"ЭКСПО-2017" көрмесі- ел тарихындағы ірі оқиға

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"ЭКСПО-2017" көрмесі- ел тарихындағы ірі оқиға

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер.


МЕКТЕП: «Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі» КММ

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 11

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

«ЭКСПО-2017» көрмесі – ел тарихындағы ірі оқиға 2 БЖБ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.6.1 - жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау).

11.4.1.1 - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтіндегі негізгі ойын түсіну, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу, орфографиялық нормаларды білу;

Көпшілігі: берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу;

Кейбір оқушылар: жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Бағалау критерийі

  • Мәтін бойынша ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;

  • Редакциялайды;

  • Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Ойлау

дағдысының

деңгейі

Талдау, жинақтау.

Құндылықтарға

баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)

Алдыңғы білім

Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі туралы білімдерін тереңдетеді.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


































Сабақтың ортасы








































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

- Балалар, суретте не бейнеленген?

Ойтүрткі сұрақтары.

1. «ЭКСПО» көрмесінің тарихы туралы не білесіңдер?

2. Халықаралық ЭКСПО көрмелері адамзат баласына қандай өнертабыстарын сыйлады? Мысал келтіріңдер.

3. Қазақстан астанасында өткен көрмеде таныстырылған

ғылым жетістіктері туралы не білесіңдер?

4. Суреттегі ғимарат қалай аталады?

(оқушылар жауабы тыңдалады).

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

Мәтінді оқып, мәлімет алыңдар.

Тапсырма. 3-тапсырма. Қате берілген тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай түзетіп, «Болашақтың энергиясы» тақырыбында мәтін жазыңдар.

Жай сөйлем түрлерін ажыратыңдар.

Баламалы энергиа көздері, онтайландыру, кеңауқымды

жоба, табиғи қайнаркөзі, адам ден-саулығына пайдалы орта,

шикі зат көзі, еуропа елдері, заманауй технология, табиғи

ресурстерді сақтау.


ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

4-тапсырма. Оқылым мәтінін негізге алып, «ЭКСПО-2017» көрмесінің ел тарихындағы ірі оқиға екенін дәлелдеп, ойталқы ұйымдастырыңдар. (Оппоненттер пропоненттің пікірін талқылайды).

Дескриптор:

  • Оқылым мәтінін негізге алып, ойталқы ұйымдастырады;

  • Оппоненттер пропоненттің пікірін талқылайды;

  • Ой қорытындысын шығарады.

ҚБ

5-тапсырма. Оқылым мәтінінен бірнеше мысал алып, тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтінінен бірнеше мысал алады;

  • Сөйлемдегі тыныс белгілерді анықтайды;

  • Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді.

ҚБ


11-Сынып. Қазақ тілі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


Бөлім Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Оқу мақсаты

11.2.2.1 таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы);

11.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу;

Бағалау критерийі Білім алушы таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы таниды (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады

Ойлау дағдысының

деңгейлері Қолдану

Орындау уақыты 15-20 минут


Тапсырмалар

Әбу Насыр әл-Фараби еңбектерінің ішіндегі ең шоқтығу музыка саласы. Оның «Музыканың ұлы кітабы биігі құрғақ музыкалық шығарма емес, бүкіл атты трактаты ғылымның философиялық мәселелері мол қамтылған, муза- ортағасырлық ғылымдардың сындарлы ескерткіші. Мұнда каның тәжірибелік және теориялық негізін қалап, музы- калық аспаптарда қалай жүзеге асыру жолдарын көрсетіп береді. Нақтылап айтқанда, Фараби теориялық ғылым жасаудың үш шарты негізінде музыка теориясын өз бетінше жаңадан жасап шығады. «Музыканың ұлы кітабы» бірнеше ғылымының негіздері», «Музыкалық аспаптар», «Музы- тараудан тұрады: «Музыка ғылымына кіріспе», «Музыка, калық композиция». Бұл еңбек XV ғасырда латын тіліне аударылып, Еуропада музыка ғылымының дамуына үлкен практикасында қазір қолданып жүрген он екі жарты TОНДЫҚ музыкалық жүйенің бастамасы бар.

(Мұхит Салқынбаевтың «Әл-Фарабидің музыкалық мұрасы» еібегінен)

Тапсырма оқылым мәтінінің мақсатын, стилін және тілдік ерекшеліктерін талдаңдар.

Мәтіннің мақсаты

Стильдік орны

Тілдік амал-тәсілдері




2-тапсырма

Қате берілген тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай түзетіп, «Болашақ энергиясы» тақырыбында қысқаша мәтін құрап жазыңыздар.

Баламалы энергиа көздері, онтайландыру, адам ден-саулығына пайдалы орта, заманауй технологиа, табиғи ресурстерді пайдалану, шикі зат көзі.


