Материалдар / Электронды кестелердегі ақпаратты өңдеу. 8-сынып Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Электронды кестелердегі ақпаратты өңдеу. 8-сынып Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Электронды кестелердегі ақпаратты өңдеу тақырыбында 8-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
49
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Электронды кестелердегі ақпаратты өңдеу

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 8 «В»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Электронды кестеде мәліметтердің әртүрлі

пішімдерін қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.1 - Электронды кестеде есептерды шешу үшін мәліметтердің әртүрлі пішімдерін қолдану

Сабақтың мақсаты:

  • Ұяшықты пішімдеу ұғымын анықтайды

  • Электронды кестеде есептерды шешу үшін мәліметтердің әртүрлі пішімдерін қолданады

  • Excel электрондық кестесінде ұяшықтардың пішімделуін орындайды


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

  1. Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру «көңілді күн» ұйымдастыру.

  2. Үйге берілген тапсырмасын тексеру

Еуромен берілген туристік жолдамалардың теңгедегі бағамын есептеңдер. 1 еуроның неше теңгені құрайтынын Интернеттен қарап есептеңдер.

  • (2 балл)


Сабақтың тақырыбын ашу:


Жаңа сөздер:

Ұяшықтарды пішімдеу – Форматирование ячеек – Formatting cells

Электронды кесте – Электронная таблица – Spreadsheet

Мәліметтер – Данные - Data

  1. Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Оқушылар бір-бірімен амандасып, топқа бөлінеді.


2.Оқушылар орындап келген үй жұмысын тексеріп, өзін-өзі бағалау парағына белгі қояды






Суретке не көріп тұрғандарын түсіндіреді













3. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысып жаңа сөздерді дәптерге жазады.







Бірін-бірі бағалау


Слайд





Слайд







Слайд, суреттер

Сабақтың ортасы

7 минут
















7 минут
































1 минут



10 минут



















5 минут









Жаңа тақырыпты түсінідіру.

Excel электронды кестесінде әрбір ұяшық пішімін пайдаланушының талаптарына сай баптау мүмкіндігі бар.

Ұяшықтарды пішімдеу – Excel электронды кестесінің калькулятордан негізгі ерекшелігі. Ұяшықтарды пішімдеу пайдаланушыға түрлі сипаттағы мәліметтерді ыңғайлы түрге келтіруге: қорытынды жолды ерекшелеуге, үтірден кейінгі артық таңбаларды алып тастауға, ұяшықтарды біріктіруге және т.б.мүмкіндік береді.

Топтық жұмыс. Әр топ берілген тапсырманы орындап топқа түсіндіреді. Себетте – (ұяшықты пішімдеу терезесінің 3 жапсырмасы бар) – Сан-Түзету, Бояу-Қаріп, Шегара-Қорғау. Оқушылар әрқайсысы себеттен таңдап алады. Топтасып отырады./3 балл/

С ан – Түзету

Бояу –Кәріп











Шегара – Қорғау










Физминутка


«Компьютерде орындайық» тәжірибелік жұмыс /3 балл/

Жеке жұмыс.

75-бет № 5 «Компьютерде орындайық» тапсырмасы

1 доллар бағамын 495 теңге деп алып, кесте ұяшықтарын пішімдеуді компьютерде орындаңдар.

Сабақты қорытындылау: «gimkit.com» ойыны

Shape1

Жаңа тақырыпты мұқият тындайды


















Оқушылар таратылған материал бойынша постер жасап түсіндіреді.

Дескриптор:

  • Электронды кестеде есептерды шешу үшін мәліметтердің әртүрлі пішімдерін түсіндіре алады.



























Оқушылар жаттығу жасайды




Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды

Дескриптор:

  • Ұяшықтағы берілген мәліметтерді пішімдей біледі. Кестеге шегара қоя алады

  • Ұяшықтағы берілген мәтіннің бағытын өзгерте алады












Оқушылар экранға шыққан сұрақтарға жауап береді.




















Бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды






























Өзін-өзі бағалау













Шапалақтау, мадақтау әдісі арқылы бағалау




Слайд, компьютер


















Слайд, оқулық Таратпа материалдар






































Ноутбук, Таратпа материалдар
















gimkit.com Компьютер, телефон


Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

«Білім банкоматы» әдісі.

Shape3 Shape2 Shape4

Сұрағым

бар

Барлылығын

түсіндім

Түсінбедім

Өзін-өзі бағалау.


Слайд

Үй тапсырмасы

Оқулықта: §10, 75-бет №7 « Үй тапсырмасы»


Берілген тапсырманы күнделіктерне жазады.


Күнделік























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!