Сабақтың
басы
8 мин
|
Амандасу. Оқушыларды
түгендеу.
Сәлеметсіздерме балалар! Өткен сабақта
біз заттың магниттік
қасиеттерін қарастырдық.
Өткен тақырып
бойынша сұраққа жауап береміз.
Өткен тақырыпты
тексеру. (1
тапсырма)
|
1 тапсырма
бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
Ұпай
|
жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Дәптерді ашып, бүгінгі
күн мен сабақ тақырыбын жазыныздар:
«
Электромагниттiк индукция
заңы. Ленц ережесі »
Бүгінгі сабақты меңгерген
соң ЭҚК-ші, тұйық контурдағы тоу күшіне есептер шығаруда қолдана
алатын боласыңдар
Теориялық
материал
Оқулықты
ашындар:
Физика, 10 сынып, 2
бөлім, Б.А.Кронгарт §74, 163бет
Физика, 10 сынып,
Н.Закирова §75, 167бет
Тізбек бөлігіндегі токтың
толық жұмысы:
Электромагниттік
индукция Ол айнымалы магнит өрісінің болуына байланысты жақын
ортада немесе денеде электр қозғаушы күштің (кернеудің) индукциясы
ретінде анықталады. Бұл құбылысты британдық физик және химик Майкл
Фарадей 1831 жылы Фарадейдің электромагниттік индукция заңы арқылы
ашты
2 тапсырма. Есептер
шығару
-
32с уақыт ішінде катушка
арқылы өтетін магнит ағыны 24мВб мәнінен 50мВб мәніне дейін
өзгергенде, ондағы туындайтын индукцияның орташа ЭҚК 10 В болу
үшін, катушканың орамдар саны нешеге тең болуы
тиіс?
-
Темір өзекті катушканың
көлденең қимасының ауданы 20
см2, ал индуктивтілігі 20м Гн.
Ток күшінің қандай мәнінде өзектегі магнит өрісінің индукциясы 1мТл
болады? Катушканың орам
саны1000.
|
3
тапсырма.Онлайн мектеп
тапсырмасын орындау
|
Сабақтың
тақырыбын дәптерлеріне жазады.
Теориялық
материалмен жұмыс
Дәптерлеріне теориялық материалдан формулаларды
жазады.
Оқушылар есептерді
шығарады.
Онлайн
мектеп тапсырмасын орындайды
|
Ұпай
|
Оқулық,
жұмыс дәптері
Презентация
https://www.youtube.com/watch?v=-YD2DyWIhZE
Оқулық,
жұмыс дәптері
Оқулық,
жұмыс дәптері
Оқулық,
жұмыс дәптері
https://onlinemektep.
|
Сабақтың
соңы
2 мин
|
Кері байланыс
Кері
байланыс саны
5-Бүгінгі
сабақты өте жақсы түсіндім
4-Бүгінгі
сабақты жақсы түсіндім
3- Әлі де
ізденуім керек
Үйге
тапсырма: Бүгінгі сабақ
кезінде орындаған тапсырмаларын онлайнмектепке жүктеп салу және
онлайн тапсырмасын орындау
|
Оқушылар орындалған
тапсырмаларын қолданып жүрген платформа арқылы және қол жетімді
байланыс құралдары арқылы жібереді.
|
Оқушының
сабаққа уақытылы қатысуына қарай, үй тапсырмасын орындау деңгейіне
қарай,сабақ кезіндегі тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай, есеп
шығару деңгейлеріне қарай, 10 балдық жүйемен
бағаланады.
|
|