|
Бөлім: |
8.2C Химиялық реакциядағы энергиямен танысу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
29.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар. №4 зертханалық тәжірибе «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.3 -экзотермиялық реакциялар жылу бөле жүретінін, ал эндотермиялық реакциялар жылу сіңіре жүретінін білу 8.3.1.4 –әртүрлі жанғыш заттардың қоршаған ортаға әсер ету салдарын түсіну |
|
Сабақтың мақсаты: |
Эндотермиялық, экзотермиялық реакциялар, жылу эффектісі ұғымдарын еске түсіріп, ол бойынша есеп шығарады Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялары бойынша сандық есептер шығарады Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топ ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады. |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады |
1. Экзотермиялық реакциялар бұл- 2.Эндотермиялық реакциялар бұл- 3. Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар |
Дескриптор: Экзотермиялық реакцияларға түсінік береді-1 балл Эндотермиялық реакцияларға түсінік береді-1 балл "Жылу эффектісі" ұғымына түсінік береді-1 балл Термохимиялық теңдеулер ұғымына түсінік береді-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Презентация |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Химиялық диктант Жылу сіңіріле жүретін реакция - ..... реакция деп аталады. Экзо грекше ... деген мағынаны білдіреді. Реакция кезінде бөлінетін немесе сіңірілетін жылуды ... әрпімен белгілейді. Реакцияның жылу эффекті көрсетілген химиялық реакциялар ....деп аталады. |
Дескриптор: Химиялық диктантты жазады-1 балл Заттардың түзілу жылуын жазады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Мына реакциялардың қайсысы эндотермиялық, қайсысы экзотермиялық екенін көрсетіңдер: C + O2 → CO2 + 402кДж 2Cu + O2 → 2CuO + 276кДж H2 + I2 → 2HI – 50кДж CH4 + 2O2 → CO2 + 2H2O + 892кДж N2 + O2 →2NO – 180.8кДж |
Дескриптор: Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды-1 балл Эндотермиялық реакцияның ерекшеліктерін айтады-1 балл Экзотермиялық реакцияның ерекшеліктерін айтады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 3-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Реакцияның жылу эффекті деген не? 2. Экзотермиялық және эндотермиялық реакцияларға мысал келтір. 3. Жылу эффекті мен жану жылуының айрмашылығы неде? 4. Химиялық реакцияның жылу эффектісінің шамасы қандай факторларға тәуелді болады? 5. Өрттен сақтану шаралары? |
Дескриптор: Қойылған сұрақтарға жауап береді-1 балл Кинетикалық теория тұрғысынан бөлшектердің энергия өзгерісін сипаттайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар. №4 зертханалық тәжірибе «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар»
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар. №4 зертханалық тәжірибе «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар»
|
Бөлім: |
8.2C Химиялық реакциядағы энергиямен танысу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
29.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар. №4 зертханалық тәжірибе «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.3 -экзотермиялық реакциялар жылу бөле жүретінін, ал эндотермиялық реакциялар жылу сіңіре жүретінін білу 8.3.1.4 –әртүрлі жанғыш заттардың қоршаған ортаға әсер ету салдарын түсіну |
|
Сабақтың мақсаты: |
Эндотермиялық, экзотермиялық реакциялар, жылу эффектісі ұғымдарын еске түсіріп, ол бойынша есеп шығарады Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялары бойынша сандық есептер шығарады Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топ ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады. |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады |
1. Экзотермиялық реакциялар бұл- 2.Эндотермиялық реакциялар бұл- 3. Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар |
Дескриптор: Экзотермиялық реакцияларға түсінік береді-1 балл Эндотермиялық реакцияларға түсінік береді-1 балл "Жылу эффектісі" ұғымына түсінік береді-1 балл Термохимиялық теңдеулер ұғымына түсінік береді-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Презентация |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Химиялық диктант Жылу сіңіріле жүретін реакция - ..... реакция деп аталады. Экзо грекше ... деген мағынаны білдіреді. Реакция кезінде бөлінетін немесе сіңірілетін жылуды ... әрпімен белгілейді. Реакцияның жылу эффекті көрсетілген химиялық реакциялар ....деп аталады. |
Дескриптор: Химиялық диктантты жазады-1 балл Заттардың түзілу жылуын жазады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Мына реакциялардың қайсысы эндотермиялық, қайсысы экзотермиялық екенін көрсетіңдер: C + O2 → CO2 + 402кДж 2Cu + O2 → 2CuO + 276кДж H2 + I2 → 2HI – 50кДж CH4 + 2O2 → CO2 + 2H2O + 892кДж N2 + O2 →2NO – 180.8кДж |
Дескриптор: Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды-1 балл Эндотермиялық реакцияның ерекшеліктерін айтады-1 балл Экзотермиялық реакцияның ерекшеліктерін айтады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 3-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Реакцияның жылу эффекті деген не? 2. Экзотермиялық және эндотермиялық реакцияларға мысал келтір. 3. Жылу эффекті мен жану жылуының айрмашылығы неде? 4. Химиялық реакцияның жылу эффектісінің шамасы қандай факторларға тәуелді болады? 5. Өрттен сақтану шаралары? |
Дескриптор: Қойылған сұрақтарға жауап береді-1 балл Кинетикалық теория тұрғысынан бөлшектердің энергия өзгерісін сипаттайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз















