Сабақтың
басы
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу
Learning apps
интерактивті сервисі
арқылы
1. Хб жүйесінде кернеуліктің
өлшем бірлігі (Н/Кл)
2.Барлық
нүктелерінің потенциалдары бірдей болатын бет (эквипотенциал
бет)
3.Электр өрісінің
берілген нүктедегі энергетикалық сипаттамасы (өрістің осы нүктедегі
потенциалы)
4.Вакуумде кез
келген тұйық беттен өтетін электр өрісі кернеулік векторының ағыны
сол бет ішіндегі толық зарядқа пропорционал (Гаусс
теоремасы)
5.Берілген бет
элементінен қанша күш сызықтарының өтетінін көрсететін шама (электр
өрісінің кернеулік ағыны)
6.Консервативтік күш
өрісі, яғни жұмысы жолдың пішініне тәуелсіз болатын өріс
(поенциалдық)
7.Беттің бірлік
ауданына келетін зарядпен анықталатын шама (зарядтың беттік
тығыздығы)
8.Бірлік оң зарядты
осы нүктеден шексіздікке алып өткенде электр өрісі күштерінің
атқаратын жұмысына тең шама (электр өрісі нүктесінің
потенциалы)
9.q заряд өрістің
екі нүктесінің арасында орын ауыстырғанда өріс күштерінің жасайтын
жұмысы осы нүктелер арасындағы ......................... тура
пропорционал (кернеуге)
10.Кернеудің ХБ
жүйесіндегі өлшем бірлігі
(Вольт)
Проблемалық
сұрақтар
Оқушылардың жаңа
сабаққа дайындығын тексеру мақсатында сұрақтар
қою.
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар Есімдерінің
бас әріптері арқылы 3 топқа
бөлінеді
Оқушылар үй
тапсырмасына берілген сұрақтар жауап
береді.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді, бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру.
ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы,
ынталандыру
ҚБ: ауызша
мадақтау
|
10 сыныпқа арналған
оқулық, интерактивті тақта
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жұптық
жұмыс
8
минут
Жеке
жұмыс
13
минут
|
І топ. Т
кестесі
Гравитациялық және
электростатикалық өрістердегі күштік және энергетикалық
сипаттамалар
ІІ топ. Үш
сөйлем, бір түйінді ой
ІІІ
топ. «Фишбоун»
әдісі Бүкіләлемдік тартылыс
заңы
«Фишбоун» әдісі бойынша
оқушыларға үлестірме материалдар беріледі. Балық қанқасының
басы гравитациялық және
электростатикалық өрістердегі күштің және энергетикалық
сипаттамалардың физикалық мағынасын
түсіндіру, жоғарғы қабырғасында
проблемалық сұрақтар, төменгі қабырғасында жауаптары, құйрығында
қорытынды жасалынады.
«Бізден – сұрақ,
сізден-жауап» әдісі
«Ұшқыр ой»
әдісі. Қалыптастырушы бағалау
жұмысы (қосымша
1)
|
Оқушылар мәтінмен
танысады. Тақырып бойынша негізгі ақпараттарды жинай отырып, Т
кестесін толтырады.
Оқушыларға жұппен
тапсырманы орындайды. Тақырып бойынша жұптар бір-біріне сұрақтар
қояды.
Оқушылар тапсырманы жеке
орындайды.
|
ҚБ:
әріптес пікірі
арқылы
-Қай топтың жауабы
ұнады?
-Сіздер жауапты
қалай толықтырар едіңіздер?
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы
жұптардың бірін-бірі
бағалайды
2
балл
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы
өзін-өзі бағалау
|
Постер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
|