Пән: Қазақ тілі
Т1
Күні:
Сынып: 6
|
Педагогтің
аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
ЭКСПО-2017»
көрмесі.
Тыныс
белгілері.
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаттары
|
6.3.3.1- ұсынылған тақырып
бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма,
кесте, сызба) түрінде
құрастыру;
6.4.5.1- қазақ
тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы)
түсіну, дұрыс қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
- ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба)
түрінде құрастыру;
- қазақ тіліндегі тыныс
белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс
қолдану.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Психологиялық
ахуал
Оқушыларды
түгелдейді, Сиқырлы қобдиша»
жаттығуы.
|
Нұсқау: Қатысушылар
шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар –
қағазға жазылған адамгершілік
қасиеттер. Жаттығу шарты: Қобдишадан әрқатысушы кезекпен
бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған
адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша
өзінің сыйлығын
айтады.
|
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Оқу
құралдары
|
Сабақтың
басы
|
Қызығушылықт ы
ояту1-тапсырма
С
|
І. Қызығушылықты
ояту.
1851 жылы Лондонда алғашқы көрмені өткізгелі
бері, ЭКСПО-ға бүкіл әлемнен миллиардтан аса адам келген.
Жұртшылықты техникалық жаңалықтарды бірінші болып тамашалау
мүмкіндігі қызықтырады. Дәл осы ЭКСПО-дан кейін телефон, рентген
аппараты, сыдырма ілгек, балмұздаққа арналған вафлядан жасалған
стақан, телехабар тарату, сенсорлық экран және т.б. дүниелер біздің
күнделікті тұрмысымызға жол тартқан. Бүкіләлемдік көрмелерде
көрсетілген ең танымал деген 10 жаңалықты есімізге
түсірейік.
Мұғалім ЭКСПО көрмесінде
көрсетілген ең танымал ашылуларды ұсынады. Оқушылар суретке қарап,
бұл затсыз өмір қандай болатыны туралы ойланады және жауап
береді.
|
Дескриптор:
мәтіннің атауын талқылайды
және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені
болжайды
|
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқылым
4а-тапсырма.
Топтық
жұмыс
|
Берілген мәтінді мұқият
оқыңдар.
Сөйлемдердің соңына тиісті тыныс белгілерін қойыңдар.
Себебін түсіндіріңдер.
Мәтін 3 топқа бөлініп
беріледі.
|
Дескриптор:
-Мәтінмен толық оқып
танысады;
- сөйлем соңына тиісті тыныс
белгілерін қояды;
-себебін
түсіндіреді
|
|
Сергіту
сәті
|
«Сымсыз
телефон» ойыны
|
Оқушылар сапқа тізбектеліп тұрады.
Мұғалім сапта 1-ші тұрған баланың құлағына сыбырлап пәнге
байланысты бір сөзді айтады. Қалған ойыншылар құлақтарын жауып
тұрады. Ол сөзді естіген ойыншы сыбырлап екінші ойыншыға «не
естіді» соны айтады. Осылайша барлық ойыншы оқушылар бір-біріне не
естігенін кезек-кезек айтып шығады. Ең соңғы ойыншы бала не
естігенін айтқанда, ол сөз ең алғашқы сөзден мүлдем басқа сөз болып
шығуы мүмкін. Сөз қай жерде бұрмаланса, сол жерден телефон сымы
үзілген деп есептеліп, үзген бала ойыннан
шығады.
|
|
|
|
Жазылым
Жұптық
тапсырма.
|
Тұтас
мәтіндер – құрылымы бар, сөз, сөйлем,
абзацтардан құралған
мәтіндер.
Тұтас емес
мәтіндерге кесте, сызбалар,суреттер,
графиктер мен диаграммаларды
жатқызамыз.
1-қадам. Мәтіннен негізгі
деректерді анықтап
жазыңдар
2-қадам. Мәтіндегі
деректерді қолданып, тұтас емес мәтін,
яғни диаграмма, кесте,
сызба құрастырыңдар. (жұптар қай түрін
құрастыратынын жеребе түрінде берілген карточка бойынша алып
анықтайды)
|
Дескриптор:
-оқылым мәтінінен негізгі
деректерді жинақтайды
- графиктік мәтін (диаграмма,
кесте, сызба) түрінде
құрастырады
|
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
|
2б-тапсырма.
Жеке
жұмыс
|
https://wordwall.net/hu/resource/56472736
Берілген тест сұрақтарына әр
оқушы жеке жауап береді. Соңынан дұрыс жауап берілген сұрақтар саны
тексеріледі,
бағаланады.
|
Дескриптор;
|
|
Кері
байланыс
3
минут
|
Рефлексия. «321»
әдісі
Үй
тапсырмасы:
|
Жақсы түсінген 3
мәселе.
Қиындық туғызған 2
нәрсе.
Туындаған 1
сұрақ.
Құрамында лепті, сұраулы,
хабарлы сөйлемдері бар кез-келген тақырыпта әңгіме
жазыңдар.
|
|
|