|
№25 Г. Титов ЖОМ КММ |
Сабақтың тақырыбы: Электролиттер және бейэлектролиттер |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: К . Бекбауова |
||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген мақсаты |
Заттың мөлшерін, массасын химиялық реакция теңдеуі бойынша өнімнің көлемін, диссоциациялану дәрежесін есептеу |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Реакция теңдеуін жаза алады Диссоцияциялану дәрежесін есептейді Молекулалық, Толық иондық, қысқартылған иондық есептерді шағара алады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: электролит, бейэлектролит, диссоциация, ассоциация, оксоний ионы, гидраттану |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: зат мөлшері- количество вещества-the amount of substance, көлем-обьем-volume, масса-масса-mass |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:стехиометриялық заңдылықтар |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?өмірде өажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Денсаулық, достық қамқорлық құндылықтарын дамыту |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, физика |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің, тұздардың химиялық қасиеттері |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (5 мин) |
Сәлемдесу, түгелдеу. «Шаттық шеңберін» құру. Топтастыру. Үй тапсырмасын тексеру. «иә, жоқ» әдісі. Сұрақ-жауаптар |
Есептер жинағы, тест кітапшалары |
|||
|
Ортасы (20 мин) |
Ерітіндісі немесе балқымасы электр тогын өткізетін заттарды электролиттер деп аталады. Судағы ерітіндісі де балқымасы да электр тогын өткізбейтін заттар бейэлектролиттер деп аталады Миға шабуыл әдісі: Бейне жазба арқылы ашық сұрақтармен жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Кубизм әдісі 1.Реакциялардың қайсысы аяғына дейін жүреді BaCl2 + Na2SO4 → MnSO4 + KNO3 → FeS + HCl→ Cu(OH)2 + H2SO4 → 2. Көрсетілген қысқартылған иондық теңдеулерге сәйкес молекулалық теңдеулерін құрыңдар 2H+ + S2- = H2S↑ Cu2+ + 2OH- = Cu(OH)2↓ Fe3+ + 3OH- = Fe(OH)3↓ 2H+ + SiO32- = H2SiO3↓ Fe(OH)3 + 6H+ = Fe3+ + 3H2O 3. Массасы 32 г мыс сульфаты бар ерітіндіге 19г натрий гидроксиді бар ерітіндіні араластырғанда қанша мыс гидроксиді тұнбаға түседі? |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы, анықтамалық кітапша |
|||
|
Соңы (15мин) |
8 -жаттығу.Өз байқауларына және анықтамалыққа сүйене отырып,берілген заттардың қасиеттерін сипаттаңдар: Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды. 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не тиімді болды? 3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағалаймын. Үйге тапсырма: есептер шығару |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім, білік, дағды, түсінік, |
|
|||
|
|
|
Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электролиттер және бейэлектролиттер
Электролиттер және бейэлектролиттер
|
№25 Г. Титов ЖОМ КММ |
Сабақтың тақырыбы: Электролиттер және бейэлектролиттер |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: К . Бекбауова |
||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген мақсаты |
Заттың мөлшерін, массасын химиялық реакция теңдеуі бойынша өнімнің көлемін, диссоциациялану дәрежесін есептеу |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Реакция теңдеуін жаза алады Диссоцияциялану дәрежесін есептейді Молекулалық, Толық иондық, қысқартылған иондық есептерді шағара алады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: электролит, бейэлектролит, диссоциация, ассоциация, оксоний ионы, гидраттану |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: зат мөлшері- количество вещества-the amount of substance, көлем-обьем-volume, масса-масса-mass |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:стехиометриялық заңдылықтар |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?өмірде өажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Денсаулық, достық қамқорлық құндылықтарын дамыту |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, физика |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің, тұздардың химиялық қасиеттері |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (5 мин) |
Сәлемдесу, түгелдеу. «Шаттық шеңберін» құру. Топтастыру. Үй тапсырмасын тексеру. «иә, жоқ» әдісі. Сұрақ-жауаптар |
Есептер жинағы, тест кітапшалары |
|||
|
Ортасы (20 мин) |
Ерітіндісі немесе балқымасы электр тогын өткізетін заттарды электролиттер деп аталады. Судағы ерітіндісі де балқымасы да электр тогын өткізбейтін заттар бейэлектролиттер деп аталады Миға шабуыл әдісі: Бейне жазба арқылы ашық сұрақтармен жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Кубизм әдісі 1.Реакциялардың қайсысы аяғына дейін жүреді BaCl2 + Na2SO4 → MnSO4 + KNO3 → FeS + HCl→ Cu(OH)2 + H2SO4 → 2. Көрсетілген қысқартылған иондық теңдеулерге сәйкес молекулалық теңдеулерін құрыңдар 2H+ + S2- = H2S↑ Cu2+ + 2OH- = Cu(OH)2↓ Fe3+ + 3OH- = Fe(OH)3↓ 2H+ + SiO32- = H2SiO3↓ Fe(OH)3 + 6H+ = Fe3+ + 3H2O 3. Массасы 32 г мыс сульфаты бар ерітіндіге 19г натрий гидроксиді бар ерітіндіні араластырғанда қанша мыс гидроксиді тұнбаға түседі? |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы, анықтамалық кітапша |
|||
|
Соңы (15мин) |
8 -жаттығу.Өз байқауларына және анықтамалыққа сүйене отырып,берілген заттардың қасиеттерін сипаттаңдар: Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды. 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не тиімді болды? 3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағалаймын. Үйге тапсырма: есептер шығару |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім, білік, дағды, түсінік, |
|
|||
|
|
|
Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













