Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы. 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы


Бөлімі:

Элетростатика

Педагогтің аты-жөні:

Узбекбай Әйгерім Аманбайқызы

Күні:

16.01.2023ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.1.3 -зарядталған жазықтықтың, шардың, сфераның және шексіз жіптің электр өрісінің кернеулігін анықтау үшін Гаусс теоремасын қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады:Сфера, цилиндр, жазықтық және жазық конденсатордың электр өрісіндегі зарядтың қозғалысын сипаттайды

Көптеген оқушылар істей алады:Электр өрісінің кернеулік ағынының өрнегін білу, қолданады

Кейбір оқушылар істей алады:Сфера, цилиндр, жазықтық және жазық конденсатордың электр өрісінің кернеулігін анықтайды

Бағалау критерийлері


Сфера, цилиндр, жазықтық және жазық конденсатордың электр өрісін сипаттау, өрістегі зарядтар қозғалысын түсіндіреді

Сфера, цилиндр, жазықтық және жазық конденсатордың электр өрісінің кернеулігі мен кернеулік ағынының өрнегін ажырата алу, оны есептер шығаруда қолданады

Құндылықтарға баулу


Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарытуда оқушыларға оқу үдерісінде бақылау жүргізуге, топтастыруға, зерттеуді жүйелеуге, құбылыстарды бір-бірімен байланыстыру мен оларға түсінік беруге үйрету.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сабақ мақсатын және оқу мақсатын жариялау.

  1. Электр өрісінің күш сызықтары деген не?

  2. Қандай өрістер біртекті деп аталады?

  3. Суперпозиция принципі не турлы айтылады?

  4. Электр өрісінің күш сызықтары бірін-бірі қиып өтуі мүмкін бе?


Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына жылдам жауап беріп, бүгінгі тақырыппен танысады.

Дескриптор:

- электр өрісінің күш сызықтарының бағытын анықтай алады

-біртекті өрісті біледі

-Суперпзиция принципін біледі

-Күш сызықтардың қасиеттерін біледі

Жалпы балл -3

Оқулық

Слайд







Сабақтың ортасы


30минут













Жаңа тақырып:


Есептер шығару

1. Жер бетіндегі электр өрісінің кернеулігі 130 В/м. Жердің толық заряды. ( )

2. Радиусы 1 м шар бетіне 9 нКл заряды бір қалыпты түрде орналастырылған. Шар бетіндегі өріс кернеулігі ( )

3. Біртекті электр өрісінің бір күш сызығында орналасқан 2 нүктенің арасындағы кернеу 2 кВ. Егер нүктелердің ара қашықтығы 4 см болса, өрістің кернеулігі

4.. 4 н/Кл зарядтан 3 см қашықтықта өрістің кернеулігі 10 кВ/м-ге тең. Сұйықтың диэлектрлік өтімділігі ( )

Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар тапсырмаларды жекелей орындайды, мұғалім бағалайды.



Слайд арқылы жаңа тақырыпты түсіндіреді










Конграт Б.А., Кем В.И., Қойшыбаев Н. ФИЗИКА /Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытына арналған оқулық/ -Алматы:Мектеп,2006


Сабақтың соңы.

5мин




Рефлекция





Бағалау






Рeфлексия














Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау


-Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу.

Сабақты қорытындылау барысында оқушылар өз ойларын








Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл



https://answergarden.ch/2995584 Answergarden платформасы






Дескриптор



Оқулық


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2023
1294
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі