Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі
|
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
14.12.2022ж |
|
Сыныбы: 8 «Ж» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.6 - электр өрісі
ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру және оның күштік
сипаттамасын анықтау; 8.4.1.8 - электр өрісін күш сызықтары арқылы графиктік кескіндеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру, біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептеу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 3мин.
Өткен тарауды тексеру 7 мин.
|
I.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату: «Жақсы тілек- жан жылуы». «Кім жылдам?» ойыны үй тапсырмасын сұрау. Кубик тастау арқылы кез келген сұраққа жауап беру (W) Ширату жаттығу: «Миға шабуыл» 1,2,3,4 ретке саналып, 4 топқа бірігеді. Анықтамаларға ауызша жауап берді. ҚБ: Топ басшының бағалауы. Әр қатардан топ басшы жауап берген оқушыларды бағалау парағына белгілеп отырады. (f): «ынталандыру 1.Электр зарядының белгіленуі? 2.Кулон ненің өлшем бірлігі? Ол қалай белгіленеді? 3.Кулон заңының формуласын түсіндір. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-3 Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды Жалпы балл-2 |
Қағаз қиындылары Үлестірме
Сұрақтар
карточкалар
Әр топқа, маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
||||||
|
Сабақтың ортасы. 15 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Зарядтары q және -q болатын екі нүктелік заряд бір-бірінен r арақашықтықта орналасқан. Оларды қосатын түзудің тең ортасында орналасқан нүктедегі екі зарядтың туғызған электр өрісінің кернеулігін сызып көрсетіңдер және жалпы түрде есептеп шығарыңдар. 2-тапсырма
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады. Жалпы балл-3 |
Сызғыш Ақ парақ |
||||||
|
Сабақтың соңы. 10 мин 5мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
Бекіту кезеңі:. Білім алушылар кестені толтырады: Осы тақырыпта нені меңгердіңдер?
Сабақтағы мен үшін ........................, себебі.................... Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Үйге тапсырма: оқу, жаттығу есебін аяқтау
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз ойларымен бөлісіп тақтаға жабыстырады.
|
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл
|
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі
Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі
|
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
14.12.2022ж |
|
Сыныбы: 8 «Ж» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.6 - электр өрісі
ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру және оның күштік
сипаттамасын анықтау; 8.4.1.8 - электр өрісін күш сызықтары арқылы графиктік кескіндеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру, біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептеу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 3мин.
Өткен тарауды тексеру 7 мин.
|
I.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату: «Жақсы тілек- жан жылуы». «Кім жылдам?» ойыны үй тапсырмасын сұрау. Кубик тастау арқылы кез келген сұраққа жауап беру (W) Ширату жаттығу: «Миға шабуыл» 1,2,3,4 ретке саналып, 4 топқа бірігеді. Анықтамаларға ауызша жауап берді. ҚБ: Топ басшының бағалауы. Әр қатардан топ басшы жауап берген оқушыларды бағалау парағына белгілеп отырады. (f): «ынталандыру 1.Электр зарядының белгіленуі? 2.Кулон ненің өлшем бірлігі? Ол қалай белгіленеді? 3.Кулон заңының формуласын түсіндір. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-3 Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды Жалпы балл-2 |
Қағаз қиындылары Үлестірме
Сұрақтар
карточкалар
Әр топқа, маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
||||||
|
Сабақтың ортасы. 15 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Зарядтары q және -q болатын екі нүктелік заряд бір-бірінен r арақашықтықта орналасқан. Оларды қосатын түзудің тең ортасында орналасқан нүктедегі екі зарядтың туғызған электр өрісінің кернеулігін сызып көрсетіңдер және жалпы түрде есептеп шығарыңдар. 2-тапсырма
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады. Жалпы балл-3 |
Сызғыш Ақ парақ |
||||||
|
Сабақтың соңы. 10 мин 5мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
Бекіту кезеңі:. Білім алушылар кестені толтырады: Осы тақырыпта нені меңгердіңдер?
Сабақтағы мен үшін ........................, себебі.................... Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Үйге тапсырма: оқу, жаттығу есебін аяқтау
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз ойларымен бөлісіп тақтаға жабыстырады.
|
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл
|
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
шағым қалдыра аласыз














