Экологиялық тәртіп ережелері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Экологиялық тәртіп ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды қоршаған ортаға жауапсыздықпен қараушыларға жол бермеу; оқушылардың бойында экологиялық мәдениет дағдысын қалыптастыру; экологиялық білімді насихаттау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Мектеп

«№12 орта мектебі»КММ


Күні

12.05.2025ж

Класс жетекші:

Еркебалаева Н.С.

Мамыр

Бірлік және ынтымақ айы

Дәйек сөз

Жалғанда ойлап тұрсаң бірлік керек, бірлікті ойлау үшін тірлік керек (Төле би)

Класс: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

Экологиялық тәртіп ережелері

Cаяхат кезіндегі төтенше жағдайлар (өрт, жер сілкінісі, су тасқыны)

Құндылық

«Бірлік және ынтымақ»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды қоршаған ортаға жауапсыздықпен қараушыларға жол бермеу; оқушылардың бойында экологиялық мәдениет дағдысын қалыптастыру; экологиялық білімді насихаттау.

Саяхат кезінде төтенше жағдайларда (ТЖ) дұрыс әрекет етуге және пайдалы әдеттерді дамытуға үйрету.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/

уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурс тар


Ұйымдас тыру кезеңі


Ынтымақтасу атмосферасында әр оқушы «Гүл силау» әдісі арқылы бір-біріне тілек білдіреді.

«1-2» санау арқылы топтасады.

Ой қозғау

Халқымыздың мақтанышы, ғалым Ш.Уәлиханов: «Табиғат! Өзіңіз айтыңызшы, тіршілікте одан ғажап, одан құпия ие бар? деп келе, қазақтар киеліге үлкен мән береді. Табиғаттағы кейбір жануарлар мен құстарды көшпелі тұрмысқа паш етті, заттарды киелі деп қастерледі. Осы аталғандарды құрмет тұтса, адам баласына байлық пен бақыт әкеледі» деп атап көрсеткен.

Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенде

леді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша

орындарына  отырады.





Компью тер









Сабақ басы






Адамның басты байлығы – денсаулығы. Дені сау адамның қол жеткізер биіктері де көп болады. Бұл өнеркәсіптің тұрақты өсуіне, урбанизацияға және автомобильдер санының көбеюіне байланысты. Фенол, көміртегі оксиді, күкірт диоксиді және басқа да улы заттар атмосфераға зауыттар мен машиналардың құбырлары арқылы түседі.

2 Тапсырма.

Мұғалім 5 сынып оқушыларымен баққа ағаш көшеттерін отырғызуға барады. Оқушыларға жұмысты қалай орындау керектігін түсіндіргеннен кейін, олар жұмысқа белсене кірісті. Бірақ 2 сағаттан кейін барлығының жұмыстары баяулана бастады. Көбі күректеріне сүйеніп, өз-өздерімен әңгімелесе бастады. Мұғалім оқушыларға ескерту жасады. Олар жұмысқа кіріскенімен, жұмыс алға баса қоймады. Мұндай жағдайдың неліктен туындағанын түсіндіріңіз!

Жұмыс дұрыс дайындалмаған, мұғалім оқушыларды ұзақ еңбекке ынталандыруды қолданбады.

Экологиялық ағарту жұмыстары аз нәтиже берді.

5 сынып оқушыларының экологиялық еңбек тәрбиесі дұрыс жүргізілмеген – алғашқы қиындықтар ұжымдағы жұмыс жасау қабілеттерінің төмендігін көрсетті.

Өз пікіріңіз.

2 - САБАҚ: CАЯХАТ КЕЗІНДЕГІ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР (ӨРТ, ЖЕР СІЛКІНІСІ, СУ ТАСҚЫНЫ)


Сабақтың мақсаты: Саяхат кезінде төтенше жағдайларда (ТЖ) дұрыс әрекет етуге және пайдалы әдеттерді дамытуға үйрету.

ТЖ кезіндегі ережелер

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104,112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 Жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу.

«111» нөмірі - 24/7 жұмыс істейді.

111













Оқушылар өз ойымен бөліседі.





«Мадақтау» арқылы бағалау



Ортасы


3 Тапсырма. Сөйлемді аяқтаңыз.

Экологиялық қауіпті апаттардың алдын алу

үшін ...

Табиғатты ластанудан қорғау үшін ...

ұсынамын.

Менің табиғатты көркейтуге қосар үлесім ...

Экологиялық тәрбиені қалыптастырудың

жолдары ...

Табиғатты аялайық! Өйткені


Табиғат туралы мақал-мәтел


1 –топ: Табиғатқа тіл бітсе... айдарымен онда ол адамға қандай өтініштер айтуы мүмкін.

2-топ: Қазақстан қорықтарын қалай жақсартуға болады. Ойларыңды жазыңдар




Табиғат жер байлығы, Батырлар ел байлығы. Нөсер алдында найзағай ойнайды. Күн күркіресе, көп дүркірер

Оқушылар өз ойларымен бөліседі.










Күркіреген бұлттың жаңбыры аз.

Боранда күні ит пен бала құтырады.

Қол - аяғы жоқ болса да,Қақпа есікті аша алған .Жел Жол үстінде семіз тоқты, Құйрығын көтере алмай жерге соқты. Боран Мамықтай ұлпа, Қанттай ақ. Қыста жер бетін басады , Жазда сайға қашады.

Қар т.б

Мадақтау» арқылы бағалау

презентация

Соңы






Рефлексия. Оқушылар сабақ бойы өткен тапсырмалар бойынша не түсінді, нені білгісі келеді және өздерінің ұсыныстарын жазады.



Қорыта келгенде, адамның табиғатсыз тіршілік ете алмайтынына көз жеткіздік қой дейміз. Табиғатты сүйе білу үшін табиғат туралы мол білу керек. Ал мол білім — кітапта, әр пәнді жақсы оқуда. Қашанда табиғатқа қамқорлық керек. Оған қалай болса, солай қарайтын адамдар қайда да болса кездеседі. Мысалы: сөндірілмей тастал ған шырпы, темекі тұқымы жайқалып тұрған орман тоғайды құртып жіберуі мүмкін. Ал бір, ағаштың өсуіне қаншама көп жылдар керек екендігін біз білеміз. Мұндай жағымсыз қылықтардан өзімізді аулақ ұстайық, табиғатты аялайық! Табиғатты сүйе білмеген, туған жерін, елін-де сүйе алмайды.




«Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі.
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.05.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі