Сабақтың басы
10 мин
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
І. Қызығушылықты ояту: «Бір қадам алға...»
әдісі
Ой қозғау. «Миға шабуыл»
әдісі
Өткен тақырыпты қайталап сұрақтарға
жауап береді.
Оқулықпен
жұмыс.
Ақпаратты
қорғау – пайдалану
шыға ақпарат беру тәртібін
белгілеу
Коммерциялық құпия – рұқсаты шектеулі құпия ақпараттың бір түрі.
Коммерциялық құпияны құрайтын
ақпарат – жалпы
мағынада
коммерциялық сипаттағы деректер.
Зияткерлік
меншік – бірінші
кезекте, шығармашылық
қызметтің
нәтижелеріне, сондай-ақ нақты тізбесі заңнамамен белгіленетін, олар ға теңестірілген кейбір өзгеде объектілерге жеке, мүліктік сипаттағы айрықша құқықтардың
жиынтығы.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Сұрақтарға
жауап беру.
1.
Цифрландыру деген не?
2.
Цифрландыру мүмкіндіктерінің негізгі алғышарттарын
ата.
3.
Қазақстанда цифрландырудың қандай негізгі қауіптері
бар?
Оқушылар топтармен отырып кітапта
берілген ақпаратпен танысады.
Дискриптор
-топтта өзара алдау
-түсінгенін келесі топқа айтып
беру;
-келесі топты мұхият тыңдап кері
байланыс беру;
|
Мадақтау
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі
мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі
арқылы бағалайды.
3-балл
|
Бейнесабақ
|
Сабақтың ортасы
30 мин
|
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру
үшін)
Оқулықпен жұмыс істеу. «Тізбектей
оқу» әдісі

Жұптық жұмыс

Тапсырма кесте толтыру
Жеке жұмыс

|
Оқушылар оқулықта берілген дәптерге
орындайық тапсырмасын дәптерге орындап жұбымен отырып
тексереді.
Дескриптор
- жазған ақпаратты жұбымен
тексереді;
-және өзара бір –бірін
бағалайды;
Дескриптор
|
3
балл
4 балл
|
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Электрондық цифрлық қолтаңба және
сертификат дегеніміз не?
|
Қосымша ақпарат іздеп
келу
|
Мүмкіндіктеріне мысал
келтіреді
|
|