Электролиттер және бейэлектролиттер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Электролиттер және бейэлектролиттер

Материал туралы қысқаша түсінік
Электролиттер және бейэлектролиттер
Материалдың қысқаша нұсқасы




25 Г. Титов ЖОМ КММ





Сабақтың тақырыбы: Электролиттер және бейэлектролиттер

Күні:

Мұғалімнің есімі: К . Бекбауова

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген мақсаты

Заттың мөлшерін, массасын химиялық реакция теңдеуі бойынша өнімнің көлемін, диссоциациялану дәрежесін есептеу

Бағалау критерийлері

Реакция теңдеуін жаза алады

Диссоцияциялану дәрежесін есептейді

Молекулалық, Толық иондық, қысқартылған иондық есептерді шағара алады

Тілдік мақсат

Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: электролит, бейэлектролит, диссоциация, ассоциация, оксоний ионы, гидраттану

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: зат мөлшері- количество вещества-the amount of substance, көлем-обьем-volume, масса-масса-mass

Талқылауға арналған тармақтар:стехиометриялық заңдылықтар

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?өмірде өажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді

Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу.


Құндылықтарға баулу

Денсаулық, достық қамқорлық құндылықтарын дамыту

Пәнаралық байланыс

Математика, физика

Алдыңғы оқу

Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің, тұздардың химиялық қасиеттері

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(5 мин)

Сәлемдесу, түгелдеу. «Шаттық шеңберін» құру. Топтастыру.

Үй тапсырмасын тексеру.

«иә, жоқ» әдісі.

Сұрақ-жауаптар

Есептер жинағы, тест кітапшалары

Ортасы (20 мин)













Ерітіндісі немесе балқымасы электр тогын өткізетін заттарды электролиттер деп аталады.

Судағы ерітіндісі де балқымасы да электр тогын өткізбейтін заттар бейэлектролиттер деп аталады

Миға шабуыл әдісі:

Бейне жазба арқылы ашық сұрақтармен жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Кубизм әдісі

1.Реакциялардың қайсысы аяғына дейін жүреді

BaCl2 + Na2SO4

MnSO4 + KNO3

FeS + HCl→

Cu(OH)2 + H2SO4

2. Көрсетілген қысқартылған иондық теңдеулерге сәйкес молекулалық теңдеулерін құрыңдар

2H+ + S2- = H2S↑

Cu2+ + 2OH- = Cu(OH)2

Fe3+ + 3OH- = Fe(OH)3

2H+ + SiO32- = H2SiO3

Fe(OH)3 + 6H+ = Fe3+ + 3H2O

3. Массасы 32 г мыс сульфаты бар ерітіндіге 19г натрий гидроксиді бар ерітіндіні араластырғанда қанша мыс гидроксиді тұнбаға түседі?

Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы, анықтамалық кітапша

Соңы (15мин)

8 -жаттығу.Өз байқауларына және анықтамалыққа сүйене отырып,берілген заттардың қасиеттерін сипаттаңдар:

Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды.

1.Сіз бүгін нені білдіңіз?

2.Сіз үшін не тиімді болды?

3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?

Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.

Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағалаймын.

Үйге тапсырма: есептер шығару

Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім, білік, дағды, түсінік,






Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ –мен байланыс


Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?






Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Тексерілді: ДОЖЖО:









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
1324
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі