Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы 1 сабақ ҚМЖ 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы 1 сабақ ҚМЖ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы 7 сынып 472 бұйрық бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар Оқу мақсаты: 7.6.1.5 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің экономикалық-географиялық жағдайына баға береді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы

Бөлім

6 Елтану және саяси география негіздері 6.1 Дүние жүзі елдері

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Елдердің экономикалық географиялық жағдайы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.6.1.5 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің экономикалық-географиялық жағдайына баға береді

Сабақтың мақсаты

елдердің экономикалық-географиялық жағдайына баға береді

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Ұшақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді: ( қағаздан жасалған ұшақтардың қанаттарында сұрақтар жазылып, сыныпқа үшырылады, ұшақты оқушы)

Сұрақтарға жауап береді


Жалпы 2 балл




Суреттер

Карта


Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты меңгеру. Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтінімен жұмыс жасайды.

1-тапсырма. 1-тапсырма: Төмендегі терминдерге түсінік беріңіз:

  1. Орталық елдер ......................................................................................................

  2. Перифириялық елдер............................................................................................

  3. Шекаралық елдер..................................................................................................

  4. Транзиттік елдер...................................................................................................

  5. Жағалаулық елдер................................................................................................

  6. Ішкі елдер .............................................................................................................

2-тапсырма. Кескін картада орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік, жағалаулық және ішкі елдерді белгілеу.


3.тапсырма. «Сөйлемді аяқта». .Қазақстан (материкке қатысты)..................................................................................................................................орналасқан. Жер көлемі...........................................................

Жер көлемі жөнінен ол әлемде-.............................орында

2.Қазақстанның астанасы............................................

Мемлекеттік шекарасының ұзындығы..........................................................................

3.Қазақстанмен ең ұзақ шеқтесетін мемлекетінің атын жазып..............................................................түзу сызықпен,ал ең аз шектесетін мемлекеттің................................................................................................... ирек сызықпен сызыңдар.


Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

















Дескриптор

Географиялық жағдайына қарай жіктейді;

Кескін картаға белгілейді;



Дескриптор:

Картаны қолданып елдердің географиялық жағдайына қарай жіктейді.

Географиялық орналасуына байланысты кескін картаға түсіреді.

-ішкі континеттік ,

-түбек, -аралда,-архипелагтарда орналасқан


Дескриптор; Қазақстанның физикалық-географиялық орнына сипаттама береді;

Географиялық диктантты толтырады..





















Жалпы 3 балл














Жалпы 3 балл
















Жалпы 2 балл


Дж саяси картасы



















Атлас

Оқулық

Дәптер











Оқулық

Атлас

Дәптер











Дәптер

Карта




Сабақтың соңы


«Кері байланыс» «3-2-1»

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет

Үйге тапсырма: 11-сарамандық жұмыс

Бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды

Дескриптор бойынша өзара бағалау жүргізеді


Кері байланыс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.05.2024
483
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі