоғары
Қорытынды: Топтарда балалардың жас ерекшелігіне сай табиғат күнтізбесі бар. Балалар ауа райын бақылап, күнтізбемен жұмыс істеуді меңгеруде. Табиғаттағы өзгерістерді бақылап, күнтізбеде белгілеп отырады. Табиғаттағы өзгерістерді бағалап, өз ойларын айта біледі. Табиғатты бақылау кезінде, қуану, таңқалу, қызығы сияқты сезімдерін көрсете біледі. Топтарда өсімдіктердің саны жеткіліксіз, күтуге керекті құралдар да аз.
Ұсыныс: Өсімдіктердің саны толтыру және бағдарламаға сай, күтуге керекті құралдар толықтыру.
2020-2021 Оқу жылы
Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық
тексеру хаттамасы салыстырмалы
|
№ |
Бақылау түрі |
«» кіші тобы |
«» кіші тобы |
«» кіші тобы |
«» кіші тобы |
|
1 |
Топтағы өсімдіктердің жеткілікті санының бар болуы. |
|
|
|
|
|
2 |
Өсімдіктерді күтуге керекті құралдардың бар болуы: қопсытқыш, жуу, сүрту, суғару. |
|
|
|
|
|
3 |
Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы (өсімдіктер биік сөрелерде тұрған жоқ, ілулі емес, жарықты жауып тұрған жоқ). |
|
|
|
|
|
4 |
Көрнекті құралдардың бар болуы. |
|
|
|
|
|
5 |
Күнтізбенің дұрыс толтыруы |
|
|
|
|
|
6 |
Әр гүлге гүл атауларының жазылуы |
|
|
|
|
|
7 |
Өсімдіктер мен жануарлардың бала өмірі мен денсаулығына қауіпті еместігінің ескерілуі |
|
|
|
|
![]()
- төмен - орташа -
жоғары
Қорытынды: Топта балалардың жас ерекшелігіне сай табиғат күнтізбесі бар. Балалар ауа райын бақылап, күнтізбемен жұмыс істеуді меңгеруде. Табиғаттағы өзгерістерді бақылап, күнтізбеде белгілеп отырады. Табиғаттағы өзгерістерді бағалап, өз ойларын айта біледі. Табиғатты бақылау кезінде, қуану, таңқалу, қызығы сияқты сезімдерін көрсете біледі. Топтарда өсімдіктердің саны жеткіліксіз, күтуге керекті құралдар да аз. Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы қарастырылған.
Ұсыныс: Өсімдіктердің саны толтыру және бағдарламаға сай, күтуге керекті құралдар толықтыру. Өсімдіктер мен жануарлардың бала өмірі мен денсаулығына қауіпті еместігінің ескерілуі тиіс. Әр гүлге гүл атауларының жазылуын аяқтау.
2020-2021 Оқу жылы
Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық
тексеру хаттамасы салыстырмалы
|
№ |
Бақылау түрі |
«» ортаңғы тобы |
«» ортаңғы тобы |
«» ортаңғы тобы |
«» ортаңғы тобы |
|
1 |
Топтағы өсімдіктердің жеткілікті санының бар болуы. |
|
|
|
|
|
2 |
Өсімдіктерді күтуге керекті құралдардың бар болуы: қопсытқыш, жуу, сүрту, суғару. |
|
|
|
|
|
3 |
Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы (өсімдіктер биік сөрелерде тұрған жоқ, ілулі емес, жарықты жауып тұрған жоқ). |
|
|
|
|
|
4 |
Көрнекті құралдардың бар болуы. |
|
|
|
|
|
5 |
Әр гүлге гүл атауларының жазылуы |
|
|
|
|
|
6 |
Күнтізбенің дұрыс толтырылуы |
|
|
|
|
|
7 |
Өсімдіктер мен жануарлардың бала өмірі мен денсаулығына қауіпті еместігінің ескерілуі |
|
|
|
|
|
8 |
Жануарлар мен өсімдіктерді күтуге арналған нұсқаулар мен әдебиеттердің бар болуы, балалармен сабақты ұйымдастырудың әдістемелік нұсқауы |
|
|
|
|
|
9 |
Бөлмедегі барлық өсімдіктер мен жануарларды баптау мен күту барысында гигиеналық талаптардың сақталуы |
|
|
|
|
![]()
- төмен - орташа -
жоғары
Қорытынды: Топта балалардың жас ерекшелігіне сай табиғат күнтізбесі бар. Балалар ауа райын бақылап, күнтізбемен жұмыс істеуді меңгеруде. Табиғаттағы өзгерістерді бақылап, күнтізбеде белгілеп отырады. Табиғаттағы өзгерістерді бағалап, өз ойларын айта біледі. Табиғатты бақылау кезінде, қуану, таңқалу, қызығы сияқты сезімдерін көрсете біледі.
