Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«---------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 24-сабақ
|
Бөлім: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті/ Табиғат физикасы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Электр энергиясының маңызы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 5. 5. 1 адамның күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:
Талап құндылығы:
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Жаңа оқу материалын жариялау «4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы өтеді. -Берілген суреттерге қарап, электр тогының көмегімен жұмыс істейтін құрылғыларды атаңдар? - Олар не үшін керек? -Оларды адамдар қай кезде ойлап тапты? -Қай құрылғымен үйді жылыту қолайлы? -Электр тогының адамға қандай қажеттілігі бар? - Ендеше бүгінгі сабағымызда электр энергиясының маңызы туралы қарастыратын боламыз. |
Жаттығу жасайды. Суретке қарап сұрақтарға жауап береді. Тақырып ашады. |
Сұрақ қойған, жауап берген оқушыларды мадақтау, жауабын толықтыру, «Үш шапалақ» әдісімен бағалау. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 20 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. А) Сөздікпен жұмыс • электр • электр көзі • батарея • электр желісі Ә) Кел, ойланайық - Суреттердегі тұрмыстық құралдар ненің күшімен жұмыс істейді? Б) Білгенің жөн
В) Бақылау -Қай үйдегі жағдай қолайлы? Неге? Сергіту сәтінде «Ғажайып әлем» әнін айтып билеу. (Т) 2-тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі қолданылады. а) Салыстырайық Қай көлік түрі электрдің күшімен жүреді? Қай көлік түрі қоршаған ортаға зиян келтіреді? Неліктен? Қажетті құрал-жабдықтар: батареялар, батареямен жұмыс істейтін ойыншықтар (мәшине, аю, күшік, қуыршақ т.б.) ә) Зерттейік -Ойыншық неше батареямен жұмыс істейді? Батареяны қалай орналастырғанда жүретінін зерттеңдер? Б) Есіңде сақта!
|
Сөздіктің мағынасын түсінеді. Тапсырма орындайды. Сұрақтарға жауап береді.
Ән айтып билейді. Сұрақтарға жауап береді, бақылайды, зерттейді.
|
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді, электрмен істейтін құралдар туралы әңгімелейді-3 шапалақ; Сұрақтарға жауап беруде, электрмен істейтін құралдар туралы әңгімелеуде көмек қажет етеді-2 шапалақ; Сұрақтарға жауап беруде, электрмен істейтін құралдар туралы әңгімелеуде қиналады -1 шапалақ; Дескриптор: Көліктерді салыстырып, батареямен жұмыс істейтін ойыншықты зерттейді -3 шапалақ; Көліктерді салыстыруда, батареямен жұмыс істейтін ойыншықты зерттеуде көмек қажет етеді-2 шапалақ; Көліктерді салыстыруда, батареямен жұмыс істейтін ойыншықты зерттеуде қиналады -1 шапалақ; |
2021ж жараты-лыстану оқулығы 1-сынып 79-80- бет, дәптер
|
|
Қорытынды 3 мин |
Кері байланысты «Нысана» әдісі арқылы береді. Оқушылар тақырыпты түсініп, тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай, тиісті ұпай үстіне жебе жабыстырады |
Тиісті суретін жабыстырады. |
|
Нысана, жебе суреттері |
Бұл ҚМЖ-ны өзгелерге таратуға болмайды, авторлық құқықты сақтаңыз. Егер осындай дайын ҚМЖ алғыңыз келсе, +77785448116 нөміріне ватсапқа жазыңыз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электр энергиясының маңызы
Электр энергиясының маңызы
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«---------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 24-сабақ
|
Бөлім: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті/ Табиғат физикасы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Электр энергиясының маңызы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 5. 5. 1 адамның күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:
Талап құндылығы:
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Жаңа оқу материалын жариялау «4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы өтеді. -Берілген суреттерге қарап, электр тогының көмегімен жұмыс істейтін құрылғыларды атаңдар? - Олар не үшін керек? -Оларды адамдар қай кезде ойлап тапты? -Қай құрылғымен үйді жылыту қолайлы? -Электр тогының адамға қандай қажеттілігі бар? - Ендеше бүгінгі сабағымызда электр энергиясының маңызы туралы қарастыратын боламыз. |
Жаттығу жасайды. Суретке қарап сұрақтарға жауап береді. Тақырып ашады. |
Сұрақ қойған, жауап берген оқушыларды мадақтау, жауабын толықтыру, «Үш шапалақ» әдісімен бағалау. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 20 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. А) Сөздікпен жұмыс • электр • электр көзі • батарея • электр желісі Ә) Кел, ойланайық - Суреттердегі тұрмыстық құралдар ненің күшімен жұмыс істейді? Б) Білгенің жөн
В) Бақылау -Қай үйдегі жағдай қолайлы? Неге? Сергіту сәтінде «Ғажайып әлем» әнін айтып билеу. (Т) 2-тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі қолданылады. а) Салыстырайық Қай көлік түрі электрдің күшімен жүреді? Қай көлік түрі қоршаған ортаға зиян келтіреді? Неліктен? Қажетті құрал-жабдықтар: батареялар, батареямен жұмыс істейтін ойыншықтар (мәшине, аю, күшік, қуыршақ т.б.) ә) Зерттейік -Ойыншық неше батареямен жұмыс істейді? Батареяны қалай орналастырғанда жүретінін зерттеңдер? Б) Есіңде сақта!
|
Сөздіктің мағынасын түсінеді. Тапсырма орындайды. Сұрақтарға жауап береді.
Ән айтып билейді. Сұрақтарға жауап береді, бақылайды, зерттейді.
|
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді, электрмен істейтін құралдар туралы әңгімелейді-3 шапалақ; Сұрақтарға жауап беруде, электрмен істейтін құралдар туралы әңгімелеуде көмек қажет етеді-2 шапалақ; Сұрақтарға жауап беруде, электрмен істейтін құралдар туралы әңгімелеуде қиналады -1 шапалақ; Дескриптор: Көліктерді салыстырып, батареямен жұмыс істейтін ойыншықты зерттейді -3 шапалақ; Көліктерді салыстыруда, батареямен жұмыс істейтін ойыншықты зерттеуде көмек қажет етеді-2 шапалақ; Көліктерді салыстыруда, батареямен жұмыс істейтін ойыншықты зерттеуде қиналады -1 шапалақ; |
2021ж жараты-лыстану оқулығы 1-сынып 79-80- бет, дәптер
|
|
Қорытынды 3 мин |
Кері байланысты «Нысана» әдісі арқылы береді. Оқушылар тақырыпты түсініп, тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай, тиісті ұпай үстіне жебе жабыстырады |
Тиісті суретін жабыстырады. |
|
Нысана, жебе суреттері |
Бұл ҚМЖ-ны өзгелерге таратуға болмайды, авторлық құқықты сақтаңыз. Егер осындай дайын ҚМЖ алғыңыз келсе, +77785448116 нөміріне ватсапқа жазыңыз.
шағым қалдыра аласыз






















