Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
2
мин
Өткен білімді еске
түсіру
10мин
Жаңа
білім
15мин
Бекіту
Кері
байланыс
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасамын.Түгендеп, оқушылардың назарын сабаққа
аударамын.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырамын.
Егер сіз спортты жақсы
көрсеңіз - парталасыңыздың басын
сипаңыз.
Егер сіз мектебіңізде
спорттық- іс шаралар жиі ұйымдасырылғанын қаласаңыз -аяқтарыңызды
топырлатыңыздар.
Егір сіздің сүйікті спортшыңыз
болса- қол соғыңыздар.
Қызығушылығын
ояту.

Өткен сабақты
пысықтау.
Пазл әдісі арқылы өтілген
тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап
береді.
-
Шыңғыс Айтматов туралы не
білесің?
-
Оның қандай шығармалары
бар?
-
Ш.Айтматов қай елдің
жазушысы?
-
«Ана -Жер -Ана»повесі не
туралы?
-
Повестің басты кейіпкері
кім?
-
Ол неге барып өз сырын
айтты?
-
Майсалбек өз хатында не- деп,
жазған?
-
Майсалбек кімнің
ұлы?
-
Ш.Айтматовтың балалық шағы қай
кезеңдерде өткен?
-
Оның шығармалары әлемнің қанша
тіліне аударылған?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін ,оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстырамын.
Жаңа
сабақ.
Оқушылар бейнеролик көру
арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.Көрген бейнеролик арқылы сұрақтар
қоямын.
-Бейнеролик кім
туралы?
-Қазақстандық қандай олимпиада
жеңімпаздарын білесің?
-Олардың ішінде кімді ерекше
жақсы көресің?Неге?
-Баркер кубогі қандай
спортшыларға беріледі?
ЖИ арқылы Бақтияр Артаевты
сөйлету.
Бақтияр Ғарифоллаұлы Артаев 14
наурыз, 1983 жылы, Тараз қаласы Жамбыл облысында дүниеге
келген.Боксшы. Олимпиада чемпионы, Вел Баркер кубогының иегері,
халықаралық спорт шебері, 1-дәрежелі Барыс орденінің
иегері.
2004 жылғы Грекияның Афины
қаласында өткен Олимпиадада бокстан 69 келі салмақ арасындағы жарыс
чемпионы, ересектер арасында бокстан Дүние жүзі чемпионатының қола
жүлдегері 2005 жыл қараша Мианьян қаласы, Қытай. 7 дүркін Қазақстан
чемпионы.
Сөздікпен
жұмыс.
Жігер-Сила,упорство
Жеңімпаз-победитель
Жүлде-приз
Жанкүйер-больельщик
Жаттықтырушы-тренер
Оз,озу-обгонять
Спротшы-спортсмен
1-тапсырма
Тыңдалым тапсырмасындағы
алған мағлұматтарымен постер
құрастыру.
Сергіту
сәті.
Шынығып жүйріктер,күштілер,
(жылап оқиды)
Әлемдік байқауға
барады.
Қол соғып,қуанып,жанкүйер,
(күліп оқиды)
Құттықтап, алдынан
шығады.
Білсең сен,балақай,айта
ғой,
Бұл қандай мамандық болады?
(қатты дауыстап оқиды)
2-тапсырма
Өлеңді Шульте кестесі
арқылы оқыту.
Балалар Шульте кестесі
арқылы жылдам ойлану,ойың тиянақты жеткізуге машықтанады. Өлең
шумағын ретімен көшіріп
жазу.
Спорт, спорт,
спорт
Денсаулыққа
пайдалы.
Секірген әрі
жүгірткен
Жаттықтырған
адамды.
Хоккейменен
волейбол
Допты теуіп
қақпаға
Ойнаймыз біз
футбол.
Шаңғы, коньки,
шанамен
Биік таудан
асамыз,
Бокс пенен
күресте
Алтын, күміс
алғанбыз.
Сабақты
бекіту.
-Бақтияр Артаев туралы не
білдің?
-Ол қандай спорт
шебері?
-Ол қай жерде дүниеге
келген?
-Неше дүркін чемпион
атанған?
Бағалау.
Әр оқушы алған кубоктарын
санап ,өзін -өзі
бағалайды.
Үйге
тапсырма.
«Менің сүйікті
спортшым»тақырыбына эссе
жазу.
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады.
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор: Жалпы –
балл.
- 10 ,20, 30 балдық ұяшық
таңдап, сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
Бейнеролик бойынша сұрақтарға
жауап береді.
Дескриптор:
ЖИ арқылы берілген ақпаратпен
танысады.
Жаңа сөздермен
танысады.
ЖИ берілген ақпарат бойынша
постер құрайды.
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
Берілген өлең шумағын түрлі
эмоцияме оқиды.
Дескриптор:
Өлеңді Шульте кестесі арқылы
оқиды;
Өлең шумағын рет-ретімен
оқиды.
Бекіту сұрақтарына жауап
береді.
.
|
ҚБ
Сабақ барысында
қалыптастыру
шы бағалау орын
алды.
ҚБ. «Әр жауапқа Кубок
таңбасыберіліп,бағалау жүзеге асады. Әрбір кубок 2 балдық жүйемен
бағаланады.

ҚБ:Сабақ
тың барлық уақытында оқушыға
мұғалім тарапынан
«Коммента
рий арқылы бағалау» іске
асады.
.
https://youtu.be/5UWvZ71kN88?si=csGfq12v2CeI3lRL
https://studio.d-id.com/share?id=1d5f5fa0c39c95dd7f5210da749cf6e3
https://padlet.com/joxalek/padlet-xmx0ep6bu8brswqr

|
Оқу
лық, жұмыс
дәптер
лері
Кітап, дәптер,
қалам
Слайд
Бейнебаян
|