Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Елбасы-елдің тұтқасы 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбие сағатының тақырыбы: «Елбасы – елдің тұтқасы»
Мақсаты: Оқушыларға Қ.Р. Президенті Н.Ә.Назарбаев өмірі мен шығармашылыққа толы атқарылған істері туралы мәліметтер беру
Міндеттері:
1)
Оқушыларға президенттің ел үшін жасаған
істерін үлгі ету.
2) Оқушылардың өз Отанын , халқын сүйктін
азамат болып өсуге , елжандылыққа, патриоттық сезімге
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі:
Сабақтың әдісі:түсіндіру, сұрақ-жауап,
талдау, жинақтау.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд,
буклет, нақыл
сөздер.
Барысы:
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру |
Әнұран орындалады |
1-жүргізуші( ):
Ауыр
күнді артымызға тастауы – 2-жүргізуші:( )
Тәуелсіздік – рухы күшті ғажап күн, 1-жүргізуші:( )Армысыздар, қадірменді қонақтар,құрметті ұстаздар мен студенттер! 2 -жүргізуші( ): 1-желтоқсан Тұңғыш Президент күніне арналған тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер! 1 -жүргізуші: Бүгін 1-ші желтоқсан – Қазақстан Республикасында Тұңғыш Президент күні болып елімізде 2 ші жыл тойланып отыр. |
Топқа бөлу |
|
|
Ұй тапсырмасы |
|
«Тұңғыш президент» шығармашылық жұмыс |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу |
Елбасы-елдің тұтқасы бейне ролик
|
|
Сиқырлы қорап |
«Елбасы өткен белестер» слайд «Тәуелсіздік жолында» бейне ролик «Әлем таныған –Елбасы» «Елбасының жетістіктері» слаид |
Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар жазады да қорапқа салады Оқушылар «Менің Президентім» постер құру |
Қорытынды |
|
Оқушылар өздері жазған сұрақтарына жауып береді |
Рефлексия |
|
Телеграмма |
№39 Үлкен Сұлутөр орта мектебі
Тәрбие сағатының тақырыбы: «Елін сүйген, елі сүйген-Елбасы»
Сынып жетекші: Олжабаева Ж.Ж.
Сынып: 11
2017-2018 оқу жылы
1-жүргізуші( ):
Ауыр
күнді артымызға тастауы –
Қиын сәтте қиындықтан қашпауы.
Тілім, дінім, ұлтым қайта көгерген,
Елбасымыз Нұрағаңның бастауы
2-жүргізуші:( )
Тәуелсіздік – рухы күшті ғажап күн,
Артта қалды бодан болған азап күн.
Елім, жерім, қазағым деп тебіренем,
Өйткені мен – тәуелсізбін, азатпын!
1-жүргізуші:( )Армысыздар, қадірменді қонақтар,құрметті ұстаздар мен студенттер!
2 -жүргізуші( ): 1-желтоқсан Тұңғыш Президент күніне арналған тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер!
1 -жүргізуші: Бүгін 1-ші желтоқсан – Қазақстан Республикасында Тұңғыш Президент күні болып елімізде 2 ші жыл тойланып отыр.
1-жүргізуші( ):
Ауыр
күнді артымызға тастауы –
Қиын сәтте қиындықтан қашпауы.
Тілім, дінім, ұлтым қайта көгерген,
Елбасымыз Нұрағаңның бастауы
2-жүргізуші:( )
Тәуелсіздік – рухы күшті ғажап күн,
Артта қалды бодан болған азап күн.
Елім, жерім, қазағым деп тебіренем,
Өйткені мен – тәуелсізбін, азатпын!
1-жүргізуші:( )Армысыздар, қадірменді қонақтар,құрметті ұстаздар мен студенттер!
2 -жүргізуші( ): 1-желтоқсан Тұңғыш Президент күніне арналған тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер!
1 -жүргізуші: Бүгін 1-ші желтоқсан – Қазақстан Республикасында Тұңғыш Президент күні болып елімізде 2 ші жыл тойланып отыр.
Т |
Ұ |
Ң |
Ғ |
Ы |
Ш |
Е |
Л |
Б |
А |
С |
Ы |
Телеграмма Кімге:___________________________________ Сөздер:__________________________________ ________________________________________ _________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ _________________________________________ Жауабы:_________________________________ _____________________________________ _____________________________________ ______________________________________ |
Телеграмма Кімге:___________________________________ Сөздер:__________________________________ ________________________________________ _________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ _________________________________________ Жауабы:_________________________________ _____________________________________ _____________________________________ _____________________________________ |
Телеграмма Кімге:___________________________________ Сөздер:__________________________________ ________________________________________ _________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ _________________________________________ Жауабы:_________________________________ _____________________________________ _____________________________________ ______________________________________ |
Телеграмма Кімге:___________________________________ Сөздер:__________________________________ ________________________________________ _________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ _________________________________________ Жауабы:_________________________________ _____________________________________ _____________________________________ ______________________________________ |
Телеграмма Кімге:___________________________________ Сөздер:__________________________________ ________________________________________ _________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ _________________________________________ Жауабы:_________________________________ _____________________________________ _____________________________________ ______________________________________ |
Телеграмма Кімге:___________________________________ Сөздер:__________________________________ ________________________________________ _________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ _________________________________________ Жауабы:_________________________________ _____________________________________ _____________________________________ ______________________________________ |
Телеграмма Кімге:___________________________________ Сөздер:__________________________________ ________________________________________ _________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ _________________________________________ Жауабы:_________________________________ _____________________________________ _____________________________________ ______________________________________ |
Телеграмма Кімге:___________________________________ Сөздер:__________________________________ ________________________________________ _________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ _________________________________________ Жауабы:_________________________________ _____________________________________ _____________________________________ ______________________________________ |
Тәрбие сағатының тақырыбы: «Елін сүйген, елі сүйген-Елбасы »
Мақсаты: Оқушыларға Қ.Р. Президенті Н.Ә.Назарбаев өмірі мен шығармашылыққа толы атқарылған істері туралы мәліметтер беру
Міндеттері:
1)
Оқушыларға президенттің ел үшін жасаған
істерін үлгі ету.
2) Оқушылардың өз Отанын , халқын сүйктін
азамат болып өсуге , елжандылыққа, патриоттық сезімге
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі:
Сабақтың әдісі:түсіндіру, сұрақ-жауап,
талдау, жинақтау.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд,
буклет, нақыл
сөздер.
Барысы:
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру |
Әнұран орындалады |
|
Топқа бөлу |
|
Топқа бөлісу. Тақтаға 3 оқушы шақырылады. Әр оқушы өз тобына басқа оқушыларды шақырады, бірақ неліктен таңдағанын (қасиеттерін ) айтады. |
|
Оқушылар «Менің Президентім» постер құрады |
Бірінші призиденттің қасиеттерін постер арқылы көрсету |
Ұй тапсырмасы |
Үй тапсырмасын тексеру Тыңдап тұрған үштік әдісімен (Оқушылар топта үшеуден отырады. Әр оқушы шешен, тілші және хатшы рөлін атқарады. Шешен бір нәрсені айтады, сұрақты түсіндіреді немесе пікірін білдіреді. Тілші көмектесіп айтып отырады және түсініктеме беруді сұрайды. Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Келесі жолы рөлдер ауысады. Оқушылар топта үшеуден отырады. Әр оқушы шешен, тілші және хатшы рөлін атқарады. Шешен бір нәрсені айтады, сұрақты түсіндіреді немесе пікірін білдіреді. Тілші көмектесіп айтып отырады және түсініктеме беруді сұрайды. Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Келесі жолы рөлдер ауысады.) |
1 топ « президент балалық шағы» 2 топ «елбасының отбасы» 3 топ «елбасың жетістіктері» |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу |
Құндылықтар спекторы әдісі |
1 топ сұрақ қояды, қалған топтар алдымен топ ішінде талқылайды да, содан кейін топтан бір оқушы шығып өз тобының ұстанымын түсіндіре отырып, тобының белгі/карточкасын сызықтың бойына орналастырады. Бұл – бір сұрақтардың әртүрлі жауаптарын салыстырып, пікірлер арасындағы алшақтықты анықтауға арналған |
Қорытынды |
«Нұр аға» әні видео |
|
Кері байланыс |
|