Тексерілді:
Директордың оқу ісі орынбасары: Қ. Алламұратова
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Ж. Нұрлыбаев атындағы №49 жом» |
|||||||||||||||
|
Пәні: |
География |
|||||||||||||||
|
Бөлім: |
6. Елтану және саяси география негіздері |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Токхожаева Айбаршын Бейсеновна |
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.6.1.4 елдерді экономикалық-географиялық орнына байланысты топтастырады (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде); 7.2.1.2 географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Амандасу. Оқушыларды жұптарға бөлу. Топтардың атаулары:
Сабақ тақырыбымен таныстыру. Сабақтың тақырыбынан мақсатын оқушылардың өздері құрастыру, бағалау критерийімен танысу. Қызығушылықты ояту: ой шақыру. Өткенге шолуға байланысты сұрақтар
қойылады ЭГЖ дегеніміз не? Тапсырма 1. Жұптық жұмыс №1 Мәтінмен жұмыс. Сұрақтары: Орталық, перифириялық,шекаралық, транзиттік жағалаулық, ішкі елдерге жұптасып сипаттама беру /дайындық уақыты 5 минут/ /әр жұп 2 минуттан қорғайды/ Тапсырма 2. Жеке жұмыс. Кескін картамен жұмыс. Кескін картада орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік, жағалаулық және ішкі елдерді белгілеу. Топтық жұмыс. Топтар орталық және перифериялық; шекаралық, транзиттік және жағалаулық, ішкі елдерге бөлінеді. Топтағы рөлдер: Хатшы топта керекті ақпараттарды қағаз бетіне түсіріп отырады Уақыт өлшеуші топта баяндаушылардың сөз сөйлеуіне, жұмыс барысының уақыттан асып кетпеуіне қадағалайды Дизайнер топтың жұмысын безендіреді Баяндаушы топтың жұмысын ауызша баяндап келесі топтарға таныстырады Орталық және перифериялық; Шекаралық; Транзиттік және жағалаулық; Ішкі елдерге SWOT талдау жасау
/дайындық уақыты 3 минут/ /әр топқа 2 минуттан таныстырылым айтуға беріледі/
Сабақты қорытындылау. ББҮ әдісі.
Алма ағашы. |
Оқушылар жұптасып топқа бөлінеді. Суреттер қиындысын құру арқылы.
Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы жауап береді.
Жұптасып орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік жағалаулық, ішкі елдерге сипаттама береді.
Оқушылар жеке картамен жұмыс жасайды. Географиялық жағдайына қарай жіктеп ,кескін картаға белгілеу -картаны қолданып елдердің географиялық жағдайына қарай жіктейді. географиялық орналасуына байланысты кескін картаға түсіреді.
Оқушылар топқа бөлініп, SWOT талдау арқылы қорғап шығады
Оқушылар бүгінгі сабақтан түйген қорытынды ойларын жазады.
Бүгінгі сабаққа кері байланыс жазады. |
Қол шапалақ
Жұпта жасыл және сары стикерлер арқылы бірін-бірі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ ББҮ кестесі
|
Оқулық, Карта презентация
«Bilimland» ,бейнекөрсетілім арқылы сабақтың мақсатын анықтау
дидактикалық материалдар. https://www.youtube.com/watch?v=nRk_mNbb73I&t=11s
Оқулық, слайд
Карта, кескін карта
SWOT талдау кестесі
ББҮ кестесі |
||||||||||||
1-тапсырма: Төмендегі терминдерге түсінік беріңіз:
-
Орталық елдер ......................................................................................................
-
Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖИ арқылы жасауБөлісу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы 7 сынып
Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы 7 сынып
Тексерілді:
Директордың оқу ісі орынбасары: Қ. Алламұратова
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Ж. Нұрлыбаев атындағы №49 жом» |
|||||||||||||||
|
Пәні: |
География |
|||||||||||||||
|
Бөлім: |
6. Елтану және саяси география негіздері |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Токхожаева Айбаршын Бейсеновна |
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.6.1.4 елдерді экономикалық-географиялық орнына байланысты топтастырады (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде); 7.2.1.2 географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Амандасу. Оқушыларды жұптарға бөлу. Топтардың атаулары:
Сабақ тақырыбымен таныстыру. Сабақтың тақырыбынан мақсатын оқушылардың өздері құрастыру, бағалау критерийімен танысу. Қызығушылықты ояту: ой шақыру. Өткенге шолуға байланысты сұрақтар
қойылады ЭГЖ дегеніміз не? Тапсырма 1. Жұптық жұмыс №1 Мәтінмен жұмыс. Сұрақтары: Орталық, перифириялық,шекаралық, транзиттік жағалаулық, ішкі елдерге жұптасып сипаттама беру /дайындық уақыты 5 минут/ /әр жұп 2 минуттан қорғайды/ Тапсырма 2. Жеке жұмыс. Кескін картамен жұмыс. Кескін картада орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік, жағалаулық және ішкі елдерді белгілеу. Топтық жұмыс. Топтар орталық және перифериялық; шекаралық, транзиттік және жағалаулық, ішкі елдерге бөлінеді. Топтағы рөлдер: Хатшы топта керекті ақпараттарды қағаз бетіне түсіріп отырады Уақыт өлшеуші топта баяндаушылардың сөз сөйлеуіне, жұмыс барысының уақыттан асып кетпеуіне қадағалайды Дизайнер топтың жұмысын безендіреді Баяндаушы топтың жұмысын ауызша баяндап келесі топтарға таныстырады Орталық және перифериялық; Шекаралық; Транзиттік және жағалаулық; Ішкі елдерге SWOT талдау жасау
/дайындық уақыты 3 минут/ /әр топқа 2 минуттан таныстырылым айтуға беріледі/
Сабақты қорытындылау. ББҮ әдісі.
Алма ағашы. |
Оқушылар жұптасып топқа бөлінеді. Суреттер қиындысын құру арқылы.
Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы жауап береді.
Жұптасып орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік жағалаулық, ішкі елдерге сипаттама береді.
Оқушылар жеке картамен жұмыс жасайды. Географиялық жағдайына қарай жіктеп ,кескін картаға белгілеу -картаны қолданып елдердің географиялық жағдайына қарай жіктейді. географиялық орналасуына байланысты кескін картаға түсіреді.
Оқушылар топқа бөлініп, SWOT талдау арқылы қорғап шығады
Оқушылар бүгінгі сабақтан түйген қорытынды ойларын жазады.
Бүгінгі сабаққа кері байланыс жазады. |
Қол шапалақ
Жұпта жасыл және сары стикерлер арқылы бірін-бірі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ ББҮ кестесі
|
Оқулық, Карта презентация
«Bilimland» ,бейнекөрсетілім арқылы сабақтың мақсатын анықтау
дидактикалық материалдар. https://www.youtube.com/watch?v=nRk_mNbb73I&t=11s
Оқулық, слайд
Карта, кескін карта
SWOT талдау кестесі
ББҮ кестесі |
||||||||||||
1-тапсырма: Төмендегі терминдерге түсінік беріңіз:
-
Орталық елдер ......................................................................................................
-
шағым қалдыра аласыз













