Экологиялық проблемалар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Экологиялық проблемалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл 11 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қ.Р. Оқу-ағарту министрлігі

«№24-жалпы білім беретін мектеп» КММ

Тексерілді:

Бөлім:

ІІ бөлім Экология: Ядролық және мұнай өндірістері. Шешендік сөздер. Сөз мәдениеті. Сыни пікір

Педагогтің тегі, аты

Муханбетқали Салтанат

Күні:

05.11.2025

Сынып:

11 «Г»

Сабақтың тақырыбы:

Экологиялық проблемалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.1.4.1. Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау;

11.4.3.1. Белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу(образды-эстетикалық).

Сабақтың мақсаты

Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалайды.

Белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдаланады: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай біледі (образды-эстетикалық).

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут


Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, түгендеу


Cабақтың мақсаты мен тақырыбы, бағалау критерийі таныстырылады.

Сабаққа дайындалады.

3 топқа бөлінеді.



Сабақ ортасы

30 минут

Ой түрткі.


Бейнежазба көрсетіледі. Тақырыбы: «Экология және Қазақстан».

https://www.youtube.com/watch?v=m8U8d3bJIFU


Экологиялық проблемалар туралы ойларыңызды ортаға салыңыздар.


Ғаламдық экологиялық проблемалар

Қазақстандағы экологиялық проблемалар

Оқулықпен жұмыс. «Серпілген сауал» әдісі.

1-тапсырма. «Егемен Қазақстан» газетінен алынған үзіндіні оқып, онда көтерілген мәселеге байланысты талқылау сұрақтарын құрастырады.

Құндылық: Тәуелсіздік және отаншылдық


Шығармашылық жұмыс.

Төменде берілген тақырыптарды басшылыққа алып, постер қорғайды. Пайдасы мен зиянын салыстырады.

1-топ . «Арал теңізі және экологиясы».

2-топ . «Семей полигоны».

3-топ . «Байқоңыр ғарыш айлағы».

Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық

2-тапсырма. «Мен қоршаған ортаны қорғау министрі болсам...»

«Ашық микрофон» әдісі. Әр оқушы өз ойын білдіреді.

Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық





Бейнероликті мұқият тамашалайды.

Экологиялық проблемалар жайлы ойларын ортаға салады.







Үзіндіні оқып, көтерілген мәселеге қатысты сұрақ құрастырады.









Топқа бөлініп, берілген тақырыпты жан-жақты іздестіру арқылы постер қорғайды.








Қоршаған ортада болып жатқан мәселелерге тоқтала отырып, өз пікірін жүйелі түрде білдіреді.



Ғаламдық экологиялық проблемаларға шолу жасайды – 1 балл.

Қазақстандық экологиялық проблемаларға шолу жасайды – 1 балл.




Жүйелі сұрақ қояды – 1 балл.

Көтерілген мәселені анықтайды – 1 балл.

Сұрақтарға жауап береді – 1 балл




Басты мәселені анықтайды – 1 балл.

Қосымша ақпараттар жазады - 1 балл

Постер қорғайды – 1 балл.

Басты мәселені анықтайды – 1 балл

Өз ойын жүйелі түрде жеткізе алады – 1 балл


Сабақтың аяқталуы

5 минут


«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2025
60
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі