№3 жалпы орта білім беретін мектеп
«Тоқыма әлемі»
Элективті курс жоспары
6 сынып
Құрастырған:
Көркем еңбек және сызу пәндері мұғалімі
Елеусинова.Н.Б
2020-2021 оқу жылы
«Тоқыма әлемі» элективті курс жұмысы
Түсінік хат
Оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері:
“Қазақстан-2030” стратегиялық бағдарламасында елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым-қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту”. Мектеп – еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Қабілетті оқушымен жұмыстың негізгі мақсаты – олардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру. Ал мақсатқа жету оқу бағдарламасын тереңдетіп оқыту және оқушының танымдық белсенділігін дамыту арқылы жүзеге асады.
Мақсаты:
Жеке тұлғаны жан-жақты дамытудың алғы шарты ретінде дарынды оқушыны анықтау мен іріктеу, оқыту мен дамыту, жетілдіру шығармашылық қабілетін дамыту. Қазақ халқының тоқыма өнері жайлы жалпы мағлұматтар беру, олардың түрлерімен таныстыру. Оқушыларға тоқыма бұйымдардың адам өміріндегі маңызын айту, олардың қабілеттерін ғылыми негізде дамыту және ұлттық салт-дәстүрге, отансүйгіштікке ұлттық өнер ерекшеліктерін сезінуге тәрбиелеу.
Міндеті:
Оқушының қызығушылығын, шығармашылық қабілетін дамыту.
Оқушыға мінездеме беру.
Дарынды оқушымен жұмыс жоспарын құру.
Дарынды жеке тұлғаның қабілетін арттыру жолдары
-
Баланың өзін-өзі дамытуына қолайлы жағдай туғызу.
-
Өз бетінше білім ала білуі;
-
Өзін-өзі басқара алуы;
-
Өз қызметін өзі ұйымдастыра білуі;
-
Өз көзқарасын қалыптастыра білуі;
-
Өзін-өзі анықтай білуі;
-
Өзіне-өзі сенімді болуға тәрбиелеу;
-
Өзін-өзі реттей алуы;
-
Өзіне-өзі баға бере білуі;
-
Өзінің жағымды қасиеттерін қоғамда пайдалана білуі және басқаларға игі әсер ету қабілеттілігі;
-
Рухани мәдениетінің адам баласына қажеттілік сезімін түсіндіру;
-
Оқушылардың өзара көмек пен біріне-бірі жәрдем беруге дайын дағдысын қалыптастыру;
-
Оқушыларда өзінің тәрбиелік деңгейін жақсы сезіне білуін қалыптастыру;
-
Ата-аналармен мазмұнды тәрбиелік қызмет атқару.
Өзінің жағымды қасиеттерін қоғамда пайдалана білу және игі әсер ету қабілеттілігі.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар дарындылығына қарай тоқу өнерді бағалай білуі
-
Еркін ойлай білетін білікті белсенді, жауапкершілікпен қарайтын тұлға қалыптасады.
-
Түпкі нәтиже –оқушының тоқу өнерге ынтасы артып, дизайнерлік қабілеті, кәсіби шеберлігі дамиды.
-
“Баланың шығармашылық қабілетін ашу, оны алға қарай дамыту үшін ең бастысы жағдайлар жасау қажет”.
-
Оқушының дарындылығының дамуы, қабілетінің ашылуы көбінесе мұғалімнің кәсіби біліктілігіне және оның тұлғалық қасиетіне байланысты.
Курс жүктемесінің көлемі:
6 -сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 34 сағат
Сабақты өткізудің негізгі формалары:
Дәріс, тәжірибелік жұмыс, аралас сабақ, шығармашылық еркін тапсырмалар.
Курс топтық және жеке өзіндік әдістер арқылы жүргізіледі.
Бағдарламаның базалық білім мазмұны
-
Кіріспе- 1 сағат.
Ұйымдастыру жұмыстары, техникалық- технологиялық мәлімет. Оқушыларға қолдаңбалы курс мақсатының маңызын түсіндіру. Қазақтың ұлттық қолөнерінің тарихы, дамуы және қолданбалы қолөнер ішінде алатын орны жайында түсік беру.
-
Жүннен жасалатын заттар - 3 сағат.
Қазақ қолөнерінде төрт түлік малдың өнімін (жүнін) кәдеге жарату. Киіз басудың жаңа технологиясын үйрету. Ши тоқу өнерінің қыр сырын үйрету. Шығармашылық жұмыс негізіне түкті кілем тоқу әдісін үйрену.
-
Тоқыма өнері - 10 сағат.
Тоқу, өру өнері туралы түсінік беру. Көрнекті материалдармен, құрал-жабдықтармен таныстыру. Шығармашылық жұмыс негізіне тоқу әдістерін, дайындау технологиясын үйрету. Қауіпсіздік ережелері.
-
Тоқыма кезіндегі моншақпен жұмыс - 6 сағат.
Моншақ туралы жалпы мағлұмат беру, моншақпен бұйымдар тоқу, тоқыма кезінде моншақ араластырып тоқу технологиясын көрсете үйрету. Шығармашылық жұмыс негізіне ірі моншақпен бұйым тоқу технологиялық әдістерін үйрету.Қауіпсіздік ережелері.
-
Кесте. Көрмеп тігу қолөнері - 6 сағат.
Кестелу қолөнері, түрлері жайында мағлумат беру. Кесте түгуге қажетті құрал-жабдықтар. Графикалық сызба бойынша кестелеу, шартты белгі. Шығармашылық жұмыс негізіне композициялық панно кестелеу техникасын үйрету. Қауіпсіздік ережелері.
-
Сәндік қолданбалы қолөнер салалары туралы түсінік – 5 сағат.
Қазақтың ұлттық ою-өрнек топтары, символикалық мән мағынасымен таныстыру.Жапсырмалау өнері тұралы түсінік беру. Шығармашылық жұмыс негізіне қазақтың ұлттық бұйымын жасау технологиясын үйрету. Қауіпсіздік ережелері.
-
Тоқу арқылы құрақ құрау мозайкасы - 2 сағат.
Әр тоқалған бұйымды құрау жайында мағлұмат беру. Бір – біріне біріктіріп құрауды дайындау технологиясын үйрету. Шығармашылық жұмыс негізіне әр құралған құрақ туындысын жасау технологиясын үйрету.
-
Жасалған жұмыстарды бағалау. Көрме ұйымдастыру – 1 сағат
«Тоқу өнер» үйірме жұмысының мазмұны
-
№
Жұмыстың мазмұны
Бағыты
1
Дарынды оқушыларды анықтау
Сабақ барысы кезінде
2
Көрме, байқауларға қойылатын талаптармен таныстыру
Үнемі
3
Сабақ және сабақтан тыс уақытта жекелеме жұмыс жүргізу
Кезінде
4
Кітапханаға барып қосымша
мәліметтер жинау
Ғылыми жоба түрлері
5
Мектепшілік көрмеге қатысу
Көрменің бағытымен танысу
6
Қалалық көрмелерге қатысу
Кезінде
7
Кітапханаға барып қосымша қолөнерден мәліметтер жинау
Әдебиеттермен жұмыс
8
Тапсырмаларды өз бетінше орындау
Зерттеу жасау
9
Қосымша әдебиеттермен жұмыс
Зерттеу нәтижелерін анықтау
10
Әрбір жұмыс нәтижесін бағалап, мадақтап отыру
үнемі
«Тоқыма әлемі» элективті курс жұмысының мазмұны
|
р/с |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Кіріспе. Техникалық- технологиялық мәлімет: элективті курсының мәні мақсаты. Сәндік қолданбалы өнер жайында толық мағлуматтар. |
1 |
1.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жүннен жасалатын заттар - 3 сағат. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Малдан алынатын жүннің пайдасымен таныстыру. |
1 |
8.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Жүнің өңделу жолдары |
1 |
15.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Жүннен жасалатын бұйымдар |
1 |
22.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тоқыма өнері - 10 сағат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Тоқу өнерінің шығу тарихы. Ілмек бізбен тоқу өнері туралы түсінік. Қажетті құрал-жабдықтар. |
2 |
6.10 13.10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Ілмек бізбен тоқу технологиясын меңгеру, үйрену жұмыстары. |
2 |
20.10 27.10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Шалулардың шартты белгілері. Ілмек біз, бастапқы бағанша. |
2 |
3.11 17.11 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Шалма түрлерін тоқып үйрену. Жартылый бағанша, шалмасыз бағанша. |
2 |
24.11 8.12 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Ілмекпен тоқылатын өрнектің сызба нұскасын оқу, схема бойынша тоқу. Шалмалы бағаншалармен танысады. |
2 |
15.12 22.12 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тоқыма кезіндегі моншақпен жұмыс - 6 сағат. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Моншақпен жұмыс жасау технологиясымен танысу. Моншақ түрлерін таңдау жолдары |
1 |
29.12 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Тоқылған бұйымға моншақтардың ілу тәсілдерін меңгеру |
1 |
5.01 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Екі шалмалы бағаншаны тоқу |
2 |
12.01 19.01 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Ыдыс астына төсеніш тоқу |
2 |
26.01 2.02 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кесте. Көрмеп тігу қолөнері - 6 сағат. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Кестелеу түрлерімен танысу. Инемен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ереже. |
2 |
9.02 16.02 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Бұйымдарды көркем кестемен безендіру. |
2 |
