Материалдар / Экологиялық сукцессия 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Экологиялық сукцессия 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ өтетін мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
4613
46 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары.Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3 Мектеп №91 жомКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Букурова БСынып:7 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбыЭкологиялық сукцессиялар: бастапқы және екіншілік сукцессия. Экожүйелердің ауысуы.
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары1.4.Экологиялық сукцессия үдерісін сипаттау
Сабақтың мақсаттары:Барлық оқушылар: Экожүйе ұғымы туралы білу.Оқушылардың басым бөлігі: экологиялық сукцессия үдерісінің жіктелуін түсіну.Кейбір оқушылар. экологиялық сукцессия үдерісін жіктеу,сипаттау.
Бағалау критерийі1.Экологиялық сукцессия ұғымын анықтайды.2.Экологиялық сукцессия үдерісін сипаттайды.

Тілдік мақсаттар

Жазылым. Негізгі сөздер мен тіркестер,терминдер:сукцессия,бірінші реттік сукцессия, екінші реттік сукцессия.Факторлар:абиотикалық,биотикалық.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.Сабақтың басында.Өмір бойы білім алу-заман талабы.Өзара құрмет пен ынтымақтастық ,ашықтық құндылықтарын дамыту.
Пәнаралық байланысГеография,физика,музыка.
Алдыңғы білім

Оқушылар білуі тиіс:Қарапайым қоректік тізбек құрастыра білу Қоректік тізбек сызбасы көмегімен продуцент, консумент және редуценттерді анықтай білу Тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас түрлерін сипаттай білу
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы0-15 минут

Ұйымдастыру кезеңі.Қима қағаздар арқылы оқушыларды топқа біріктіруі.Отырғызу.Бұрынғы білімді жаңғырту:1. «Суреттер сөйлейді» әдісі.Оқушылар берілген суреттермен жұмыс жасайды,өз ойларын айтады.(экологиялық факторлар,Ірет консументтер,ІІрет консументтер)2.Сәйкестендіру кестесін толтырады.

Интербелсенді тақта,Қима қағаздар,суреттер,сәйкестендіру кестесі.

Сабақтың ортасы15-25 минут

Оқушыларға презентация –таныстырылым ұсыну.Сукцессия. Не көрдік?Не байқадық?Көргендері туралы өз ойларымен бөліседі.Топқа тапсырма1.Сукцессия,оның жіктелуі.Кластер әдісі.2.Бірінші реттік сукцессия.Сурет салады.3.Екінші реттік сукцессия.Апликация жасау. Жұмысты бағалау үшін оқушылармен бірге бағалау критерийлерін қалыптастыру «Басбармақ »әдісіЖасалған жұмыс нәтижесімен бөлісу.

Интербелсенді тақта.Слайд-презентация,А3формат,маркерлер,түрлі-түсті қағаздар

Сабақтың соңы26-33 мин





















33-38мин
Биологиялық диктантБастапқы білімді тексеру. Баспадан шыққан тапсырмалармен жұмыс жасау. Тапсырма.Қойылмаған сөздерді орнына қою:1. Өсімдік өспеген аймаққа, өсімдік басып кетуі......... (бастапқы сукцессия)2. Мүктер мен қыналарды ... деп атайды (сукцессия пионерлері)3. Алғашқы топырақ ...... әсерінен түзіледі. (редуцент- бактериялар)4. Қандыағаш тамырларында түйнектері болады – арнайы мүшелер, олардың құрамында ...... болады (селбесуші бактериялар).5.Түйнек бактериялар…… мүмкіндік туғызады (топырақ құрамына азот жиналуына ).6. Сукцессияның қозғаушы күші .... болып табылады (астындағы топырақ құрамын өзгертетін өсімдіктер).Шәкіл бойынша бағалау

Интербелсенді тақта.Биологиялық диктант.



























Қалыптастырушы бағалау
38-42 мин



42-44 мин
Сергіту .Музыкалық әуенмен «Галереяны шарлау»әдісі бойынша өз ойларын қорытындылайды,түртіп алады.«INSERT» кестесіОқушылар өздері дайын постерлер,стикерлер.
1 минҮйге тапсырмаГлоссарий дайындау.

СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

ДенсаулықЖәнеҚауіпсіздікТехникасынсақтау
Топтық,жұптық және жеке жұмыс.Бағалау парақшалары.Басбармақ әдісі. Қалыптастырушы бағалау.Шәкіл бойынша бағалау.Сурет салу мен апликация дайындауда құрал жабдықтар қолданғанда ТҚ ережелерін сақтау.


Бағалау критерийіТапсырмаДескрипторБілім алушылар:Балл
Жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын анықтайды және зерттейді.1- экожүйе түрін анықтайды; - экожүйеге әсер ететін абиотикалық факторларды анықтайды; - экожүйеге әсер ететін биотикалық факторларды анықтайды; - жергілікті жер экожүйесінің ерекшелігін сипаттайды; - бір ағза мысалында бейімделу ерекшелігіне мысал келтіреді1111

1
Табиғи қоректік тізбектерді ажыратады.1 асуреттен өндірушілерді анықтайды; суреттен тұтынушыларды анықтайды; суреттен ыдыратушыларды анықтайды;111
Қоректік тізбектер және қоректік торларды құрастырады.суретті пайдалана отырып жайылымдық қоректік тізбекті құрады; суретті пайдалана отырып детритті қоректік тізбекті құрады;1

1
Экологиялық сукцессиялар.2экологиялық сукцессия ұғымына анықтама береді; - экологиялық сукцессия түрлеріне мысал келтіреді; - экологиялық сукцессия үдерісінің жүру кезеңдерін атайды.111
Биологиялық диктант3Толықтыру тапсырмалары (1 тапсырма 1 бал)6






19
Бағалау шәкілі: 1-5 бал «2» ; 6-11 бал «3»; 12-15 бал «4»;16-19 бал «5»

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!