Бағдарламаның әзірленген оқу-тақырыптық жоспары 9-сынып ,аптасына 3 сағаат негізінде модуль мазмұнын сипаттайды. Осылайша, жалпы сағат саны:20 сағат
«Оқу сауаттылығы» элективті курсының КТ.9 сынып
|
№ |
Тақырып |
Мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|
|
|
1-бөлім.Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың жалпы мәселелері (8 сағат) |
|
|
|
|||
|
1 |
Кіріспе сабақ |
|
1 |
4.02 |
|
|
|
2 |
Мәтін. Мәтіннің негізгі тақырыбы мен идеясын ашу. |
9.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау |
1 |
4.02 |
|
|
|
3 |
Мәтіндегі тірек сөздерді табу. |
9.1.1.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау |
1 |
7.02 |
|
|
|
4 |
Мәтін бөліктеріндегі түйінді ойын анықтау |
9.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау |
1 |
11.02 |
|
|
|
5 |
Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, соған сай мақалдар табу. |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау |
1 |
11.02 |
|
|
|
6 |
Тірек сөздер арқылы мәтін құрау. |
9.1.1.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау |
1 |
14.02 |
|
|
|
7 |
Мәтіндегі негізгі оқиғалар,мазмұны, олардың реттілігі |
9.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау |
1 |
18.02 |
|
|
|
8 |
Ғылыми -көпшілік мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері |
8.1.1.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау |
1 |
18.02 |
|
|
|
2- бөлім.Білім алушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру және бағалау (5 сағат) |
||||||
|
9 |
Мәтін бойынша сұхбат құру |
9.1.6.1 коммуникатив тік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу |
1 |
21.02 |
|
|
|
10 |
Мәтін бойынша жуан, жіңішке сұрақтар қою. |
9.1.6.1 коммуникатив тік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, 1полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу |
1 |
25.02 |
|
|
|
11 |
Мәтінде көтерілген проблемаға сәйкес 3 ашық сұрақ құрастыру. |
9.1.6.1 коммуникатив тік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, |
1 |
25.02 |
|
|
|
12 |
Мәтінде сипатталған объектілердің маңызыды белгілері,оларды салыстыру |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау |
|
28.02 |
|
|
|
13 |
Мәтіналды стратегияның негізгі әдістерімен танысу |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау |
|
04.03 |
|
|
|
3-бөлім.PISA халықаралық зерттеуіне дайындық бойынша практикалық ұсыныстар (7 сағат) |
||||||
|
14 |
Мәтіндердегі қателерді түзету |
9.3.6.1 БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау |
|
04.03 |
|
|
|
15 |
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру |
9.1.6.1 коммуникатив тік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу |
|
07.03 |
|
|
|
16 |
Мәтіндерге комментарий жасау |
9.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу |
|
11.03 |
|
|
|
17 |
Мәтінді аяқтау |
9.2.5.1 перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру |
|
11.03 |
|
|
|
18 |
Ой бөліктерін біріктіріп мәтін құрау, тақырып қою |
8.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу |
|
14.03 |
|
|
|
19 |
Мәтіндік ақпаратты интерпретациялау |
8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу |
|
18.03 |
|
|
|
20 |
Мәтіннің тілін анықтау |
8.1.2.1 әлеуметтік- қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау |
|
18.03 |
|
|
|
21 |
|
|
|
01.04 |
|
|
|
22 |
Ой бөліктерін біріктіріп мәтін құрау, тақырып қою |
|
|
04.04 |
|
|
|
23 |
Мәтіндік ақпаратты интерпретациялау |
|
|
04.04 |
|
|
|
24 |
Мәтіннің тілін анықтау |
|
|
8.04 |
|
|
|
25 |
|
|
|
11.04 |
|
|
|
26 |
|
|
|
11.04 |
|
|
|
27 |
|
|
|
15.04 |
|
|
|
28 |
|
|
|
18.04. |
|
|
|
29 |
|
|
|
18.04 |
|
|
|
30 |
|
|
|
22.04 |
|
|
|
31 |
|
|
|
25.04 |
|
|
|
32 |
|
|
|
25.04 |
|
|
|
33 |
|
|
|
29.04 |
|
|
|
34 |
|
|
|
2.05 |
|
|
|
35 |
|
|
|
06.05 |
|
|
|
36 |
|
|
|
13.05 |
|
|
|
37 |
|
|
|
16.05 |
|
|
|
38 |
|
|
|
16.05 |
|
|
|
40 |
|
|
|
20.05 |
|
|
|
41 |
|
|
|
23.05 |
|
|
|
42 |
|
|
|
23.05 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Элективный курс
Элективный курс
Бағдарламаның әзірленген оқу-тақырыптық жоспары 9-сынып ,аптасына 3 сағаат негізінде модуль мазмұнын сипаттайды. Осылайша, жалпы сағат саны:20 сағат
«Оқу сауаттылығы» элективті курсының КТ.9 сынып
|
№ |
Тақырып |
Мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|
|
|
1-бөлім.Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың жалпы мәселелері (8 сағат) |
|
|
|
|||
|
1 |
Кіріспе сабақ |
|
1 |
4.02 |
|
|
|
2 |
Мәтін. Мәтіннің негізгі тақырыбы мен идеясын ашу. |
9.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау |
1 |
4.02 |
|
|
|
3 |
Мәтіндегі тірек сөздерді табу. |
9.1.1.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау |
1 |
7.02 |
|
|
|
4 |
Мәтін бөліктеріндегі түйінді ойын анықтау |
9.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау |
1 |
11.02 |
|
|
|
5 |
Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, соған сай мақалдар табу. |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау |
1 |
11.02 |
|
|
|
6 |
Тірек сөздер арқылы мәтін құрау. |
9.1.1.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау |
1 |
14.02 |
|
|
|
7 |
Мәтіндегі негізгі оқиғалар,мазмұны, олардың реттілігі |
9.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау |
1 |
18.02 |
|
|
|
8 |
Ғылыми -көпшілік мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері |
8.1.1.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау |
1 |
18.02 |
|
|
|
2- бөлім.Білім алушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру және бағалау (5 сағат) |
||||||
|
9 |
Мәтін бойынша сұхбат құру |
9.1.6.1 коммуникатив тік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу |
1 |
21.02 |
|
|
|
10 |
Мәтін бойынша жуан, жіңішке сұрақтар қою. |
9.1.6.1 коммуникатив тік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, 1полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу |
1 |
25.02 |
|
|
|
11 |
Мәтінде көтерілген проблемаға сәйкес 3 ашық сұрақ құрастыру. |
9.1.6.1 коммуникатив тік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, |
1 |
25.02 |
|
|
|
12 |
Мәтінде сипатталған объектілердің маңызыды белгілері,оларды салыстыру |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау |
|
28.02 |
|
|
|
13 |
Мәтіналды стратегияның негізгі әдістерімен танысу |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау |
|
04.03 |
|
|
|
3-бөлім.PISA халықаралық зерттеуіне дайындық бойынша практикалық ұсыныстар (7 сағат) |
||||||
|
14 |
Мәтіндердегі қателерді түзету |
9.3.6.1 БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау |
|
04.03 |
|
|
|
15 |
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру |
9.1.6.1 коммуникатив тік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу |
|
07.03 |
|
|
|
16 |
Мәтіндерге комментарий жасау |
9.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу |
|
11.03 |
|
|
|
17 |
Мәтінді аяқтау |
9.2.5.1 перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру |
|
11.03 |
|
|
|
18 |
Ой бөліктерін біріктіріп мәтін құрау, тақырып қою |
8.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу |
|
14.03 |
|
|
|
19 |
Мәтіндік ақпаратты интерпретациялау |
8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу |
|
18.03 |
|
|
|
20 |
Мәтіннің тілін анықтау |
8.1.2.1 әлеуметтік- қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау |
|
18.03 |
|
|
|
21 |
|
|
|
01.04 |
|
|
|
22 |
Ой бөліктерін біріктіріп мәтін құрау, тақырып қою |
|
|
04.04 |
|
|
|
23 |
Мәтіндік ақпаратты интерпретациялау |
|
|
04.04 |
|
|
|
24 |
Мәтіннің тілін анықтау |
|
|
8.04 |
|
|
|
25 |
|
|
|
11.04 |
|
|
|
26 |
|
|
|
11.04 |
|
|
|
27 |
|
|
|
15.04 |
|
|
|
28 |
|
|
|
18.04. |
|
|
|
29 |
|
|
|
18.04 |
|
|
|
30 |
|
|
|
22.04 |
|
|
|
31 |
|
|
|
25.04 |
|
|
|
32 |
|
|
|
25.04 |
|
|
|
33 |
|
|
|
29.04 |
|
|
|
34 |
|
|
|
2.05 |
|
|
|
35 |
|
|
|
06.05 |
|
|
|
36 |
|
|
|
13.05 |
|
|
|
37 |
|
|
|
16.05 |
|
|
|
38 |
|
|
|
16.05 |
|
|
|
40 |
|
|
|
20.05 |
|
|
|
41 |
|
|
|
23.05 |
|
|
|
42 |
|
|
|
23.05 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













