Материалдар / Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы. 10 сынып

Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2023
926
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы


Бөлімі:

Элетростатика

Педагогтің аты-жөні:

Узбекбай Әйгерім Аманбайқызы

Күні:

16.01.2023ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Электр өрісінің кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.1.3 -зарядталған жазықтықтың, шардың, сфераның және шексіз жіптің электр өрісінің кернеулігін анықтау үшін Гаусс теоремасын қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады:Сфера, цилиндр, жазықтық және жазық конденсатордың электр өрісіндегі зарядтың қозғалысын сипаттайды

Көптеген оқушылар істей алады:Электр өрісінің кернеулік ағынының өрнегін білу, қолданады

Кейбір оқушылар істей алады:Сфера, цилиндр, жазықтық және жазық конденсатордың электр өрісінің кернеулігін анықтайды

Бағалау критерийлері


Сфера, цилиндр, жазықтық және жазық конденсатордың электр өрісін сипаттау, өрістегі зарядтар қозғалысын түсіндіреді

Сфера, цилиндр, жазықтық және жазық конденсатордың электр өрісінің кернеулігі мен кернеулік ағынының өрнегін ажырата алу, оны есептер шығаруда қолданады

Құндылықтарға баулу


Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарытуда оқушыларға оқу үдерісінде бақылау жүргізуге, топтастыруға, зерттеуді жүйелеуге, құбылыстарды бір-бірімен байланыстыру мен оларға түсінік беруге үйрету.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сабақ мақсатын және оқу мақсатын жариялау.

  1. Электр өрісінің күш сызықтары деген не?

  2. Қандай өрістер біртекті деп аталады?

  3. Суперпозиция принципі не турлы айтылады?

  4. Электр өрісінің күш сызықтары бірін-бірі қиып өтуі мүмкін бе?


Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына жылдам жауап беріп, бүгінгі тақырыппен танысады.

Дескриптор:

- электр өрісінің күш сызықтарының бағытын анықтай алады

-біртекті өрісті біледі

-Суперпзиция принципін біледі

-Күш сызықтардың қасиеттерін біледі

Жалпы балл -3

Оқулық

Слайд







Сабақтың ортасы


30минут













Жаңа тақырып:


Есептер шығару

1. Жер бетіндегі электр өрісінің кернеулігі 130 В/м. Жердің толық заряды. ( )

2. Радиусы 1 м шар бетіне 9 нКл заряды бір қалыпты түрде орналастырылған. Шар бетіндегі өріс кернеулігі ( )

3. Біртекті электр өрісінің бір күш сызығында орналасқан 2 нүктенің арасындағы кернеу 2 кВ. Егер нүктелердің ара қашықтығы 4 см болса, өрістің кернеулігі

4.. 4 н/Кл зарядтан 3 см қашықтықта өрістің кернеулігі 10 кВ/м-ге тең. Сұйықтың диэлектрлік өтімділігі ( )

Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар тапсырмаларды жекелей орындайды, мұғалім бағалайды.



Слайд арқылы жаңа тақырыпты түсіндіреді










Конграт Б.А., Кем В.И., Қойшыбаев Н. ФИЗИКА /Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытына арналған оқулық/ -Алматы:Мектеп,2006


Сабақтың соңы.

5мин




Рефлекция





Бағалау






Рeфлексия














Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау


-Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу.

Сабақты қорытындылау барысында оқушылар өз ойларын








Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл



https://answergarden.ch/2995584 Answergarden платформасы






Дескриптор



Оқулық


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