Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы. Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы. Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
арлық оқушылар істей алады: Электр заряды, денелердің электрленуі ұғымдарына сипаттама береді Көптеген оқушылар істей алады: Кулон заңының физикалық мағынасын ашып көрсетеді Кейбір оқушылар істей алады: Кулон заңы мен электр зарядының сақталу заңына есептер шығарады
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы. Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы


Бөлімі:

Электростатика

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы. Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.1.1 - электр эарядының сақталу заңы мен Кулон заңын есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: Электр заряды, денелердің электрленуі ұғымдарына сипаттама береді

Көптеген оқушылар істей алады: Кулон заңының физикалық мағынасын ашып көрсетеді

Кейбір оқушылар істей алады: Кулон заңы мен электр зарядының сақталу заңына есептер шығарады

Бағалау критерийлері


  • Тұрмыста және өндірісте денелердің электрленуіне мысалдар келтіреді;

  • Электр зарядының сақталу заңы және Кулон заңының сипаттайды;

  • Электр зарядының сақталу заңы және Кулон заңы сандық, сапалық есептер шығаруда қолданады.

Құндылықтарға баулу


Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарытуда оқушыларға оқу үдерісінде бақылау жүргізуге, топтастыруға, зерттеуді жүйелеуге, құбылыстарды бір-бірімен байланыстыру мен оларға түсінік беруге үйрету.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады:

Қандай заряд нүктелік деп аталады?

Кулон заңын тұжырымдаңдар.

Кулон заңы қалай ашылды?

Электр заряды қандай бірліктермен өлшенеді?

Ортаның диэлектрлік өтімділігінің физикалық мағынасы қандай?

Неліктен электрлік тұрақты енгізілді?

Суперпозиция принципін тұжырымдаңдар.


Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына жылдам жауап беріп, бүгінгі тақырыппен танысады.

Дескриптор:

-нүктелік заряд ұғымын біледі

-Кулон заңын біледі

-Кулон заңын тұжрымдайды

-Заряд өлшембірлігін біледі

-Диэлектрик өтімділікті тұжырымдай біледі

-Электр тұрақтысын түсінеді



Оқулық

Слайд



Таратпа материалдар беруге болады



Сабақтың ортасы


5 минут
















10 мин























10 мин

Жаңа тақырып

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/ehlektrostatika/lesson/ehlektr-zaryady-kulon-zangy

сайты бойынша оқушылар жұппен тапсырма орындайды. Өзара бағалау жүргізіледі.

«Электр заряды. Кулон заңы. Электр зарядының түлері және зарядтың сақталу заңы» тақырыбы бойынша тапсырмалар орындайды.

оқушылар жұппен тапсырма орындайды. Өзара бағалау жүргізіледі.



Әр жұп бір тапсырмаға жауап береді, басқа жұп өз тапсырмаларын бағалайды.






Жауаптары:


-Синтетика киім терімен үйкеліп зарядталады

-ылғалды

-электрленіп ұшқын шығу қаупі бар

-Ылғал сүрткіш қолдану керек

-тең

-бензин электрленгенде разряд пайда болуы мүмкін







Дескриптор


-Кулон заңының формуласын біледі

-Формуланы түрлендіре алады

-электрон санын анықтай алады

-Заряд шамасын анықтайды


https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/ehlektrostatika/lesson/ehlektr-zaryady-kulon-zangy

































Слайдпен көпсетуге болады немесе таратпа материал ретінде қолдануға болады

Оқушылар сапалық есептерді сыныппен талдай отырып шешеді.

Егер қараңғыда жүн немесе синтетикалық киімдерді шешсеңіз, ұшқындарды көріп, дыбысын естуге болады. Неліктен?

Қандай ауа райында электрлендіру жақсы байқалады

Жанар май құю кезінде аэродромдардағы ұшақтар неге жерге қонады?

Шаң қонбауы үшін лакталған жиһаздың бетін мұқият сүрту керек пе?

Айтарлықтай үлкен көлемі бар дене басқа денеге жанастырылды. Осы дене зарядтарының модульдерін салыстырыңыз.

Бензин өте оңай электрлендіріледі, оны полиэтилен канистрларда сақтауға болмайды. Неліктен?



Жеке жұмыс. Тапсырманы орындап болғаннан кейін, мұғалім оқушыларға кері байланыс береді.

Есептер шығару.

  1. Бір кулон зарядтың шамасы туралы түсінік болуы үшін вакуумде бір-бірінен 1 м қашықтықта орналасқан шамасы 1 кулон болатын екі нүктелік зарядтың өзара әрекеттесу күшін есептеңдер. Суда дәл осындай қашықтықта әрекеттесу күші қандай болады?

  2. Теріс екі нүктелік заряд вакуумде бір-бірінен 48 см жерде орналасқан және өзара Н күшпен әрекеттеседі. Әр зарядта қанша электрон бар?

  3. Шамасы және таңбасы жағынан бірдей екі нүктелік заряд вакуумде бір-бірінен 3,0 қашықтықта орналасқан және 0,40 Н күшпен тебіледі. Әр зарядтың шамасын анықтаңдар.

  4. Суда бір-бірінен 3,3 см қашықтықта орналасқан Кл және екі заряд өзара қандай күшпен әрекеттеседі? Өзара әрекеттесу күші өзгеріссіз қалуы үшін вакуумде оларды бір-бірінен қандай қашықтықта орналастыру керек?

Кері байланыс беріп, жауаптарын талдау

Сабақтың соңы.

5 мин




Рефлекция





Бағалау






Рeфлексия пирамидаcы:Қарастырылған мәселелерді қаншалықты ұққандығыңды өзің бағалап, пирамиданы толықтыр:


Shape1













Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау


-Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу.

Сабақты қорытындылау барысында оқушылар өз ойларын үлестірме қағаздарға жазып, пирамиданы кім қай мәселені ұққандығына қарай толтырады.








Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 20 балл


Үлестірме стикерлер







Дескриптор








Оқулық


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқушыларға жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен дереккөздерді оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып,

Мотивациясы жоғары оқушылар:

Көмек қажет ететін оқушыларға «Сәйкестендіру» тәсілі оқушының ынталану қабілетін арттыруға көпірше болып қызмет атқарады.

Тапсырмалар бере отырып, күтілетін нәтижеге жетелеймін.


Әрбір кезең бойынша оқушыларға ауызша және бас бармақ, смайликтермен кері байланыс беріп отырамын, сол арқылы оқушыларды ынталандыруға бағыттап отырамын, қолдау көрсетемін.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы, топтардағы бағалау жүріп отырады

«Рефлексия пирамидасы» әдісі арқылы кері байланыс береді

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2025
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі