1. Ұйымдастырудың оқу әрекетінің технологиялық картасы Мерзімі: 12 .11.2018ж
Білім беру саласы: Әлеуметтік
Бөлім: Экология
Тақырыбы: «Көкөністің түрі-картошкамен таныстыру»
(Эксперементтік іс-тәжірбиелік сабақ)
Мақсаты:Картошка туралы мағұлмат беру.Картошканың бақшада өсетін көкөністің түрі екенін түсіндіру.
Дамытушылық:Іс-тәжірбиелер жасату арқылы танымдлық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Еңбекқорлыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар:Картошка суреті,крахмал,сүзгіш,үлкейткіш шыны,стакан,суслайд.
Сөздік жұмыс: Крахмал,картошка.
Қостілділік /Билингвальный компонент:Көкөніс-оващи, жер-земля,картошка-картофель,су-вода,үккіш-терка,сүзгіш-сито,үлкейткіш әйнек-лупа,іс-тәжірбие-эксперемент.
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеттері |
Балалардың әрекеттері |
|
Мативациялық түрткі болатын |
Шаттық шеңбері Үлкенге де біз Кішіге де біз Құрметпенен сіздерге Бас иеміз біз! -Сәлеметсіздер м? |
Шеңберге тұрып қимылдарды қайталайды. |
|
Ұйымдық іздену |
1.Жұмбақ шешу: Бақшада өседі Керек тағам деседі Бар қызыл,сарысы Дәмі тәтті бәрісі. -Дұрыс картошка екен. -Ендеше бүгін сендермен көкөністің түрі-картошкамен танысамыз. (Себеттегі картошкаларды көрсету) -Картошка-бақшада жерде өсетін көкөніс. 2.Картошка туралы слайд тамашалайық. 3.Дидактикалық ойын: «Картошкаадан жасалатын тағамдар» Картошканың суретін тақтаға іледі.Стрелкалар арқылы картошкадан жасалатын тағамдардың суреттерін іледі.(фри,дранки пюре,қуырылған картоп,чипсы,борщ,вареники,қабығымен пісірілген картоп). -Осылардың ішінде чипсы мен қуырылған картошканы көп жесе ағзаға зиян екен,ал қабығымен піскен картошка ағзаға пайдалы екен.(в мундире) 4.Сергіту сәті: «Көңілді күн» әніне қимылдар жасайды. 5.Қостілділік:картошка-картофель,су-вода,көкөніс-овощи,үккіш-терка,сүзгіш-сито,үлкейткіш шыны –лупа. 6.Іс-тәжірбиелік орталыққа саяхатқа бару.
Картошканы ұстап көреді,түрін-түсін сипаттайды. Үлекейткіш шынымен картошканың өзекшесін көреді. Картошканы қатты,ұстағанда салқын сезіледі.Ол жылы жерде жатса осылай өніп,өзекшелер пайда болады.Сондықтан өніп кетпес үшін салқын жерлерде сақтайды.
Өнген картошканы көктемде далада жердегі топырақты қазып отырғызамыз.Ол жаз бойы жауын суы мен суарудың және күннің ыстығымен өседі.Түбін қопсытып түптейміз.Картошкалар гүлдейді.Гүлдері ақ және көкшіл түсті болады.
-Картошканы екі балаға аршыту.(Арнайы аршығыш құралмен). -Міне сырты аршылған кезде кір болады,жабысқақ сияқты келеді. Біз оның кірін кетіріп таза сумен жуамыз. -Қолымызға жабысқақ болып келген зат- ол крахмал.
Нәтиже:Картошканың құрамында су бар.(Тақтаға судың суретін ілу).
Стакандағы суды қарау. -Судың түсі қандай? Нәтиже:-Су ақшыл мөлдір емес. -Неге мөлдір болмады? Қорытынды:Суда крахмал бар және ол толық ерімейді(кеседегі крахмалды көрсету) Картошканың құамында су мен крахмал бар екен.Сонымен қатар крахмалдан басқа мениралды заттар да бар. 7.Шығармашылық орталыққа бару. -Балалар,енді біз сендермен шығармашылық орталыққа саяхатқа барайық. 1.Орталық картошкадан көрмеге заттар жасау. -Балалар,осы картошкадан әртүрлі ертегі кейіпкерлерін жасауға болады.Мысалы:мынандай чебурашка,жауын құртын,кірпіні,смешариктарды т.б заттар. 2.Сурет шығармашылық орталығы. -Осы шығармашылық орталықта сендер картошкадан жасалған дайын трафареттерден сурет салу. -Дайын трафареттерді гуащқа матырып,ақ қағаз бетіне бастырамыз.Ортасындағы бейнені шығарамыз. |
Картошка. Слайд тамашалайды. Тақтаға суреттерін іледі. -Пайдасы және зияны туралы айтады. -Қимылдарды қайталайды. Сипаттайды қызыл,сары,қоңыр түсті болатындарын айтады. Үлкейткіш әйнекпен картошканы көреді.3-4 бала. Ақ халат киіп өздері топыраққа отырғызады. Қайталап айтады. -Құрамында су және крахмал бар екенін айтады. -Су-ақшыл.Мөлдір емес. Кеседегі крахмалды көреді. Картошканың құамында су мен крахмал бар екенін айтады. Сөздерді қайталайды. Картошкадан чебурашка мен смешарикер мен кірпі жасату. Дайын трафареттермен сурет салады. |
|
Рефлекстік түзету |
Қорытындылау. -Балалар,бүгін біз немен таныстық? -Неге іс-тәжірбие жасадық? -Ол қайда өседі екен? -Жеміс пе әлде көкөніс па? -Картошкамен қандай заттар жасауға болады екен? |
Картошкамен таныстық. Картошкаға іс-тәжірбие жасадық. -Бақшада. -Көкөніс. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Эксперементтік сабақ "Көкөністің түрі-Картошкамен танысу"
Эксперементтік сабақ "Көкөністің түрі-Картошкамен танысу"
1. Ұйымдастырудың оқу әрекетінің технологиялық картасы Мерзімі: 12 .11.2018ж
Білім беру саласы: Әлеуметтік
Бөлім: Экология
Тақырыбы: «Көкөністің түрі-картошкамен таныстыру»
(Эксперементтік іс-тәжірбиелік сабақ)
Мақсаты:Картошка туралы мағұлмат беру.Картошканың бақшада өсетін көкөністің түрі екенін түсіндіру.
Дамытушылық:Іс-тәжірбиелер жасату арқылы танымдлық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Еңбекқорлыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар:Картошка суреті,крахмал,сүзгіш,үлкейткіш шыны,стакан,суслайд.
Сөздік жұмыс: Крахмал,картошка.
Қостілділік /Билингвальный компонент:Көкөніс-оващи, жер-земля,картошка-картофель,су-вода,үккіш-терка,сүзгіш-сито,үлкейткіш әйнек-лупа,іс-тәжірбие-эксперемент.
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеттері |
Балалардың әрекеттері |
|
Мативациялық түрткі болатын |
Шаттық шеңбері Үлкенге де біз Кішіге де біз Құрметпенен сіздерге Бас иеміз біз! -Сәлеметсіздер м? |
Шеңберге тұрып қимылдарды қайталайды. |
|
Ұйымдық іздену |
1.Жұмбақ шешу: Бақшада өседі Керек тағам деседі Бар қызыл,сарысы Дәмі тәтті бәрісі. -Дұрыс картошка екен. -Ендеше бүгін сендермен көкөністің түрі-картошкамен танысамыз. (Себеттегі картошкаларды көрсету) -Картошка-бақшада жерде өсетін көкөніс. 2.Картошка туралы слайд тамашалайық. 3.Дидактикалық ойын: «Картошкаадан жасалатын тағамдар» Картошканың суретін тақтаға іледі.Стрелкалар арқылы картошкадан жасалатын тағамдардың суреттерін іледі.(фри,дранки пюре,қуырылған картоп,чипсы,борщ,вареники,қабығымен пісірілген картоп). -Осылардың ішінде чипсы мен қуырылған картошканы көп жесе ағзаға зиян екен,ал қабығымен піскен картошка ағзаға пайдалы екен.(в мундире) 4.Сергіту сәті: «Көңілді күн» әніне қимылдар жасайды. 5.Қостілділік:картошка-картофель,су-вода,көкөніс-овощи,үккіш-терка,сүзгіш-сито,үлкейткіш шыны –лупа. 6.Іс-тәжірбиелік орталыққа саяхатқа бару.
Картошканы ұстап көреді,түрін-түсін сипаттайды. Үлекейткіш шынымен картошканың өзекшесін көреді. Картошканы қатты,ұстағанда салқын сезіледі.Ол жылы жерде жатса осылай өніп,өзекшелер пайда болады.Сондықтан өніп кетпес үшін салқын жерлерде сақтайды.
Өнген картошканы көктемде далада жердегі топырақты қазып отырғызамыз.Ол жаз бойы жауын суы мен суарудың және күннің ыстығымен өседі.Түбін қопсытып түптейміз.Картошкалар гүлдейді.Гүлдері ақ және көкшіл түсті болады.
-Картошканы екі балаға аршыту.(Арнайы аршығыш құралмен). -Міне сырты аршылған кезде кір болады,жабысқақ сияқты келеді. Біз оның кірін кетіріп таза сумен жуамыз. -Қолымызға жабысқақ болып келген зат- ол крахмал.
Нәтиже:Картошканың құрамында су бар.(Тақтаға судың суретін ілу).
Стакандағы суды қарау. -Судың түсі қандай? Нәтиже:-Су ақшыл мөлдір емес. -Неге мөлдір болмады? Қорытынды:Суда крахмал бар және ол толық ерімейді(кеседегі крахмалды көрсету) Картошканың құамында су мен крахмал бар екен.Сонымен қатар крахмалдан басқа мениралды заттар да бар. 7.Шығармашылық орталыққа бару. -Балалар,енді біз сендермен шығармашылық орталыққа саяхатқа барайық. 1.Орталық картошкадан көрмеге заттар жасау. -Балалар,осы картошкадан әртүрлі ертегі кейіпкерлерін жасауға болады.Мысалы:мынандай чебурашка,жауын құртын,кірпіні,смешариктарды т.б заттар. 2.Сурет шығармашылық орталығы. -Осы шығармашылық орталықта сендер картошкадан жасалған дайын трафареттерден сурет салу. -Дайын трафареттерді гуащқа матырып,ақ қағаз бетіне бастырамыз.Ортасындағы бейнені шығарамыз. |
Картошка. Слайд тамашалайды. Тақтаға суреттерін іледі. -Пайдасы және зияны туралы айтады. -Қимылдарды қайталайды. Сипаттайды қызыл,сары,қоңыр түсті болатындарын айтады. Үлкейткіш әйнекпен картошканы көреді.3-4 бала. Ақ халат киіп өздері топыраққа отырғызады. Қайталап айтады. -Құрамында су және крахмал бар екенін айтады. -Су-ақшыл.Мөлдір емес. Кеседегі крахмалды көреді. Картошканың құамында су мен крахмал бар екенін айтады. Сөздерді қайталайды. Картошкадан чебурашка мен смешарикер мен кірпі жасату. Дайын трафареттермен сурет салады. |
|
Рефлекстік түзету |
Қорытындылау. -Балалар,бүгін біз немен таныстық? -Неге іс-тәжірбие жасадық? -Ол қайда өседі екен? -Жеміс пе әлде көкөніс па? -Картошкамен қандай заттар жасауға болады екен? |
Картошкамен таныстық. Картошкаға іс-тәжірбие жасадық. -Бақшада. -Көкөніс. |
шағым қалдыра аласыз













