Материалдар / Ел бірлігін сақтау-бабалар аманаты ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ел бірлігін сақтау-бабалар аманаты ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ел бірлігін сақтау-бабалар аманаты ҚМЖ 11-сынып 4-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
79
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

6-сабақ.

Бөлім:

11. Толеранттық – ел бірлігі. Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл»повесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

6.Ел бірлігін сақтау-бабалар аманаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру.

11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазу;

Сабақтың мақсаты:

әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға береді және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра алады;

ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Өзін- өзі тексеру

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Өткен білімді еске түсіру


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру



Мағынаны ашу.

2 6 мин.








Жаңа білім

Сөздік жұмысы










7-тапсырма:

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді,

берілген жаттығуларды орындатады.

Айтылым

Татулық-мир,согласие

Аманат-долг, поручение

Сақтау-сохранить

Өткен-прошлое

Жауапкершілік-ответственность

Асқақтау-проявлять гордость

Бұзылмайтын-неразрушимый

Тұрмыс-быт

Айтылым.

Мәтіндегі мақал- мәтелді тақырып ретінде алып, ой бөліседі.

*Ел бірлігі- ел теңдігі.

*Байлық- байлық емес, бірлік- байлық.












Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Сөйлем құрайды

-Көсемшені қолданады

«Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс.



11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері





Сөздіктер


8-тапсырма:

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

6-тапсырма

Жұптық жұмыс


Жазылым

Мәтіндегі ақпаратты және қосымша дереккөздерді пайдаланып, « бірлік» сөзіне кластер түзеді.

Мәтін бойынша берілген ақпараттың дұрыстығын анықтайды.


Айтылым

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сұхбаттасады.


Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Салыстырады

-Бағалайды

«Жарайсың, жақсы, орташа» арқылы бағалау жүргізіледі.



Дескриптор

4 балл

-Диалог құрады.

11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері




Интербелсенді тақта




Слайдтар




































Бекіту







Кері байланыс




Тапсырма

Топтық жұмыс


Топтық жұмыстың тиімділігін ұғындырады.

Оқушылардың түсінбеген тұстарына көмектеседі, түзету жұмыстарын жасайды.













Тапсырма

Жеке жұмыс




9- тапсырма

Жеке жұмыс







11-тапсырма

Жеке жұмыс

Рефлексия




Үй тапсырмасы

Айтылым

Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырмаларды орындайды.

1-топ: Тақырып бойынша «Адасқан сөздермен» сөйлем құрайды. Тақырып мазмұнын ашу үшін, сол сөйлемдермен мәтін құрайды, постер қорғайды.

2-топ: Тақырып бойынша постер қорғайды. «Ел бірлігін сақтау жолында біз не жасай аламыз?». «Тұжырымдамалық карта» тәсілі арқылы бүгінгі өтіліп жатқан тақырып бойынша сурет, кесте, ойдың түйінді идеясы, график т.б. салуға немесе дайын материалды жапсыруға болады. Карта тақырыпты ашатындай болу керек.

3-топ: Сұрақтар қояды. Мұағлім ұсынған бірнеше жауаптар бойынша сұрақ құрастырады.

Жазылым

Тақырып бойынша өз пікірі мен ұлы тұлағалардың пікірі бойынша «Қос жазба» күнделігін толтырады.

Жазылым

Тұрақты тіркестердің мағынасын ашып жазады. Түсіндірме сөздікті пайдаланады.

*Қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман- тыныш, бейбіт заман

Айтылым

«Шығу парағы» пайдаланып, сұрақтарға жауап береді.

10-тапсырма

Дескриптор

5 балл

-Сөйлем құрайды

-Постер қорғайды

-Сұрақтар қояды

-Ойын айтады

-Пікірімен бөліседі


«Шапалақтау» тәсілі арқылы топ бір-бірін бағалап, кері байланыс орнатады.














Дескриптор

3 балл

-Сипаттайды






Дескриптор

3 балл

-Қорытынды ойын айтады




11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері





Кесте




Сызбалар




Ақ плакаттар





Парақтар








Суреттер топтамасы



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!