Материалдар / "Ел астанасы - сәулет өнерінің жаңа тынысы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Ел астанасы - сәулет өнерінің жаңа тынысы"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ел астанасы - сәулет өнерінің жаңа тынысы" тақырыбындағы ҚМЖ. Сабақ мақсаты: 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу; 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
101
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Сәулет өнері. Стильдік ерекшеліктер

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 10

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Ел астанасы – сәулет өнерінің жаңа тынысы.

Сабақ қамтитын оқу мақсаттары

10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу;

10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: тілдік құралдарды орынды қолданып нұсқаулық жазу, тілдік нормаларды сақтай білу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу;

Көпшілігі: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық жазу, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Кейбір оқушылар: ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық жазу, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Бағалау критерийі

  • ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданады;

  • нұсқаулық жазады;

  • сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолданады.

Жоспар:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


























Сабақтың ортасы






















Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ІІ. Қызығушылықты ояту.

  • Балалар, суретте не бейнеленген?

  • «Ел астанасы – сәулет өнерінің жаңа тынысы» деген ұғымды қалай түсінесіңдер?

  • Елорданың жаңа бейнесін сипаттайтын қандай ғимараттарды атай аласыңдар?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ

Оқылым мәтіндерін оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1» әдісімен түйіндеңдер. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5 сөзге қысқартыңдар, соңында 1 кілт сөзді атаңдар.

5 сөйлем__________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5 сөзге қысқарту______________________________________

____________________________________________________________________________________________________________

1 кілт сөзді атау._______________________________________

__________________________________________________

Дескриптор:

  • мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем жазады;

  • оны 5 сөзге қысқартады;

  • соңында 1 кілт сөзді атайды;

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Оқушылар топ ішінде «Нұсқаулық деген не? Оны қайдан кездестірдіңіздер?» деген сұрақтар бойынша әңгімелеседі. Мұғалім қысқаша түсінік береді.

Нұсқаулық -

1. Әлденені орындау, жүзеге асыру тәсілі мен тәртібін бекітетін тәртіптер жинағы.

2. Жалпы алғанда нұсқау.

3. Жоғарғы басшылықтың бұйрықтары немесе басқа мемлекеттік органның заңнамалық, актінің қолдану тәртібін анықтау және түсіндіру мақсатында шығарылатын заңдық күші бар кұқықтык акт.

6-тапсырма. Оқушыларға нұсқаулықтардың үлгілері беріліп, ортақ белгілерін, ерекшеліктерін анықтау тапсырылады.

Оқушылар ғылыми-көпшілік стильдің ерекшеліктерін сақтап, елордаға келген туристерге арнап нұсқаулық жазады. Сөз саны – 100. Топтар өзара нұсқаулықтарды оқып, бағалайды.

Дескриптор:

  • стильдік ерекшеліктеріне сай нұсқаулық жазады;

  • тілдік құралдарды орынды қолданады.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

3-тапсырма. Мәтіндердегі үтір мен тырнақшаның қойылу себебін түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтіндеріндегі үтір мен тырнақшаның қойылу себебін түсіндіреді;

  • Топтық тапсырмаларды орындайы;

  • Әр топ өз тапсырмасын қорғайды.

ҚБ

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.





Оқушылар сұрақтарға дауап беру арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.









Мәтінді оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1» әдісімен түйіндейді. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5 сөзге қысқартады, соңында 1 кілт сөзді анықтайды.





































Оқушылар топ ішінде «Нұсқаулық деген не? Оны қайдан кездестірдіңіздер?» деген сұрақтар бойынша әңгімелеседі.


Сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды;

ғаламтор желісінен алынған мәтінді редакциялап, қайта жазады.






Оқылым мәтіндеріндегі үтір мен тырнақшаның қойылу себебін түсіндіреді;

Топтық тапсырмаларды орындайы;

Әр топ өз тапсырмасын қорғайды.







ҚБ














«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа




























«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа








ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап

10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы





































Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: 7-тапсырма




































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!