Материалдар / Электр тогы, электр тогы көздері

Электр тогы, электр тогы көздері

Материал туралы қысқаша түсінік
лектр тогының анықтамасын , ток көздері туралы біледі, токтың жүру шарттарын біледі . Көптеген оқуышылар істей алады: Электр тогының әрекетін түсінеді, ажыратады, электр қозғаушы күш шамасының физикалық шамасын түсінеді Кейбір оқушылар істей алады: Электр тогын түсіндіре алады, деректерді жинап, талдап, іріктей алады. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлімі:

8.3 А Тұрақты электр тогы

Тақырыбы

Электр тогы, электр тогы көздері

Күні:

14.01.25

Сыныбы:

8

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.2.1 электр тогы ұғымын және электр тогының пайда болу шарттарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: Электр тогының анықтамасын , ток көздері туралы біледі, токтың жүру шарттарын біледі .

Көптеген оқуышылар істей алады: Электр тогының әрекетін түсінеді, ажыратады, электр қозғаушы күш шамасының физикалық шамасын түсінеді

Кейбір оқушылар істей алады: Электр тогын түсіндіре алады, деректерді жинап, талдап, іріктей алады. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.



ТАПСЫРМАЛАР:

  1. §23 ТҮСІНІП ОҚУ.

  2. 110-114 БЕТ АРАЛЫҒЫНДА ҚЫСҚАША КОНСПЕКТ ЖАЗУ.

  3. 112 БЕТТЕГІ 23.1 КЕСТЕНІ ДӘПТЕРГЕ ЖАЗУ.







Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлу.

Үй тапсырмасы «Электр құбылыстары» тарауы бойынша білімін анықтау.


1.Электр зарядының екі түрі

2.Оң ион және теріс ион

3.Зарядтың өлшем бірлігі

4.Кулон заңы

5.Электр өрісінің кернеулігі

6.Потенциалдар айырымы

7.Конденсатор

8.Электр сыйымдылығы

9.Е мен U арасынд байланыс

Қызығушылығын ояту

Миға шабуыл . Бейнематериалдар арқылы .Электрондық оқулықтан

«Электр тогы» тақырыбындағы бейнематериал көрсету.

Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.









Оқушылар байқалған құбылысқа байланысты ой-пікірлерін білдіреді. Сабақтың тақырыбын ашады.

Дескриптор:

-Электр зарядын, өлшем бірлігін түрлерін біледі.

-Қулон заңын тұжырымдайды.

-Электр өрісінің кернеулігін,кернеуін, потенциалын,сыйымдылығын ажыратады және сипаттайды.

Дк экран

Слайд

Сұрақтар















Бейнематериал

Сабақтың ортасы

20 минут




























Мағынаны тану

(I) жеке жұмыс). Төмендегі сүрақтардың мағынасын ашу
- Электр тогы деген не? Электр тогының пайда болу шарттары

- Электр тогының әрекеті

- Ток көздерінің түрлері. Электр қозғаушы күш деген не?







«Жалғасын тап» әдісі. (I) жеке жұмыс Белменділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастыру.




«Ой-толғаныс» әдісі (I) . Деңгейлік тапсырмалар. Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.

Оқушылар жұмысты құрылымдауға үйренеді.










Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.





Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды

Дескриптор:

-Электр тогы ұғымын және пайда болу шарттарын біледі.

-Электр тогының әсерін түсінеді.

-Ток көздерінің түрлерін біледі, ажыратады.

Жалпы балл-3


Дескриптор:

-Электр тогы анықтамасын жалғастырады.

-Ток көздерін атап көрсетеді.

-Электр тогының әсерлерін жазады.

Жалпы балл-3

Дескриптор:

-Есеп шартын жазады.

-ХБЖ-не айналдырады.

-Формуланы көрсетеді, мәнін дұрыс есептейді

Жалпы балл-4



Оқулық

Дәптер

Плакат











Қосымша-1












Қосымша-2

Сабақтың соңы.


10мин


Бағалау








Үй тапсырмасы

Рефлекция. Маған не қиын болды, не қиын болмады. Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз пікірлерін стикерге жазып, кестеге іледі.


Дескрипторларға сүйене отырып оқушылар өз білімдерін жұптасып бағалау критерий арқылы бағалау






Зерттеу жұмысы. Электр тогы эссе жазу. Электр тогының пайдасы мен зияны







Сабақтағы тапсырмалардың жалпы бағалау критерий-10 баллдық жүйемен бағаланады.

Стикерлер

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:
















ЖИ арқылы жасау
14 Қаңтар 2025
370
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі