Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары.Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3 Мектеп №91 жомКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Букурова БСынып:7 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбы
Экологиялық сукцессиялар: бастапқы және екіншілік сукцессия. Экожүйелердің ауысуы.
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары
1.4.Экологиялық сукцессия үдерісінсипаттау
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар: Экожүйе ұғымы туралы білу.Оқушылардың басым бөлігі:экологиялық сукцессия үдерісінің жіктелуін түсіну.Кейбір оқушылар. экологиялық сукцессия үдерісін жіктеу,сипаттау.
Жазылым.Негізгі сөздер мен тіркестер,терминдер:сукцессия,бірінші реттік сукцессия, екінші реттік сукцессия.Факторлар:абиотикалық,биотикалық.
Құндылықтарға баулу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият.Сабақтың басында.Өмір бойы білім алу-заман талабы.Өзара құрмет пен ынтымақтастық ,ашықтық құндылықтарын дамыту.
Пәнаралық байланыс
География,физика,музыка.
Алдыңғы білім
Оқушылар білуі тиіс:Қарапайым қоректік тізбек құрастыра білуҚоректік тізбек сызбасы көмегімен продуцент, консумент және редуценттерді анықтай білуТірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас түрлерін сипаттай білу
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы0-15 минут
Ұйымдастыру кезеңі.Қима қағаздар арқылы оқушыларды топқа біріктіруі.Отырғызу.Бұрынғы білімді жаңғырту:1. «Суреттер сөйлейді» әдісі.Оқушылар берілгенсуреттермен жұмыс жасайды,өз ойларынайтады.(экологиялық факторлар,Іретконсументтер,ІІретконсументтер)2.Сәйкестендіру кестесінтолтырады.
Оқушыларға презентация –таныстырылым ұсыну.Сукцессия. Не көрдік?Не байқадық?Көргендері туралы өз ойларымен бөліседі.Топқа тапсырма1.Сукцессия,оның жіктелуі.Кластер әдісі.2.Бірінші реттік сукцессия.Сурет салады.3.Екінші реттік сукцессия.Апликация жасау.Жұмысты бағалау үшін оқушылармен бірге бағалау критерийлерін қалыптастыру «Басбармақ »әдісіЖасалған жұмыс нәтижесімен бөлісу.
Биологиялық диктантБастапқы білімді тексеру. Баспадан шыққан тапсырмалармен жұмыс жасау. Тапсырма.Қойылмаған сөздерді орнына қою:1. Өсімдік өспеген аймаққа, өсімдік басып кетуі......... (бастапқы сукцессия)2. Мүктер мен қыналарды ... деп атайды (сукцессия пионерлері)3. Алғашқы топырақ ...... әсерінен түзіледі. (редуцент- бактериялар)4. Қандыағаш тамырларында түйнектері болады – арнайы мүшелер, олардың құрамында ...... болады (селбесуші бактериялар).5.Түйнек бактериялар…… мүмкіндік туғызады (топырақ құрамына азот жиналуына ).6. Сукцессияның қозғаушы күші .... болып табылады (астындағы топырақ құрамын өзгертетін өсімдіктер).Шәкіл бойынша бағалау
Интербелсенді тақта.Биологиялық диктант.
Қалыптастырушы бағалау
38-42 мин
42-44 мин
Сергіту .Музыкалық әуенмен «Галереяны шарлау»әдісі бойынша өз ойларын қорытындылайды,түртіп алады.«INSERT» кестесі
Оқушылар өздері дайын постерлер,стикерлер.
1 минҮйге тапсырма
Глоссарий дайындау.
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?
ДенсаулықЖәнеҚауіпсіздікТехникасынсақтау
Топтық,жұптық және жеке жұмыс.
Бағалау парақшалары.Басбармақ әдісі. Қалыптастырушы бағалау.Шәкіл бойынша бағалау.
Сурет салу мен апликация дайындауда құрал жабдықтар қолданғанда ТҚ ережелерін сақтау.
Бағалау критерийі
Тапсырма№
ДескрипторБілім алушылар:
Балл
Жергіліктіжер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын анықтайды және зерттейді.
1
- экожүйе түрін анықтайды; - экожүйеге әсер ететін абиотикалық факторларды анықтайды; - экожүйеге әсер ететін биотикалық факторларды анықтайды; - жергіліктіжер экожүйесінің ерекшелігінсипаттайды; - бір ағза мысалындабейімделуерекшелігінемысалкелтіреді
Қоректік тізбектер және қоректік торларды құрастырады.
1б
суреттіпайдаланаотырып жайылымдық қоректік тізбекті құрады; суреттіпайдаланаотырыпдетритті қоректік тізбекті құрады;
1
1
Экологиялық сукцессиялар.
2
экологиялық сукцессия ұғымына анықтама береді; - экологиялық сукцессия түрлеріне мысалкелтіреді; - экологиялық сукцессия үдерісінің жүру кезеңдерін атайды.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз