Материалдар / Электр тогының жұмысы мен қуаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электр тогының жұмысы мен қуаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Тұрмыста пайдаланатын электр тогының жұмысын қуатын есептей білу. Электр аспаптармен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
408
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МОРФОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ КАРТАСЫ

Оқулықта берілген сабаққа мазмұндалған ақпарат

Сабақтың тақырыбы

1.1.Өмірде қажетті ақпарат

1.1.1 Басқа пәндерде кездесетін ақпарат

1.1.1.1 берілген пәнді әрі қарай оқу үшін қажетті ақпарат

1.1.1.1.1 Жалпы ой-өріс үшін қажетті ақпарат

Ескерту

1

«Электр тогының жұмысы. Қуаты»

Тұрмыста пайдаланатын электр тогының жұмысын қуатын есептей білу. Электр аспаптармен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау

География, экономика, еңбек, математика


Тұрақты ток заңдары, айнымалы ток жұмысы қуаты

Әр түрлі құрылғылардың пайдаланатын қуатын біліп энергия шығынын есептей білу




















САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТИТУЛ БЕТІ

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ

ТАҚЫРЫП:


1

Базалық құзыреттілік:

Электр тогының жұмысы мен қуаты

Оқуға үйрету

Пән:

1.1

Құрамды құзыреттілік:

Физика


Ақпаратты араб грамотасын қолданып жеткізу.

Сынып:

8«ә»

1.1.1

Әдіс, амал, операция, құралдар/цикл

Оқытушы:

Араб грамотасы арқылы ақпаратты жазу

Айтымов А.Б.

Дидактикалық деңгей/категория:

ІІ

Мақсатты әлеуметтендіру

Оқу орны:

«Парасат» мектеп-лицейі

Базалық оқулық:

1




Дюйсембаев Б.М, Байжасарова Г.З., Медетбекова А.А

1.Оқу іскерлігі.



Сабақ мазмұны:

2


Жеке интеллектуальдық әлеуетті көрсету.

Электр энергиясы. Кернеу, ток күші, Ток жұмысы, Ток қуаты, Электр санауыш. Энергия құны.


3

Ақпаратты араб грамотасы түрінде жаза білу




Блум бойынша сабақтың тапсырмалар

МАТРИЦАСЫ

Пән_Физика

Мамандық____Физика _________8«ә»___сыныбы___________________________

Оқытушы __Айтымов А.Б____________________________

Бірінші деңгей – БІЛІМДЕР

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бірінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі

1.00 Білім


1.10 Нақты мәліметтерді білу

1.11 Терминологияны білу

Анықтау, меңгеру, айыра алу, еске түсіру, танып білу

Сөздік, түсініктер, терминология, мән, анықтамалар, байланыстар, элементтер

Оқу міндеттері: а) Ток күші, кернеу анықтамаларын еске түсіріп анықтамаларын жаз.

ә) Электр өрісіндегі зарядтың орын ауыстырғандағы жұмысының формуласын еске түсір.

1.20 Мәліметтерді пайдалануға мүмкіндік беретін құралдарды білу

1.21 Практикалық білімдер

Еске түсіру, идентификациялау, түстеу, іздеп табу

Форма, ушарттар, пайдалану, ереже, модальдылықтар, құралдар, символдар, ұғымдар, стиль(дер), формат (тар).

Оқу міндеттері Кернеу формуласын еске түсіріп, жұмысты формула түрінде жазып бер.

1.22 Тенденциялар мен жекеліктерді білу

Еске түсіру, тану, идентификациялау, табу

Әрекет (тер), үрдіс, қозғалыс (тар), жағдайлар, ұсыныс, даму, тенденциялар, бөлшектер, себептер, қатынастар, орны, топтастыру, категориялау

Оқу міндеттері: Өткізгіш арқылы өтетін зарядты анықтау формуласын есіңе түсір

Екінші деңгей - ТҮСІНУ

Таксономия екінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі


2.20 Интерпретация

Интерпретациялау, қайта құру, дифференциациялау, жету, жасау, орнату, түсіндіру, көрсету

Қатынастар, маңызды фактілер, аспектілер, көзқарас, жаңа мінездемелер, қорытындылар, әдістер, теориялар, абстракциялар

Оқу міндеттері: Ток күші формуласын пайдаланып жұмыстың формуласын есептеуге қолайлы түрде интерпретациялау. Анықтамасын сөзбен араб грамотасы арқылы жаз.

2.30 Экстраполирование

болжау, дифференциациялау, анықтау, жалғастыру, интерполизациялау, толтыру, орнату

Салдарлар, араласу, қорытынды, факторлар, даму, маңызды элементтер, келісушілік, эффекттер, ықтималдылық


Оқу міндеттері: Жұмыс формуласын пайдаланып қуат формуласын анықтау. Анықтамасын араб грамотасы арқылы жаз.


Үшінші деңгей - ҚОЛДАНУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – үшінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі

3. Қолдану

қолдану, жалпылау, байланыс орнату, таңдау, дамыту, ұйымдастыру, пайдалану, жетекшілікке алу , қайта өзгерту, топтастыру

Қағидалар, заңдар, қорытындылар, эффекттер, әдістер, теориялар, абстракциялар, жағдайлар, жалпылау, үрдістер, феномендер, тәсілдер


Оқу міндеттері:

1. Ток жұмысының және қуаттың өлшем бірліктерін еселік және үлестік жалғауларды қолданып арба грамотасы арқылы жаз.

2. Тұрмыста қолданатын ток жұмысының өлшем бірлігін анықтап араб грамотасы арқылы жаз.

3. Есептің берілген мысалына қарап берілген есепті өзгертіп құрастырып шағар. Шығару алгоритімін араб грамотасы арқылы жаз.


Төртінші деңгей - ТАЛДАУ


Оқу тапсырмаларының таксономиясы – төртінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі

Талдау


4.10 Элементтерді белгілеу

Дәлелдеу, идентификациялау, топтастыру, айыра алу, шығару, категориялау

Элементтер, гипотезалар, қорытындылар, фактілерді белгілеу, дәлелдер, қасиеттер

Оқу міндеттері: 1. 1,2 деңгейде алынған формулаларды қолданып есепті шығар.


4.20 Байланыстарды орнату

Талдау, белгілеу, салыстыру, шығару

Қатынастар, қателер, дәлелдер, себептер, эффект, бөліктер, дұрыс емес болжамдар

Оқу міндеттері: 2. Оқулықтағы 10-шы кестені пайдаланып, кір жуатын машина және теледидар қуатын салыстыр. Олардың 1 сағатта жасаған жұмысын анықта.








Бесінші деңгей – СИНТЕЗ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы бесінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі

Синтездеу


5.10 Өз шығармасын жасау

Жазу, айту, жасау, беру, модификациялау, құжаттау

Құрылым, модель, жетілдіру, жоба, жұмыс, жалпылау, күш, ерекше фактілер, шығарма

Оқу міндеттері: Тұрмыста қолданатын электр құралдар мен қауіпсіздік техникасын сақтау ережесі туралы жаз

5.20 Әрекеттер жоспарын әзірлеу

Ұсыну, жоспарлау, жасау, жобалау, модификациялау

Жоспар, міндеттер, спецификация, сызбалық фактілер, операциялар, тәсілдер, шешімдер, құралдар



Алтыншы деңгей БАҒАЛАУ


Оқу тапсырмаларының таксономиясы алтыншы деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі

Бағалау

6.10 Ішкі сынау

Пайымдау, дәлелдеу, бағалау, шешу

Анықтылық, қателіктер, дұрыстық, есептеулер, сщфизмдер, анықтылық дәрежесі

Оқу міндеттері: Үйде үлкендер болмағанда бір айда шығындалған электр энергиясының құнын есептеу тәртібін жаз










КЛАССИФИКАТОР

ҰЙЫМДАСТЫРУ

Оқу тапсырмасы

БЛУМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей)

Уақыт минуттарда

Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрі


Сабақтың жалпы уақыты:

45

1

Ұйымдастыру, хабарлау


5 мин

жекелей

2

І- тапсырма

а) Ток күші, кернеу анықтамаларын еске түсіріп анықтамаларын жаз.

ә) Электр өрісіндегі зарядтың орын ауыстырғандағы жұмысының формуласын еске түсір.


Білім-1деңгей

1.11

1.21

3 мин

Талдау

3

2 - тапсырма

А) Ток күші формуласын пайдаланып жұмыстың формуласын есептеуге қолайлы түрде интерпретациялау. Анықтамасын сөзбен араб грамотасы арқылы жаз.

ә) Жұмыс формуласын пайдаланып қуат формуласын анықтау. Анықтамасын араб грамотасы арқылы жаз.

Түсіну- 2 деңгей

2.20


2.30


3мин

3мин

Жекелей

4


3 – тапсырма

1. Ток жұмысының және қуаттың өлшем бірліктерін еселік және үлестік жалғауларды қолданып арба грамотасы арқылы жаз.

2. Тұрмыста қолданатын ток жұмысының өлшем бірлігін анықтап араб грамотасы арқылы жаз.

3. Есептің берілген мысалына қарап берілген есепті өзгертіп құрастырып шағар. Шығару алгоритімін араб грамотасы арқылы жаз.




Қолдану-3 деңгей





2 мин


3мин

3 мин





Жұппен

5

4-тапсырма

А)1,2 деңгейде алынған формулаларды қолданып есепті шығар.


ә). Оқулықтағы 10-шы кестені пайдаланып, кір жуатын машина және теледидар қуатын салыстыр. Олардың 1 сағатта жасаған жұмысын анықта.


Талдау - 4 деңгей

4.10

4.20

7 мин

3мин

Өз ойын жазу

6

5-тапсырма

Тұрмыста қолданатын электр құралдар мен қауіпсіздік техникасын сақтау ережесі туралы жазып бер

синтез-5 д

5.10

3 мин


7

6-тапсырма

Үйде үлкендер болмағанда бір айда шығындалған электр энергиясының құнын есептеу тәртібін жаз

Бағалау-6 д

6.10

3мин

Өз ойын жазу

8

Өз білімін бағалау

қолдану

2 мин

Түсіндіру,

талдау

9

Оқушы бағаларын тіркеу

Көрсету

5 мин

бағалау


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!