23.02 2.03 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Ілмекті кестелеу түрлерінтаныстыру. |
2 |
9.03 16.03 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сәндік қолданбалы қолөнер салалары туралы түсінік - 5 сағат. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Қолөнер көркемдік бұйымдарымен таныстыру. |
1 |
6.04 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Қажетті құралдармен таныстыру. |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Елеусинова Назгуль БорангалиевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Элективті курс "Тоқыма әлемі"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Элективті курс "Тоқыма әлемі"Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс - тәсілдерді пайдалау
Материалдың қысқаша нұсқасы
№3 жалпы орта білім беретін мектеп
«Тоқыма әлемі» Элективті курс жоспары 6 сынып
Құрастырған: Көркем еңбек және сызу пәндері мұғалімі Елеусинова.Н.Б
2020-2021 оқу жылы
«Тоқыма әлемі» элективті курс жұмысы Түсінік хат Оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері: “Қазақстан-2030” стратегиялық бағдарламасында елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым-қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту”. Мектеп – еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Қабілетті оқушымен жұмыстың негізгі мақсаты – олардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру. Ал мақсатқа жету оқу бағдарламасын тереңдетіп оқыту және оқушының танымдық белсенділігін дамыту арқылы жүзеге асады. Мақсаты: Жеке тұлғаны жан-жақты дамытудың алғы шарты ретінде дарынды оқушыны анықтау мен іріктеу, оқыту мен дамыту, жетілдіру шығармашылық қабілетін дамыту. Қазақ халқының тоқыма өнері жайлы жалпы мағлұматтар беру, олардың түрлерімен таныстыру. Оқушыларға тоқыма бұйымдардың адам өміріндегі маңызын айту, олардың қабілеттерін ғылыми негізде дамыту және ұлттық салт-дәстүрге, отансүйгіштікке ұлттық өнер ерекшеліктерін сезінуге тәрбиелеу.
Міндеті: Оқушының қызығушылығын, шығармашылық қабілетін дамыту. Оқушыға мінездеме беру. Дарынды оқушымен жұмыс жоспарын құру.
Дарынды жеке тұлғаның қабілетін арттыру жолдары
Өзінің жағымды қасиеттерін қоғамда пайдалана білу және игі әсер ету қабілеттілігі. Күтілетін нәтиже:
Курс жүктемесінің көлемі: 6 -сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 34 сағат
Сабақты өткізудің негізгі формалары: Дәріс, тәжірибелік жұмыс, аралас сабақ, шығармашылық еркін тапсырмалар. Курс топтық және жеке өзіндік әдістер арқылы жүргізіледі.
Бағдарламаның базалық білім мазмұны
Ұйымдастыру жұмыстары, техникалық- технологиялық мәлімет. Оқушыларға қолдаңбалы курс мақсатының маңызын түсіндіру. Қазақтың ұлттық қолөнерінің тарихы, дамуы және қолданбалы қолөнер ішінде алатын орны жайында түсік беру.
Қазақ қолөнерінде төрт түлік малдың өнімін (жүнін) кәдеге жарату. Киіз басудың жаңа технологиясын үйрету. Ши тоқу өнерінің қыр сырын үйрету. Шығармашылық жұмыс негізіне түкті кілем тоқу әдісін үйрену.
Тоқу, өру өнері туралы түсінік беру. Көрнекті материалдармен, құрал-жабдықтармен таныстыру. Шығармашылық жұмыс негізіне тоқу әдістерін, дайындау технологиясын үйрету. Қауіпсіздік ережелері.
Моншақ туралы жалпы мағлұмат беру, моншақпен бұйымдар тоқу, тоқыма кезінде моншақ араластырып тоқу технологиясын көрсете үйрету. Шығармашылық жұмыс негізіне ірі моншақпен бұйым тоқу технологиялық әдістерін үйрету.Қауіпсіздік ережелері.
Кестелу қолөнері, түрлері жайында мағлумат беру. Кесте түгуге қажетті құрал-жабдықтар. Графикалық сызба бойынша кестелеу, шартты белгі. Шығармашылық жұмыс негізіне композициялық панно кестелеу техникасын үйрету. Қауіпсіздік ережелері.
Қазақтың ұлттық ою-өрнек топтары, символикалық мән мағынасымен таныстыру.Жапсырмалау өнері тұралы түсінік беру. Шығармашылық жұмыс негізіне қазақтың ұлттық бұйымын жасау технологиясын үйрету. Қауіпсіздік ережелері.
Әр тоқалған бұйымды құрау жайында мағлұмат беру. Бір – біріне біріктіріп құрауды дайындау технологиясын үйрету. Шығармашылық жұмыс негізіне әр құралған құрақ туындысын жасау технологиясын үйрету.
«Тоқу өнер» үйірме жұмысының мазмұны
«Тоқыма әлемі» элективті курс жұмысының мазмұны
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













