Материалдар / Экологиялық сауаттылық 2-сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Экологиялық сауаттылық 2-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап береді, ресми-іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2021
392
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: IІI Жердегі климаттық өзгерістер. Д.Дефо «Робинзон Крузо» романы

Күні : 7.10.2021

Педагогтің аты-жөні:Өтемұратова А.Ж.

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Экологиялық сауаттылық 2-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру

7.3.2.1 - ресми-іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап береді, ресми-іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасайды

Тілдік мақсаттар

Даму, ықпалын тигізу, төмендеуде, өзгерістерге ұшырау, шөлейт, топырақ, бүліну, салғырт қарау


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Комплимент»

Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Кез келген қатысушы бір жағымды комплимент айтады. Шеңберде отырған оқушылар бұл комплименттің кімге арналғанын табуы керек. Комплимент алған оқушы ойынды әрі қарай жалғастырады.

Оқушылар түрлі-түсті стикер арқылы2 топқа бөлінеді.

Екі топ арасында топ ережесі еске түсіріледі

Өтілген сабақ бойынша «Ғаламдық экологиялық мәселелер» туралы әр топ мүшелерінің пікірі тыңдалады


Үй жұмысын тексеру


Сабақтың тақырыбын, мазмұнын болжайды.

«Болжау» әдісі

Бейнебаян көретіледі.








Қолпаштау



Слайд

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Даму-

Ықпалын тигізу

Төмендеуде

Өзгерістерге ұшырау

Шөлейт

Топырақ

Бүліну

Салғырт қарау

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады.

Топтық жұмыс «Қақпа» ойыны

Айтылған жаңа сөзді кестеге жазыңдар. 1оқушы кестені толтырады. 1 оқушы аударады. 1 оқушы сөйлем құрастырады.



2. «Кептеліс», «ластану», «сауатты», «мәселе» сөздерін түрлендіре отырып, септе


3. 4-тапсырма. Мәтінді тыңда, оқы.

«Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі.

(Ж.)



4.Оқылым. Жазылым.

(Ж) 5 - тапсырма. Биосферада қандай өзгерістер болып жатыр? Мәтінді оқып, санамалап жаз.


5. Жазылым

7-тапсырма. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемдерді толықтыр. Қажетті сөздер: дамып келеді, төмендеуде, ықпалын тигізуде, шөлейттеніп, өзгеріске ұшырауда, тартылып жатыр, бүлініп жатыр, топырақ


Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.






сөз

Менің

аудармам

сөйлем









2. Берілген сөздерді түрлендіре отырып септейді.


3.Тыңдалым.

Айтылым

Әр топ өз пікірлерін басқа пікірлермен салыстыра отырып, жеткізеді


4.Оқылым.Жазылым.

Әр топтан бір оқушы биосферада қандай өзгерістер болып жатқанына тоқталып шығады


5. Жазылым

7-тапсырма.

Сөйлемдерді қажетті сөздермен толықтырып жазады.











«Бас бармақ»

Рисунок 1 Рисунок 2



Дескриптор:

Жаңа сөздерді аударады

Сөйлем құрастырады



Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»


Дескриптор:

-мәтінде көтерілген мәселеге өз пікірін білдіреді


Дескриптор:

-берілген сұраққа жауап береді





Дескриптор:

-сөйлемдерді толықтырып жазады


«Бас бармақ»

Рисунок 3 Рисунок 4

Өзара бағалау



Оқулық

сөздік

слайд











































Сабақтың соңы


Үй тапсырмасын беру : 48 бет 12-тапсырма


Кері байланыс

Жаңа

Таныс

Білгім келеді

Кестеге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазады


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!