Сабақтың басы
10
минут
|
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа
бөлу.
Үй
тапсырмасы «Электр құбылыстары» тарауы
бойынша білімін анықтау.
1.Электр зарядының екі
түрі
2.Оң ион және теріс
ион
3.Зарядтың өлшем
бірлігі
4.Кулон
заңы
5.Электр өрісінің
кернеулігі
6.Потенциалдар
айырымы
7.Конденсатор
8.Электр
сыйымдылығы
9.Е мен
U
арасынд байланыс
Қызығушылығын
ояту
Миға шабуыл
. Бейнематериалдар арқылы
.Электрондық оқулықтан
«Электр
тогы» тақырыбындағы бейнематериал
көрсету.
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы
қызығушы
лығы
оянады, білімін
көрсетеді.
Оқушылар байқалған құбылысқа
байланысты ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Дескриптор:
-Электр зарядын, өлшем
бірлігін түрлерін біледі.
-Қулон заңын
тұжырымдайды.
-Электр өрісінің
кернеулігін,кернеуін, потенциалын,сыйымдылығын ажыратады және
сипаттайды.
|
Дк
экран
Слайд
Сұрақтар
Бейнематериал
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
Мағынаны
тану
(I) жеке
жұмыс).
Төмендегі сүрақтардың
мағынасын ашу
- Электр тогы деген не? Электр тогының пайда болу
шарттары
- Электр тогының
әрекеті
- Ток көздерінің
түрлері. Электр қозғаушы күш деген
не?
«Жалғасын
тап» әдісі. (I) жеке
жұмыс Белменділігі төмен оқушыны
белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен
ұйымдастыру.
«Ой-толғаныс» әдісі
(I) . Деңгейлік тапсырмалар. Сынып
ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын
қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі
оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
|
Оқушылар жұмысты құрылымдауға
үйренеді.
Жаңа тақырып бойынша бойындағы
білімдерін пысықтайды.
Оқушылар деңгейлік тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
-Электр тогы ұғымын және пайда
болу шарттарын біледі.
-Электр тогының әсерін
түсінеді.
-Ток көздерінің түрлерін
біледі, ажыратады.
Жалпы
балл-3
Дескриптор:
-Электр тогы анықтамасын
жалғастырады.
-Ток көздерін атап
көрсетеді.
-Электр тогының әсерлерін
жазады.
Жалпы
балл-3
Дескриптор:
-Есеп шартын
жазады.
-ХБЖ-не
айналдырады.
-Формуланы көрсетеді, мәнін
дұрыс есептейді
Жалпы
балл-4
|
Оқулық
Дәптер
Плакат
Қосымша-1
Қосымша-2
|
Сабақтың
соңы.
10мин
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Рефлекция. Маған не қиын болды, не қиын болмады. Оқушылар
бүгінгі сабақ туралы өз пікірлерін стикерге жазып, кестеге
іледі.
Дескрипторларға сүйене отырып
оқушылар өз білімдерін жұптасып бағалау критерий арқылы
бағалау
Зерттеу жұмысы. Электр тогы
эссе жазу. Электр тогының пайдасы мен
зияны
|
|
Сабақтағы тапсырмалардың жалпы
бағалау критерий-10 баллдық жүйемен
бағаланады.
|
Стикерлер
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы
ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен
жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт
ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
|
Физика кабинетіндегі
қауіпсіздік ережесі еске салынады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|