Ұсыныс: Өсімдіктерді бағдарламаға сай қою, күтуге керекті құралдар толықтыру. Балалардың айналадағы табиғатқа деген сүйіспеншілігін оятып, ұғымын кеңейту, оның әсемдігін нәзік сезінуге, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қамқорлыққа алуға баулу.
2020-2021 Оқу жылы
Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық
тексеру хаттамасы салыстырмалы
|
№ |
Бақылау түрі |
«» ересек тобы |
«» ересек тобы |
«» ересек тобы |
«» ересек тобы |
«» ересек тобы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Топтағы өсімдіктердің жеткілікті санының бар болуы. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Өсімдіктерді күтуге керекті құралдардың бар болуы: қопсытқыш, жуу, сүрту, суғару. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы (өсімдіктер биік сөрелерде тұрған жоқ, ілулі емес, жарықты жауып тұрған жоқ). |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Көрнекті құралдардың бар болуы. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Күнтізбенің дұрыс толтыруы |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Әр гүлге гүл атауларының жазылуы |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Балалардың экологиялық сауығуының дамуы үшін атқарылатын жұмыстарға көгалдандырылған зоналар құрылуы және ұйымдастырылуы |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Өсімдіктер мен жануарлардың бала өмірі мен денсаулығына қауіпті еместігінің ескерілуі |
|
|
|
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Тусупжанова Анар Зекеновна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз экологиялық орта
Тақырып бойынша 11 материал табылды
экологиялық ортаМатериал туралы қысқаша түсінік
Балаларға экологиялық тәрбие және білім беру.Табиғаттын кееремқұбылыстарымен таныстыру. Экологияны лас заттардан тазартып , көркейтуге тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы 2020 -2021 Оқу жылы Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық тексеру хаттамасы салыстырмалы
Қорытынды: Топтарда балалардың жас ерекшелігіне сай табиғат күнтізбесі бар. Балалар ауа райын бақылап, күнтізбемен жұмыс істеуді меңгеруде. Табиғаттағы өзгерістерді бақылап, күнтізбеде белгілеп отырады. Табиғаттағы өзгерістерді бағалап, өз ойларын айта біледі. Табиғатты бақылау кезінде, қуану, таңқалу, қызығы сияқты сезімдерін көрсете біледі. Топтарда өсімдіктердің саны жеткіліксіз, күтуге керекті құралдар да аз.
Ұсыныс: Өсімдіктердің саны толтыру және бағдарламаға сай, күтуге керекті құралдар толықтыру.
2020-2021 Оқу жылы Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық тексеру хаттамасы салыстырмалы
Қорытынды: Топта балалардың жас ерекшелігіне сай табиғат күнтізбесі бар. Балалар ауа райын бақылап, күнтізбемен жұмыс істеуді меңгеруде. Табиғаттағы өзгерістерді бақылап, күнтізбеде белгілеп отырады. Табиғаттағы өзгерістерді бағалап, өз ойларын айта біледі. Табиғатты бақылау кезінде, қуану, таңқалу, қызығы сияқты сезімдерін көрсете біледі. Топтарда өсімдіктердің саны жеткіліксіз, күтуге керекті құралдар да аз. Өсімдіктердің тұрған орнының қауіпсіздігі мен күтудің ыңғайлылығы қарастырылған.
Ұсыныс: Өсімдіктердің саны толтыру және бағдарламаға сай, күтуге керекті құралдар толықтыру. Өсімдіктер мен жануарлардың бала өмірі мен денсаулығына қауіпті еместігінің ескерілуі тиіс. Әр гүлге гүл атауларының жазылуын аяқтау. 2020-2021 Оқу жылы Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық тексеру хаттамасы салыстырмалы
Қорытынды: Топта балалардың жас ерекшелігіне сай табиғат күнтізбесі бар. Балалар ауа райын бақылап, күнтізбемен жұмыс істеуді меңгеруде. Табиғаттағы өзгерістерді бақылап, күнтізбеде белгілеп отырады. Табиғаттағы өзгерістерді бағалап, өз ойларын айта біледі. Табиғатты бақылау кезінде, қуану, таңқалу, қызығы сияқты сезімдерін көрсете біледі. Ұсыныс: Өсімдіктерді бағдарламаға сай қою, күтуге керекті құралдар толықтыру. Балалардың айналадағы табиғатқа деген сүйіспеншілігін оятып, ұғымын кеңейту, оның әсемдігін нәзік сезінуге, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қамқорлыққа алуға баулу.
2020-2021 Оқу жылы Экологиялық тәрбиені дамыту ортасының заттық тексеру хаттамасы салыстырмалы
|