Дескрипторлар


Бағалау критерилері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы таниды (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы);

1

Мәтінді мұқият оқыды

Мәтіннің мақсатын анықтады

Стильдік сипатына талдау жасады

Тілдік амал-тәсілдерді анықтады

1

1

1

1

мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады


2

Қате берілген тілдік бірліктерді табады

орфографиялық нормаға сай түзетті

«Болашақ энергиясы» тақырыбында қысқаша мәтін құрды

Сауатты жазды

1

1


1



1

Барлық балл саны:

8



Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.


Оқушылар ойтүрткі сұрақтарын жауап береді.




















Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.




Мәтінді оқып, мәлімет алыңдар.












Қате берілген тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай түзетіп, «Болашақтың энергиясы» тақырыбында мәтін жазыңдар.

Жай сөйлем түрлерін ажыратыңдар.
















Ойталқы туралі түсінік қалыптастырады.







Оқылым мәтінін негізге алып, «ЭКСПО-2017» көрмесінің ел тарихындағы ірі оқиға екенін дәлелдеп, ойталқы ұйымдастырыңдар.






Оқылым мәтінінен бірнеше мысал алып, тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіріңдер.



10 баллдық жүйе бойынша бағалау

























Дескриптор:

-Мәтінді оқып, ақпарат алады; 1б

-Қате берілген тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай түзетеді;1б

-Берілген тақырыпта мәтін жазады;1б

-Жазған мәтініндегі жай сөйлем түрлерін ажыратады.1б




Дескриптор:

-Оқылым мәтінін негізге алып, ойталқы ұйымдастырады;1б

- Оппоненттер пропоненттің пікірін талқылайды;1б

-Ой қорытындысын шығарады.1б






Дескриптор:

-Оқылым мәтінінен бірнеше мысал алады;1б

-Сөйлемдегі тыныс белгілерді анықтайды;1б

-Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді.1б

ҚБ


11-сынып «Қазақ тілі»

Оқулығы





































«Алматы ақшамы» газетінен



















































Рефлексия





К ері байланыс: «Менің баспалдағым»




Үй тапсырмасы

8-тапсырма



https://docs.google.com/document/d/1KvVoJNg5ZzTUti-mogyPwFXJB9U-3ZkR/edit?usp=sharing&ouid=114701097231624307464&rtpof=true&sd=true











11-Сынып. Қазақ тілі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


Бөлім Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Оқу мақсаты

11.2.2.1 таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы);

11.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу;

Бағалау критерийі Білім алушы таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы таниды (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады

Ойлау дағдысының

деңгейлері Қолдану

Орындау уақыты 15-20 минут


Тапсырмалар

Әбу Насыр әл-Фараби еңбектерінің ішіндегі ең шоқтығу музыка саласы. Оның «Музыканың ұлы кітабы биігі құрғақ музыкалық шығарма емес, бүкіл атты трактаты ғылымның философиялық мәселелері мол қамтылған, муза- ортағасырлық ғылымдардың сындарлы ескерткіші. Мұнда каның тәжірибелік және теориялық негізін қалап, музы- калық аспаптарда қалай жүзеге асыру жолдарын көрсетіп береді. Нақтылап айтқанда, Фараби теориялық ғылым жасаудың үш шарты негізінде музыка теориясын өз бетінше жаңадан жасап шығады. «Музыканың ұлы кітабы» бірнеше ғылымының негіздері», «Музыкалық аспаптар», «Музы- тараудан тұрады: «Музыка ғылымына кіріспе», «Музыка, калық композиция». Бұл еңбек XV ғасырда латын тіліне аударылып, Еуропада музыка ғылымының дамуына үлкен практикасында қазір қолданып жүрген он екі жарты TОНДЫҚ музыкалық жүйенің бастамасы бар.

(Мұхит Салқынбаевтың «Әл-Фарабидің музыкалық мұрасы» еібегінен)

Тапсырма оқылым мәтінінің мақсатын, стилін және тілдік ерекшеліктерін талдаңдар.

Мәтіннің мақсаты

Стильдік орны

Тілдік амал-тәсілдері




2-тапсырма

Қате берілген тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай түзетіп, «Болашақ энергиясы» тақырыбында қысқаша мәтін құрап жазыңыздар.

Баламалы энергиа көздері, онтайландыру, адам ден-саулығына пайдалы орта, заманауй технологиа, табиғи ресурстерді пайдалану, шикі зат көзі.

Дескрипторлар


Бағалау критерилері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы таниды (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы);

1

Мәтінді мұқият оқыды

Мәтіннің мақсатын анықтады

Стильдік сипатына талдау жасады

Тілдік амал-тәсілдерді анықтады

1

1

1

1

мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады


2

Қате берілген тілдік бірліктерді табады

орфографиялық нормаға сай түзетті

«Болашақ энергиясы» тақырыбында қысқаша мәтін құрды

Сауатты жазды

1

1


1



1

Барлық балл саны:

8





















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
16
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі