Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
6.3.6.1 мәтіндегі
орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле
ережелеріне сүйеніп, түзету,
редакциялау;
6.4.3.1 неологизм, термин,
диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата
білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін
сабаққа
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.
І. ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ. Қызығушылықты
ояту.
«Елорда ел
экономикасының локомотивіне айналды» бейнежазбасын
(www.youtube.com) көріп, сұрақтарға жауап
беріңдер.
https://www.youtube.com/watch?v=bj3vzIAyD-c
1. «Астана – жаңа
қала» арнайы экономикалық аймағының ашылуы туралы не
ойлайсыңдар?
2. «Астана халқының
1/3 бөлігі – кәсіпкер» деген ақпарат сендерге қандай ой
салды?
3. Өздерің тұратын
елді мекенде экономиканың қай саласын дамытар
едіңдер?
Сабақ тақырыбы
мен мақсатын айқындайды.
ІІ.
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны
тану. Мәтінді
оқыңдар. Мәтін бойынша сұрақтарға
жауап беріңдер.
1. Астанадағы ірі
кәсіпорындар қала экономикасының
дамуына
ықпал ете
ме?
2. Елорданың
дамуы елімізге қаншалықты
қажет?
3-тапсырма.
Берілген термин сөздердің қатесін тауып, түзетіп
жазыңдар.
Актсия,
эканомика, дипозит, диф ренциал, жалақы, иновация, меңшік, патенд,
вальюта, жалпыұлттықөнім,
бютжет.
Дескриптор:
-
Мәтінді оқып,
сұрақтарға жауап береді;
-
қате жазылған сөздер
мен сөз тіркестерін сөздіктерге сүйеніп
түзетеді.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН.
2-тапсырма.
Оқылым мәтінінде кездесетін термин сөздерді теріп
жазыңдар.
5-тапсырма. Ғылым
салаларында кездесетін терминдер қатарын
толықтырыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын» әдісімен
бүгінгі тақырыпты әрқайсысы бір сөйлеммен
қорытындылайды.
|
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары
аударылады.
«Елорда ел экономикасының локомотивіне
айналды» бейнежазбасын (www.youtube.com) көріп, сұрақтарға жауап
беріңдер.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Мәтінді
оқып,
мәтін бойынша сұрақтарға жауап
беріңдер.
Берілген термин сөздердің қатесін тауып,
түзетіп жазыңдар.
Грамматикалық
тапсырмаларды орындайды.
Оқылым мәтінінде
кездесетін термин сөздерді теріп
жазады;
мағыналарын
анықтайды;
ғылым салаларында
кездесетін терминдер қатарын
толықтырады;
ойларын
дәлелдейді.
«Соңғы сөзді мен айтайын» әдісімен бүгінгі
тақырыпты әрқайсысы бір сөйлеммен
қорытындылайды
|
«Смайлик»
Өте
жақсы Жақсы Орташа
Қалыптастырушы
бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!
Қалыптастырушы бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!
|
6-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=bj3vzIAyD-c
(ҚР Президентінің ресми
сайты)
|