Сабақтың
басы
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
*Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Оқушыларды түгендеп, зейінін
сабаққа аудару. Жағымды ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Лаңкестік -адам өміріне төнген
тосын қатер» тақырыбына конспект
жазу.
|
Оқиды,
талдайды,ойла
рын
айтады.
|
Дескриптор:
Жалпы -2
балл.
Конспектіні оқиды,талдайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
№1.Тыңдалым
тапсырмасы.
«Экстремизм және террорлық әрекет»
1.Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма.ЖЖ.
Сөзжасамдық және синтаксистік
нормаларды сақтап тыңдалым мәтінінен ақпараттарды
жазу.
Терроризм
– жарылыс істеу, өртеу не басқа әрекеттер,
адамдардың апатына қауіп-қатер жасайтын, мүлікке зиян келтіру жасау
немесе басқа қоғамдық қатерлердің болу ақыры, егер бұл әрекеттер
қоғамдық қауіпсіздікті бұзуға мақсатталған болса, халықты қорқыту
не басқарушы органдар шешіміне әсері, және де нұсқалған әрекеттерді
сол мақсаттарда қауіп-қатер істеу.
Экстремизм (
«шеттеу» яғни орталықтан ауытқу, белгіленген
жерден тыс кету деген мағына береді) — жалпы тәртіпті
мойындамайтын, өзінің пікірімен ғана іс-әрекет жасаушы дегенді
білдіреді. Экстремизмнің пайда болу себебі, адамның надандыққа,
көрсеқызарлыққа бейімделген көзқарасынан пайда
болады.
2.
Жұптық жұмыс.Берілген пікірді жұбыңызбен
дәлелдеңіз.
Экстремизмнің мақсаты-қоғамда үрей
туғызу.
Террорлық әрекет-саяси күштер арасындағы қақтығыстардың
нәтижесі.
№2.Жазылым.
Тыңдалым
мәтінінде көтерілген мәселе
бойынша қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды
қолданып, «Біз экстремизм мен
терроризмге қарсымыз» өз ойын
дәлелдеп эссе жазу. Менің ойымша..., өйткені..., себебі, мен оны былай түсіндіремін... осыған байланысты
мынадай қорытынды шешімге келдім ...
|
Тыңдалымды
тыңдайды.
Экстремизм және террорлық
әрекеттің зиянды әсерін айтып
талқылайды.
Сөзжасамдық және синтаксистік
нормаларды сақтап тыңдалым мәтінінен ақпараттарды
жазады.
|
Дескриптор:
Жалпы -3
балл.
Мәтінді
талқылайды,
ақпа
раттарды жазып
алады.
Дескриптор:
Жалпы -2
балл.
-Берілген пікірді жұбымен бірге
дәлелдейді..
Дескриптор:
Жалпы -3
балл.
-көтерілген мәселе
бойынша қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып,эссе
жазады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Ютуб
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
5
мин.
|
«Бір ауыз
сөз» әдісі бойынша оқушылардан кері
байланыс алу.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Оқушылар
1-10 баллдық жүйе бойынша
бойынша бағаланады.
|
|