Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал
туғызу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
«Ұшақтар» әдісі арқылы
сұрақтарға жауап береді: ( қағаздан жасалған ұшақтардың
қанаттарында сұрақтар жазылып, сыныпқа үшырылады, ұшақты
оқушы)
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Жалпы 2
балл
|
Суреттер
Карта
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтінімен жұмыс
жасайды.
1-тапсырма. 1-тапсырма: Төмендегі
терминдерге түсінік беріңіз:
-
Орталық елдер
......................................................................................................
-
Перифириялық
елдер............................................................................................
-
Шекаралық
елдер..................................................................................................
-
Транзиттік
елдер...................................................................................................
-
Жағалаулық
елдер................................................................................................
-
Ішкі елдер
.............................................................................................................
2-тапсырма. Кескін картада орталық,
перифириялық, шекаралық, транзиттік, жағалаулық және ішкі елдерді
белгілеу.
3.тапсырма. «Сөйлемді
аяқта». .Қазақстан (материкке
қатысты)..................................................................................................................................орналасқан.
Жер
көлемі...........................................................
Жер көлемі жөнінен ол
әлемде-.............................орында
2.Қазақстанның
астанасы............................................
Мемлекеттік шекарасының
ұзындығы..........................................................................
3.Қазақстанмен ең ұзақ шеқтесетін мемлекетінің
атын
жазып..............................................................түзу
сызықпен,ал ең аз шектесетін
мемлекеттің...................................................................................................
ирек сызықпен сызыңдар.
|
Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
Дескриптор
Географиялық жағдайына қарай
жіктейді;
Кескін картаға
белгілейді;
Дескриптор:
Картаны қолданып елдердің
географиялық жағдайына қарай жіктейді.
Географиялық орналасуына
байланысты кескін картаға түсіреді.
-ішкі континеттік
,
-түбек, -аралда,-архипелагтарда
орналасқан
Дескриптор; Қазақстанның
физикалық-географиялық орнына сипаттама
береді;
Географиялық диктантты
толтырады..
|
Жалпы 3
балл
Жалпы 3
балл
Жалпы 2
балл
|
Дж саяси
картасы
Атлас
Оқулық
Дәптер
Оқулық
Атлас
Дәптер
Дәптер
Карта
|
Сабақтың
соңы
|
«Кері
байланыс» «3-2-1»
Бүгінгі сабақтан алған 3
маңызды ақпарат;
Бүгінгі сабақта қиындық
тудырған 2 аспекті;
Бүгінгі сабақта ұнаған 1
іс-әрекет
Үйге
тапсырма: 11-сарамандық
жұмыс
|
Бүгінгі сабаққа кері байланыс
жасайды
|
Дескриптор бойынша өзара
бағалау жүргізеді
|
Кері
байланыс
|