Сабақтың
басы
3мин.
Өткен тарауды
тексеру
7
мин.
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу.
Психологиялық ахуал
орнату:
«Жақсы тілек- жан
жылуы».
«Кім жылдам?»
ойыны
үй тапсырмасын сұрау. Кубик
тастау арқылы кез келген сұраққа жауап
беру
(W) Ширату
жаттығу:
«Миға
шабуыл»
1,2,3,4 ретке саналып, 4 топқа
бірігеді.
Анықтамаларға ауызша жауап
берді.
ҚБ: Топ басшының бағалауы. Әр
қатардан топ басшы жауап берген оқушыларды бағалау парағына
белгілеп отырады.
(f):
«ынталандыру
1.Электр зарядының
белгіленуі?
2.Кулон ненің өлшем
бірлігі? Ол қалай белгіленеді?
3.Кулон заңының
формуласын түсіндір.
Одан кейін оқушыларды
тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға
бөлу.
Жаңа
тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын
түсіндіріп, кері байланыс.
|
«Жақсы тілек- жан
жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен
сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Әр топ өз
міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды,
бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды.
|
Дескриптор:
-Өткен бөлімдегі
ережелерді қайталайды.
Жалпы
балл-3
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды, топта
талқылайды
Жалпы
балл-2
|
Қағаз
қиындылары
Үлестірме
Сұрақтар
карточкалар
Әр топқа,
маркер, түрлі түсті фломастер беріледі.
|
Сабақтың
ортасы.
15
мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді
бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма:
1-тапсырма:
Зарядтары q және -q
болатын екі нүктелік заряд бір-бірінен r
арақашықтықта орналасқан. Оларды қосатын түзудің тең
ортасында орналасқан нүктедегі екі зарядтың туғызған электр
өрісінің кернеулігін сызып көрсетіңдер және жалпы түрде есептеп
шығарыңдар.
2-тапсырма
|
Оқыту мақсатына жетуді
бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап
жазады.
|
Дескриптор:
-Тапсырманы
орындайды.
-Осы тапсырмаларға
ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы
балл-3
|
Сызғыш
Ақ
парақ
|
Сабақтың
соңы.
10
мин
5мин
Рефлекция
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Бекіту кезеңі:.
Білім алушылар
кестені толтырады:
Осы тақырыпта нені
меңгердіңдер?
Рефлексия: «Аргумент»
Бүгінгі сабақта
менің көңіл –күйім .......болды
..................................,себебі............
Сабақта мен
...................................жұмыс жасадым,
себебі...............................................
Сабақтағы мен үшін
........................,
себебі....................
Әр тапсырманың бағалау
критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Үйге тапсырма: оқу,
жаттығу есебін аяқтау
|
Оқушылар
тапсырмамен
жұмыс
жасайды
Оқушылар стикерлерге өз
ойларымен бөлісіп тақтаға жабыстырады.
|
Дескриптор
Электр өрісінің кернеулігіне есептер шығарады
Жалпы
балл-2
Жалпы тапсырмалар
бойынша 10 балл
|
Дк
экран
Дәптер
Стикерлер
смайликтер
|