Материалдар / Ел бірлігін сақтау-бабалар аманаты 11сынып Қмж
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ел бірлігін сақтау-бабалар аманаты 11сынып Қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Ел бірлігін сақтау-бабалар аманаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
54
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

5-сабақ.

Бөлім:

11. Толеранттық – ел бірлігі. Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл»повесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

5. Ел бірлігін сақтау-бабалар аманаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау

11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогті үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату.

Сабақтың мақсаты:

көркем шығарманы тыңдайды, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасай алады;

ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогті үйлестіре қолданады, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орната алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Өзін- өзі тексеру

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Өткен білімді еске түсіру


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Бір-біріне сұрақтар қояды.

Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру





Слайдтар



Суреттер топтамасы


Мағынаны ашу.

26 мин.




Ж аңа білім

Сөздік жұмысы

Мұғалім көмектеседі, толықтырады.

1-тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді.

3-тапсырма

Жұптық жұмыс

О қушыларды ынтымақтастыққа баулиды.

Айтылым

Сенімділік-надежность

Ниет-намерение

Игі іс-благое дело

Құлшыныс-усердие

Айқындалған-определены

Айтылым

Суреттерге қарап, мәтін құрайды. «Болжау стратегиясын» пайдаланып, өз болжамын айтады.

Тыңдалым Айтылым

Парталас досымен тыңдалған мәтін бойынша 3 сұрақтан жазып, диалог құрады. Берілген сұрақтарға жауап береді. «Бірге ойлаймыз» тәсілі арқылы жұптық жұмыс орынайды.






Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Оқшау сөздерді қолданады

-Сипаттайды

Смайликтер.

Дескриптор

4 балл

-Сұраққа жауап береді

-Сұхбаттасады

«Жетістік баспалдағы» тәсілі


Оқулық, жұмыс дәптерлері.







Интербелсенді тақта





Слайдтар




Тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, үлгі көрсетеді.

Айтылым.

«Акроним» тәсілі бойынша талдау.

Т О Л Е Р А Н Т Т Ы Л Ы Қ

Б І Р Л І К

А М А Н А Т


Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

-Ойын айтады

-Талдайды

«Жұлдызша» тәсілі арқылы кері байланыс орнатылады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.


5-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.








4- тапсырма

Жеке жұмыс



6- тапсырма

Жеке жұмыс




Тапсырма

Жеке жұмыс







Ойтаразы

Оқылым Айтылым

Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

1-топ: «Блум түймедағы» тәсілі арқылы тақырыпты талдайды. Тақырып қойып, негізгі идеясын анықтайды.

2-топ: Мәтін мазмұны бойынша түсінгенін «РАФТ» тәсілін пайдаланып, айтып шығады.

3-топ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» тәсілі арқылы тірек сөздерді теріп жазып, мәтін бойынша өз ойларын, пікірлерін айтады.

Тыңдалым Жазылым

Тыңдаған мәтіндегі негізгі және қосалқы ақпаратты кесте бойынша бөліп жазады.

Жазылым

Мәтін мазмұны бойынша берілген кестені толтырады. Тірек сөздерді пайдаланып, сөйлем құрайды.

Оқылым Айтылым

Тыңдалған мәтін бойынша берілген тұжырымдарды оқып, сұраққа жауап береді.

«ПОПС» формуласын қолданып, мәтінде көтерілген мәселеге өз пікірлерін жазады.

Айтылым

«БББ» кестесін толтырады.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

- Суреттейді

-Ойын айтады

-Талдайды

-Атайды

-Қолданады


«Суретті тест» тәсілі арқылы оқушыларға бағалау жасалады.





Дескриптор

3 балл

-Ойын дәлелдейді

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Кері байланыс

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, т.б.

Ғаламтордан тақырып туралы мәлімет.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!