Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
3
мин
Жұпқа
бөлу
3
мин
Өткен білімді еске
түсіру
4
мин
Жаңа
білім
5
мин
10
мин
|
Психологиялық
ахуал
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
1.Жұпқа бөлу: «Физикалық
терминдер»
2. Өткенге
шолу
«LearningApps»
Жаңа
тақырып
«Мағынаны
тану»
Слайд,
бейнекөрсетілім «Өткізгіштердің
жалғануы».
Мақсаты: сабақтың тақырыбын
анықтау.
Мұғалім
әрекеті:Bilim Land сайтынан
бейнекөрсетілімді көрсетеді.
Зерттеушілік жұмыс.
Виртуалды зертхана. Тәжірибелік
зертхана
Оқушылар берілген схема арқылы
тапсырмалар орындайды.
-
Ом заңын
тұжырымдаңыз.
Кері
байланыс: оқушы
–мұғалім.
|
Физикалық терминдердің жұбын
табу арқылы жұптасады
Физикалық құралдарды,
формулаларды
сәйестендіреді
Оқушылар жұптасып виртуалды
және тәжірибелік зертханалық жұмысты
орындайды
|
Өзін- өзі бағалау парағына
ұпай санын жазып
отырады
Дескриптор:
-Құралдарды дұрыс
сәйкестендіреді;
-Ток күшінің формуласын дұрыс
табады;
-Кернеудің формуласын дұрыс
белгілейді;
-Жалпы кедергінің формуласын
дұрыс жазады ;
2
б
Дескриптор:
-Тізбекті дұрыс
құрастырады;
-Ток күшінің, кернеудің мәнін
анықтайды;
-Алынған мәндер арқылы
кедергіні есептейді; 2б
|
ФИЗИКА 10 сынып
оқулығы
https://bilimland.kz/ru#lesson=10803
https://phet.colorado.edu/
|
Бекіту
10 минут
|
«Joyteka» квест
ойыны
Есептер
шығару
№3.171-
3.174
Ұзындығы 10м, көлденең
қимасы 0,1мм² мыс сымның кедергісін
анықтаңдар.
Ұзындығы 120 м, көлденең
қимасының ауданы нихром сымтемір, 220 В кернеуі көзіне жалғанған.
Сымдағы ток күшін
анықтаңыз.
|
Оқушылар бекіту тапсырмаларын
орындайды
|
Дескриптор:
Есептің шартын
түзеді
ХБЖ-ға
келтіреді
Есептің формуласын
түрлендіріп
Есептің жауабын
табады
6
балл
|
10 сынып
Есептер
жинағы
(ЖМБ). С.Тұяқбаев, Ш.Тынтаева.
Ж.Бақынов
|
Сабақтың
соңы
Бағалау
3мин
Рефлексия
5мин
Үйге
тапсырма 2минут
|
Рефлексия: «Көңіл
күй»
Оқушыларға үш түсті белгілер
беріледі.
Қызыл
түс – «Мен тапсырманы орындай
алмадым, көңіл–күйім
жоқ.»
Көк
түс - “Көңіл-күйім жақсы,
сыныптастарымның көмегімен тапсырманы
орындадым.”
Жасыл
түс – «Мен бәрін жақсы орындадым
деп ойлаймын: менің көңіл–күйім
тамаша.»
B ilimland.kz «Тұрақты электр тогы» Тізбек
бөлігі үшін Ом заңы тест
тапсырмасы
|
Оқушылар оюлы ашық
хаттар арқылы кері байланыс
береді
|
Формативті бағалау 10
балл Сабақ соңында әр тапсырманың
бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен
бағаланады
|
https://bilimland.kz/ru#lesson=10803
|