Сабақ қамтитын оқу
мақсаттары
|
10.3.1.1 ғылыми-көпшілік
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық
жазу;
10.4.5.1 сөйлем және
мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу.
|
Сабақ мақсаты
|
Барлық
оқушылар: тілдік құралдарды орынды
қолданып нұсқаулық жазу, тілдік
нормаларды сақтай білу,
сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу;
Көпшілігі: жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық
жазу, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу, сөйлем
және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу.
Кейбір оқушылар:
ғылыми-көпшілік стильдің
жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды
қолданып, нұсқаулық жазу, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды
сақтай білу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды
психологиялық ахуал.
ІІ. Қызығушылықты
ояту.
-
Балалар, суретте не
бейнеленген?
-
«Ел астанасы – сәулет
өнерінің жаңа тынысы» деген ұғымды қалай
түсінесіңдер?
-
Елорданың жаңа бейнесін
сипаттайтын қандай ғимараттарды атай
аласыңдар?
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ
Оқылым мәтіндерін
оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1» әдісімен түйіндеңдер. Мәтін
мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5 сөзге қысқартыңдар, соңында 1
кілт сөзді атаңдар.
5
сөйлем__________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5 сөзге
қысқарту______________________________________
____________________________________________________________________________________________________________
1 кілт сөзді
атау._______________________________________
__________________________________________________
Дескриптор:
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
Оқушылар топ ішінде
«Нұсқаулық деген не? Оны қайдан кездестірдіңіздер?» деген сұрақтар
бойынша әңгімелеседі. Мұғалім қысқаша түсінік
береді.
Нұсқаулық -
1. Әлденені орындау, жүзеге асыру тәсілі мен тәртібін
бекітетін тәртіптер жинағы.
2. Жалпы алғанда нұсқау.
3. Жоғарғы басшылықтың бұйрықтары немесе басқа
мемлекеттік органның заңнамалық, актінің қолдану тәртібін анықтау
және түсіндіру мақсатында шығарылатын заңдық
күші бар кұқықтык
акт.
6-тапсырма. Оқушыларға
нұсқаулықтардың үлгілері беріліп, ортақ белгілерін, ерекшеліктерін
анықтау тапсырылады.
Оқушылар ғылыми-көпшілік стильдің ерекшеліктерін сақтап,
елордаға келген туристерге арнап нұсқаулық жазады. Сөз саны – 100.
Топтар өзара нұсқаулықтарды оқып,
бағалайды.
Дескриптор:
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
3-тапсырма. Мәтіндердегі үтір мен
тырнақшаның қойылу себебін
түсіндіріңдер.
Дескриптор:
-
Оқылым мәтіндеріндегі үтір мен тырнақшаның
қойылу себебін түсіндіреді;
-
Топтық тапсырмаларды
орындайы;
-
Әр топ өз тапсырмасын
қорғайды.
ҚБ
|
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар
жағымды ахуал
қалыптастырады.
Оқушылар сұрақтарға дауап беру арқылы
сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Мәтінді оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1»
әдісімен түйіндейді. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5
сөзге қысқартады, соңында 1 кілт сөзді
анықтайды.
Оқушылар топ ішінде «Нұсқаулық деген не? Оны
қайдан кездестірдіңіздер?» деген сұрақтар бойынша
әңгімелеседі.
Сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды
сақтайды;
ғаламтор желісінен алынған мәтінді
редакциялап, қайта жазады.
Оқылым мәтіндеріндегі үтір мен тырнақшаның
қойылу себебін түсіндіреді;
Топтық тапсырмаларды
орындайы;
Әр топ өз тапсырмасын
қорғайды.
|
ҚБ
«Смайлик»
Өте жақсы Жақсы Орташа
«Смайлик»
Өте жақсы Жақсы Орташа
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
|