Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
|
7.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз
пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап
беру
7.3.2.1 - ресми-іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар,
ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап,
талдау жасау
|
Сабақтың мақсаты
:
|
Барлық оқушылар: Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін
өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап береді,
ресми-іскерлік
(өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты
мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасайды
|
Тілдік
мақсаттар
|
Даму,
ықпалын тигізу, төмендеуде, өзгерістерге ұшырау, шөлейт, топырақ,
бүліну, салғырт қарау
|
Сабақтың ортасы
|
1.Сөздікпен жұмыс.
Даму-
Ықпалын
тигізу
Төмендеуде
Өзгерістерге
ұшырау
Шөлейт
Топырақ
Бүліну
Салғырт
қарау
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады.
Топтық жұмыс «Қақпа»
ойыны
Айтылған жаңа сөзді кестеге
жазыңдар. 1оқушы кестені толтырады. 1 оқушы аударады. 1 оқушы
сөйлем құрастырады.
2. «Кептеліс», «ластану»,
«сауатты», «мәселе» сөздерін түрлендіре отырып,
септе
3.
4-тапсырма. Мәтінді тыңда, оқы.
«Жұптас, ойлан, бөліс»
әдісі.
(Ж.)
4.Оқылым.
Жазылым.
(Ж) 5 -
тапсырма. Биосферада қандай өзгерістер болып жатыр? Мәтінді оқып,
санамалап жаз.
5.
Жазылым
7-тапсырма. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемдерді
толықтыр. Қажетті
сөздер: дамып келеді,
төмендеуде, ықпалын тигізуде, шөлейттеніп, өзгеріске ұшырауда,
тартылып жатыр, бүлініп жатыр, топырақ
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
сөз
|
Менің
аудармам
|
сөйлем
|
|
|
|
2. Берілген сөздерді
түрлендіре отырып септейді.
3.Тыңдалым.
Айтылым
Әр топ өз пікірлерін басқа пікірлермен салыстыра отырып,
жеткізеді
4.Оқылым.Жазылым.
Әр топтан бір оқушы биосферада қандай өзгерістер болып
жатқанына тоқталып шығады
5. Жазылым
7-тапсырма.
Сөйлемдерді қажетті сөздермен толықтырып
жазады.
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
Жаңа сөздерді
аударады
Сөйлем
құрастырады
Өзара бағалау: «Өте жақсы»,
«Жақсы», «Талпын»
Дескриптор:
-мәтінде көтерілген мәселеге өз
пікірін білдіреді
Дескриптор:
-берілген сұраққа жауап
береді
Дескриптор:
-сөйлемдерді толықтырып
жазады
«Бас
бармақ»
Өзара
бағалау
|
Оқулық
сөздік
слайд
|